Кошик

Ваш кошик пустий

Кошик

Ваш кошик пустий

8. Повернення й обмін товару

В JYSK ми обіцяємо своїм покупцям, що їм буде легко та зручно купувати у нас.

Ви можете без проблем повернути придбаний у нас товар. Ми робимо все для того, щоб процес повернення або обміну пройшов максимально швидко та зручно для Вас.

Не має значення, який саме товар Ви придбали в нашому магазині. Не має значення, чи Ви придбали товар в магазині, чи в інтернет-магазині. Винятки існують лише для товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з огляду на вимоги законодавства.

Строки та причини повернення можуть бути різними:

Товари, що не використовувалися

До 14 днів (не рахуючи дня купівлі)

Товар Вам не підійшов або Ви передумали. Товар може бути розпакованим та мати ознаки пробного користування, але в будь-якому випадку бути у нормальному вигляді вигляді та не пошкодженим. Також Ви маєте повернути упаковку товару.

Ви також можете скористатися формою для повернення товару

Після 14 днів – розширення права на повернення від JYSK

Товар Вам не підійшов або Ви передумали, але вже минуло 14 днів.

В JYSK ми надаємо нашим покупцям право повернути товар і після 14 днів. Вимоги для повернення прості: товар не використовувався та має непошкоджену оригінальну упаковку; якщо Ви повертаєте меблі, вони повинні мати повний комплект складових частин.

Для повернення або обміну товару Вам необхідно мати з собою чек про покупку, а також паспорт або інший документ, що посвідчує особу. Немає чеку? Не біда. Просто скажіть нашому продавцю дату та приблизну суму покупки, щоб ми могли знайти Вашу покупку в системі. Звертаємо увагу, що у випадку, якщо Ви повертаєте товар без чеку, ми можемо повернути Вам гроші лише у вигляді подарункового сертифікату JYSK або обміняти на інший товар.

100 днів на обмін матраців серії GOLD

В JYSK ми продаємо матраци високої якості. Ми не лише дозволяємо нашим покупцям тестувати матраци безпосередньо в магазині, але і надаємо право на безкоштовний обмін протягом 100 днів матраців серії GOLD. Якщо Ви зрозуміли, що матрац Вам не підходить, Ви без проблем можете обміняти його на інший з серії GOLD. Умови для цього прості – чек про покупку та відсутність пошкоджень матрацу та упаковки.

Товар, що має недоліки

Якщо товар, який Ви придбали у нас, має виробничі дефекти або інші недоліки, ми можемо його обміняти або безоплатно відремонтувати, зменшити ціну або відшкодувати Ваші витрати на усунення недоліків.

Такими нашими гарантіями Ви можете скористатись протягом 2 років від дня купівлі (обміну) товару, якщо інший строк не зазначений в гарантійному документі, що додавався до товару. Звертаємо увагу, що на деякі товари в мережі наших магазинів ми надаємо довгострокову гарантію від 5 до 25 років, залежно від категорії товару. Детальніше про такі товари ви можете дізнатися у наших продавців-консультантів або в нашому відділі обслуговування клієнтів JYSK.  

Для пред’явлення вимог відповідно до наших гарантійних зобов’язань Ви повинні разом із товаром, що має недоліки, надати чек про покупку товару, а також відповідний гарантійний документ (талон, паспорт тощо), якщо він додавався до товару під час покупки.


ОТРИМАЙТЕ ПОДАРУНКОВИЙ СЕРТИФІКАТ!

Visa Mastercard