Кошик

Ваш кошик пустий

Кошик

Ваш кошик пустий

Питання стосовно Ваших замовлень.

Ми раді допомогти Вам з усіма запитаннями, що стосуються замовлень, наприклад, способів оплати, послуги "Замов та Забери" або того, як відмінити чи змінити Ваше замовлення. Якщо нижче Ви не можете знайти відповіді на своє питання, Ви завжди можете звернутись до відділу обслуговування клієнтів.

Зміна або скасування замовлення

Відповідь

Якщо Ви зробили покупку в магазині:

- Якщо Ви бажаєте змінити замовлення, зверніться в магазин, в якому воно було зроблене.

Якщо Ви зробили покупку через інтернет:

- На жаль, додавати позиції у замовлення неможливо. Необхідно або оформити нове замовлення на JYSK.ua, або звернутися у Відділ по роботі з клієнтами JYSK, щоб скасувати первинне замовлення, а потім самостійно сформувати нове через Інтернет.
- Якщо Ви бажаєте скасувати замовлення, зв'яжіться з Відділом по роботі з клієнтами JYSK за телефоном  +380442470786 / 0800202022

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

Якщо Ви зробили покупку в магазині:

- Якщо Ви бажаєте скасувати замовлення, зверніться в магазин, в якому воно було зроблене.

Якщо Ви зробили покупку через інтернет:

- Якщо Ви бажаєте скасувати онайн замовлення, зв'яжіться з Відділом  по роботі із клієнтами JYSK за телефоном  +380442470786 / 0800202022 .

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

Якщо Ви не отримали рахунку-фактури, можливо цей лист випадково був ідентифікований фільтром облікового запису Вашої електронної пошти як спам.
Перевірте вміст папки спам; вона знаходиться в папці вхідних повідомлень Вашої електронної пошти. Якщо рахунок-фактура потрапив сюди, позначте, що цей лист не є спамом. Наступного разу, коли Ви отримаєте рахунок-фактуру, лист потрапить прямо у вхідні повідомлення.
Якщо рахунок-фактура досі не надійшов, зв'яжіться з Відділом по роботі з клієнтами JYSK.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

Якщо Ви не отримали підтвердження замовлення, можливо воно було випадково ідентифіковано фільтром облікового запису Вашої електронної пошти як спам.
Перевірте вміст папки спам: вона знаходиться в папці вхідних повідомлень Вашої електронної пошти. Якщо підтвердження замовлення потрапило туди, позначте, що воно не є спамом. Наступного разу, коли Ви отримаєте підтвердження замовлення, воно потрапить прямо у вхідні повідомлення.
Якщо підтвердження замовлення досі не надійшло, зв'яжіться з Відділом по роботі з клієнтами JYSK.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

Товар,  поставляється в Україну із розподільчого центру в Польщі,  строки доставки складають 10-12 робочих днів.
Після того як Ви отримали смс підтвердження про доставку від перевізника Нова Пошта, з номером накладної, Ви можете відслідкувати деталі маршруту замовлення на сайті:  https://novaposhta.ua/tracking . Також  Ви можете скористатись послугою SMS трекінг: https://novaposhta.ua/ru/sms_tracking
При адресній доставці кур'єр зв'яжеться з Вами приблизно за 15 хвилин до моменту доставки.



 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

РЕЗЕРВУВАННЯ замовлення - "Замов та Забери"

Відповідь

Якщо з Вами не зв'язалися протягом 2 годин з моменту розміщення резервування, зверніться до магазину, в якому Ви зарезервували товар, щоб переконатися, що замовлення «Замов та Забери» готове.
Тут Ви можете отримати контактну інформацію щодо найближчого до Вас магазину JYSK.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

Ваше замовлення резервується на 48 годин.
Коли замовлення буде готове, Ви отримаєте повідомлення електронною поштою та СМС.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Оплата

Відповідь

Розрахуватися за придбані на сайті JYSK.ua товари можна через систему інтернет-банкінгу або за допомогою платіжних карток. Згідно із Законом України всі розрахунки за товари і послуги проводяться тільки в національній валюті. JYSK підтримує наступні платіжні системи:
    - Visa
    - Mastercard
    - Maestro
Також можна розрахуватися готівкою під час доставки замовлення. Зауважте, що при виборі такого типу оплати вартість послуги прийому платежу службою доставки становить 3% від загальної вартості замовлення.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

Для того, щоб скористатися послугою Гарантія ціни, просто завітайте з чеком або рахунком-фактурою у будь-який магазин JYSK або зверніться у Відділ по роботі з клієнтами.
Гарантія ціни дійсна як на товари, котрі були придбані у мережі фізичних магазинів JYSK, так і онлайн на JYSK.ua.

 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

ПІДПИШІТЬСЯ НА НОВИНИ

Visa Mastercard