Кошик

Ваш кошик пустий

Кошик

Ваш кошик пустий

8. Повернення й обмін товару

В JYSK ми обіцяємо своїм покупцям, що їм буде легко та зручно купувати у нас.

В JYSK можна легко повернути або обміняти придбаний товар, якщо ви змінили своє рішення щодо покупки. Немає жодних обмежень по термінам для повернення придбаних товарів. Крім того, до магазинів можна повертати товари, придбані через Інтернет.

Ми відшкодовуємо повну вартість покупки незалежно від того, коли було придбано товар, за наявності підтвердження покупки. Це стосується товарів, придбаних як у магазинах, так і в онлайн-магазині.

Примітка:

- Якщо підтвердження покупки немає, ми пропонуємо обміняти товар на інший або подарункову картку на покупку.
- Якщо товар, який ви повертаєте, було пошкоджено або містить сліди використання, що суттєво знижує його вартість, ми залишаємо за собою право зменшити суму відшкодування.
- Вартість товарів, вироблених на замовлення за індивідуальними розмірами, таких як тканина, матраци або шафи, як правило, не відшкодовується в повному обсязі.
- Ми відшкодовуємо первинні витрати на доставку. Витрати на доставку при поверненні товару сплачує покупець. 

Щоб повернути або обміняти товар, принесіть його в один із наших магазинів, або зверніться до відділу по роботі з клієнтами JYSK.
Ел. пошта: onlineshopua@JYSK.com
Телефон: +380442470786; 0800202022

Ви також можете скористатися формою для повернення товару

Для повернення або обміну товару, придбаного в роздрібному магазині, Вам необхідно мати з собою чек (або рахунок - фактуру) про покупку, а також паспорт або інший документ, що посвідчує особу. Немає чеку? Не біда. Просто скажіть нашому продавцю дату та приблизну суму покупки, щоб ми могли знайти Вашу покупку в системі. Звертаємо увагу, що у випадку, якщо Ви повертаєте товар без чеку, ми можемо повернути Вам гроші лише у вигляді подарункової картки JYSK або обміняти на інший товар. Також при поверненні товару, ми повернемо Вам суму лише за товар, не включаючи суму за надання транспортних послуг (послуга доставки, підйому, комісії за перерахунок грошових коштів).

100 днів на обмін матраців серії GOLD

В JYSK ми продаємо матраци високої якості. Ми не лише дозволяємо нашим покупцям тестувати матраци безпосередньо в магазині, але і надаємо право на безкоштовний обмін протягом 100 днів матраців серії GOLD. Якщо Ви зрозуміли, що матрац Вам не підходить, Ви без проблем можете обміняти його на інший з серії GOLD. Умови для цього прості – чек про покупку та відсутність пошкоджень матрацу та упаковки.

Товар, що має недоліки

Якщо товар, який Ви придбали у нас, має виробничі дефекти або інші недоліки, ми можемо його обміняти або безоплатно відремонтувати, зменшити ціну або відшкодувати Ваші витрати на усунення недоліків.

Для пред’явлення вимог відповідно до наших гарантійних зобов’язань Ви повинні разом із товаром, що має недоліки, надати чек про покупку товару, а також відповідний гарантійний документ (талон, паспорт тощо), якщо він додавався до товару під час покупки.


ПІДПИШІТЬСЯ НА НОВИНИ

Visa Mastercard