Кошик

Ваш кошик пустий

Кошик

Ваш кошик пустий

8. Повернення й обмін товару

В JYSK ми обіцяємо своїм покупцям, що їм буде легко та зручно купувати у нас.

Ви можете без проблем повернути придбаний у нас товар. Ми робимо все для того, щоб процес повернення або обміну пройшов максимально швидко та зручно для Вас.

Не має значення, який саме товар Ви придбали в нашому магазині. Не має значення, чи Ви придбали товар в магазині, чи в інтернет-магазині. Винятки існують лише для товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з огляду на вимоги законодавства.

Строки та причини повернення можуть бути різними:

Товари, що не використовувалися

До 14 днів (не рахуючи дня купівлі)

Товар Вам не підійшов або Ви передумали. Товар може бути розпакованим та мати ознаки пробного користування, але в будь-якому випадку бути у нормальному вигляді та не пошкодженим. Також Ви маєте повернути оригінальну заводську упаковку від придбаного Вами товару.


Ви також можете скористатися формою для повернення товару

Після 14 днів – розширення права на повернення від JYSK

Товар Вам не підійшов або Ви передумали, але вже минуло 14 днів.
В JYSK ми надаємо нашим покупцям право повернути товар і після 14 днів. Вимоги для повернення прості: товар не використовувався та має непошкоджену оригінальну упаковку; якщо Ви повертаєте меблі, вони повинні мати повний комплект складових частин.
Для повернення або обміну товару, придбаного в роздрібному магазині, Вам необхідно мати з собою чек про покупку, а також паспорт або інший документ, що посвідчує особу. Немає чеку? Не біда. Просто скажіть нашому продавцю дату та приблизну суму покупки, щоб ми могли знайти Вашу покупку в системі. Звертаємо увагу, що у випадку, якщо Ви повертаєте товар без чеку, ми можемо повернути Вам гроші лише у вигляді подарункового сертифікату JYSK або обміняти на інший товар. Також при поверненні товару після 14 днів, ми повернемо Вам суму лише за товар, не включаючи суму за надання транспортних послуг (послуга доставки, підйому, комісії за перерахунок грошових коштів).

100 днів на обмін матраців серії GOLD

В JYSK ми продаємо матраци високої якості. Ми не лише дозволяємо нашим покупцям тестувати матраци безпосередньо в магазині, але і надаємо право на безкоштовний обмін протягом 100 днів матраців серії GOLD. Якщо Ви зрозуміли, що матрац Вам не підходить, Ви без проблем можете обміняти його на інший з серії GOLD. Умови для цього прості – чек про покупку та відсутність пошкоджень матрацу та упаковки.

Товар, що має недоліки

Якщо товар, який Ви придбали у нас, має виробничі дефекти або інші недоліки, ми можемо його обміняти або безоплатно відремонтувати, зменшити ціну або відшкодувати Ваші витрати на усунення недоліків.

Такими нашими гарантіями Ви можете скористатись протягом 2 років від дня купівлі (обміну) товару, якщо інший строк не зазначений в гарантійному документі, що додавався до товару. Звертаємо увагу, що на деякі товари в мережі наших магазинів ми надаємо довгострокову гарантію від 5 до 25 років, залежно від категорії товару. Детальніше про такі товари ви можете дізнатися у наших продавців-консультантів або в нашому Відділі по роботі з клієнтами JYSK.  

Для пред’явлення вимог відповідно до наших гарантійних зобов’язань Ви повинні разом із товаром, що має недоліки, надати чек про покупку товару, а також відповідний гарантійний документ (талон, паспорт тощо), якщо він додавався до товару під час покупки.


ПІДПИШІТЬСЯ НА НОВИНИ

Visa Mastercard