Кошик

Ваш кошик пустий

Кошик

Ваш кошик пустий

11. Пошкоджені товари

Якщо Ви виявили пошкодження товару після одержання - звертайтеся у Відділ по роботі з клієнтами JYSK.

Незалежно від того, Ви виявили пошкодження товару при отриманні або після відкриття посилки, ми переконливо просимо Вас у будь-якому разі зв'язуватися з Відділом по роботі з клієнтами JYSK, щоб допомогти нам обробити рекламацію.

Для JYSK дуже важливо, щоб товари доставлялися у відмінному стані. Проте, у деяких випадках, можливе пошкодження товару при транспортуванні. Компанія-перевізник, як правило, повинна виявити це перед доставкою, так що заміна товару може бути здійснена перш, ніж буде здійснена доставка.

Пошкодження товару під час доставки

Якщо Ви помітили, що в процесі доставки упаковку пошкоджено, ми рекомендуємо Вам зробити одну із двох наступних дій:

• Відмовитись від отримання. Це означає, що Ви повідомите водія компанії-перевізника, що відмовляєтеся приймати товар. Коли товар повернеться до нас, Ви автоматично отримаєте зворотню накладну, а кошти будуть повернені на Ваш рахунок.

• Отримати товар із зауваженням. Зробіть позначку про ушкодження упаковки в транспортній накладній водія.

Ми завжди рекомендуємо перевіряти цілісніть товару в присутності кур’єра та робити фотографії упаковки перед її відкриттям, у випадку, якщо Ви підозрюєте, що товар пошкоджений. Так легше за все довести, що товар було пошкоджено саме при транспортуванні. Це полегшить нашу роботу та дозволить попереджати подібні ситуації у майбутньому.

ПІДПИШІТЬСЯ НА НОВИНИ

Visa Mastercard