Кошик

Ваш кошик пустий

Кошик

Ваш кошик пустий
Легке повернення | JYSK

Повертайте придбаний товар у будь-який час!

Дата:

Категорія: Про JYSK

Теги: повернення, обмін, гарантія

Ви привезли додому новий диван, а виявилося, що він завеликий для вашої вітальні. Ви раптом знайшли комплект постільної білизни, який купували рік тому у якості подарунка, але так і не подарували. Або ж ви знайшли симпатичну альтанку для літньої вечірки на дачі, але під час монтажу ви вирішили, що це вам не до вподоби. Це лише деякі приклади ситуацій, які зображені в новій Політиці Повернення та Обміну JYSK.

Одними з найважливіших речей для наших клієнтів є швидкі покупки та легкий обмін - незалежно від того, купують вони в інтернеті або в магазині. У JYSK для нас клієнт перш за все, тому ми розробили нову просту та прозору Політику Повернення та Обміну.

В JYSK можна легко повернути або обміняти товар, який ви купили, якщо ви змінили своє рішення щодо покупки.

Ми відшкодовуємо повну вартість покупки незалежно від того, коли було придбано товар, за наявності підтвердження покупки. Це стосується товарів, придбаних як у магазинах, так і в онлайн-магазині.

Примітка:

- Якщо підтвердження покупки немає, ми пропонуємо обміняти товар на інший або ваучер на покупку.
- Якщо товар, який ви повертаєте, було пошкоджено або містить сліди використання, що суттєво знижує його вартість, ми залишаємо за собою право зменшити суму відшкодування.
- Вартість товарів, вироблених на замовлення за індивідуальними розмірами, таких як тканина, матраци або шафи, як правило, не відшкодовується в повному обсязі.
- Ми відшкодовуємо первинні витрати на доставку. Витрати на доставку при поверненні товару сплачує покупець.
- На додаток, аби відчути повну впевненість у покупці, ви маєте 100 ночей на випробування свого нового матраца категорії GOLD. Дізнатися більше про матраци категорії GOLD.

Як повернути товар, придбаний на JYSK.ua або у магазині JYSK

Щоб повернути або обміняти товар, принесіть його, за можливості,  в оригінальному пакуванні, в один із наших магазинів, для того щоб уникнути витрат на доставку. Не забудьте взяти чек або рахунок-фактуру. Якщо ви бажаєте, щоб JYSK організував зворотну доставку, заповніть форму повернення або зв'яжіться з Відділом Обслуговування Клієнтів. У цьому випадку витрати на доставку при поверненні товару покривається вами.

Будь ласка, зверніть увагу, що вартість додаткових послуг, таких як "Підіймання на поверх", не буде повернута.

Прочитайте Політику Повернення та обміну товару в Загальних умовах та Положеннях.

Микита

Ви - гарна компанія.

Anna

Микито, щиро дякуємо вам!

Владислав

В цілому все супер. От тількі Ваш стафф в Гатному в більшості випадків хамовитий(((

Anna

Добрий день, якщо у вас є будь-які зауваження, пишіть нам на пошту, у Фейсбук чи Інстаграм. Кожне звернення ми опрацьовуємо, даємо зворотний зв'язок директорам магазинів для покращення якості сервісу.

Марія

В цілому товарами в магазині задоволені, купляли неодноразово, от тільки стався один прикрий випадок. Купляли у Львові на Б.Хмельницького стіл білий на подарунок, відповідно не розпаковували, а подарували аж через місяць. А виявилося, що там повністю розтрощений кут, хоча зовнішня упаковка не була пошкоджена. Було дуже не приємно і прикро.

Anna

Доброго ранку! Дякуємо за зворотний зв'язок, у такому випадку, коли ви побачили пошкодження, ви теж можете скористатися правом обміну чи повернення. Завжди раді бачити вас у наших магазинах!

Наталія.м.Полтава

Гарний магазин.гарне обслуговування.дякую

Anna

Доброго ранку! Дуже приємно читати такі відгуки, вони мотивують нас, дякуємо! Завжди раді бачити вас у наших магазинах!

Карина

Приехала за Санта Garm с лыжами и разочаровалась. К сожалению в живую выглядит хуже чем на сайте , нет пояса, мешка, борода ровная, много видно клея. Хотелось бы что бы фото больше соответствовали реальному товару

Anna

Здравствуйте, Карина! Спасибо за обратную связь, мы обязательно передадим запрос в отдел закупок. Надеемся, вы подобрали для себя симпатичного Санту или эльфа, которых в этом году достаточно много в ассортименте :)

Галина

Добрый день и Новым Годом! Очень люблю ваш магазин и часто покупаю различные товары. Всеми покупками очень довольна, кроме одной. В сентябре Купили подушку HOLAND 70*80 см. После буквально двух ночей из нее полезли перья и пух. Очень хочеться поменять ее на другую подушку. Как это сделать?

Anna

Здравствуйте, мы всегда рады видеть вас в наших магазинах! Для того, чтобы поменять подушку, вам нужно обратиться в магазин с чеком, на все подушки действует гарантия.

Коментарі

ПІДПИШІТЬСЯ НА НОВИНИ

Visa Mastercard