Кошик

Ваш кошик пустий

Кошик

Ваш кошик пустий

5. Підтвердження замовлення

Отримавши від Вас замовлення, ми надсилаємо підтвердження замовлення на Вашу електронну адресу. У підтвердженні містяться відомості про замовлення, адреса доставки, спосіб оплати, дата доставки, ціни та контактна інформація відділу по роботі з клієнтами JYSK, а також інформація про право покупця скасувати замовлення та захист прав споживачів.

Ваше замовлення являє собою лише пропозицію купити товар у нашому магазині. Візьміть до уваги, що електронний лист із підтвердженням замовлення не слід розглядати як кінцеве прийняття замовлення компанією JYSK.

Жодні наші дії або слова не означатимуть прийняття Вашого замовлення, доки Вам не буде надіслано електронного листа з інформацією про відправлення товару на Вашу адресу. У цей момент між нами укладається угода про придбання замовленого товару з Вашого боку та про продаж з нашого боку.

Після укладання цієї угоди Ви не можете вносити зміни у своє замовлення (проте, можете скасувати його відповідно до наших правил скасування та відшкодування).

Ми можемо відмовитись надати Вам товар у будь-який момент до укладання угоди. Якщо ми відмовимось надати товар після здійснення оплати, ми відшкодуємо повну вартість, сплачену за цей товар, відповідно до наших правил скасування та відшкодування.

Ми завжди намагаємось забезпечити повний асортимент товарів та повідомлятимемо про відсутність товарів у продажу. Якщо з будь-якої причини, яка знаходиться поза межами нашої компетенції, ми не зможемо надати якийсь із товарів, ми запропонуємо Вам подібний товар або повернемо кошти.

Щоб отримати копію підтвердження замовлення, зверніться до Відділу по роботі з клієнтами за допомогою цієї форми або за телефоном +380442470786 / 0800202022 (понеділок – п'ятниця з 9:00 до 18:00, субота - неділя з 11:00 до 17:00). Копію можна отримати лише впродовж одного року з моменту покупки.

ПІДПИШІТЬСЯ НА НОВИНИ

Visa Mastercard