Потрібні поради про те, як легко прибрати оселю? З нашими 7 секретами прибирання ви можете легко впорядкувати свої речі та зберегти порядок надовго. Перегляньте наші лайфхаки та дізнайтеся, як правильно робити прибирання. Зробіть своє повсякденне життя трохи простішим.
- Перш ніж прибирати: Візьміть мішок для сміття, ганчірку для прибирання та порожній кошик для білизни
Що спочатку розкласти: Почніть з викидання всього сміття у полі зору в мішок для сміття, зберіть всі брудні речі в кімнаті в кошик для білизни та витріть усі поверхні. Вуаля: ваш оселя вже охайна.
- Почніть з очищення всіх поверхонь
Прибирайте все по черзі - намагайтеся не ставити речі, які не повинні знаходитися у кімнаті, на чисті поверхні! Якщо ви ще не знаєте, де повинна бути якась річ, покладіть її на ліжко / диван, потім покладете на місце.
- Організуйте за категоріями, а не за кімнатами
Почніть з найлегших категорій, потім працюйте у найважчих. Почніть, наприклад, з одягу та книг, а коробки зі старими листівками, які потрібно було розібрати ще 5 років тому, залиште на кінець.
- Сортуйте за трьома категоріями
Важлива частина організації простору полягає в тому, щоб розлучатися з речами, які ви більше не використовуєте й не потребуєте. Відсортуйте речі, які вам не потрібні, на 3 категорії: «Викинути», «Віддати на перероблення / благочинність» та «Продати».
- Краще зосередитися на своїх улюблених речах
Переберіть ящики / шафу та виберіть речі, які ви любите та регулярно використовуєте. Інші речі потрапляють до сортування з пункту 4. Набагато важче вибрати речі, яких потрібно позбавитися, ніж вибирати те, без чого ви не можете жити.
- Не залишайте оселю без "критичного сканування"
Іншими словами - регулярно прибирайте. Це може здатися очевидним, але це завжди працює! Зробіть звичку ніколи не залишати кімнату в хаосі - просто подумайте про те, скільки предметів ви чистите/переставляєте щодня!
- Дотримуйтесь правила 80/20 - 80% чистоти та 20% безладу
Змиріться, що 80% вашого будинку буде акуратним та чистим, а 20% простору завжди буде неідеальними. Якщо дозволяти собі трошки хаосу, адже ми не можемо слідкувати весь вільний час за ладом оселі, то з часом прибирання буде займати менше часу та думок.
Додаткові поради по сортуванню
Ми сподіваємося, що ви зможете скористатися нашими порадами, коли будете прибирати свою оселю й що вони полегшать вам життя. Якщо ви дочитали до цього місця, вам пощастило, тому що у нас є 2 бонусних секрети:
Підказка 1: Переверніть вішалки в іншому напрямку
Якщо вам потрібно навести лад у своїй шафі, але вам важко розлучитися з одягом, то цей секрет ідеально підходить для вас. Почніть з того, що поверніть всі вішаки у вашому гардеробі в інший бік. Наприклад, цього дня ви повісили всі вішалки гачком вперед. Протягом двох тижнів щоразу, коли ви використовуєте одяг з вішалки, перевертайте її гачком назад. Подивіться на вішалки після двох тижнів і порахуйте, скільки їх повернуто неправильно. Це легкий та дуже дієвий спосіб побачити, скільки одягу ви використовуєте на регулярній основі. Продайте або подаруйте речі, які ви не одягаєте.
Підказка 2: Придбайте кошик для чистого одягу
Ця порада призначена для тих з вас, чия спальня регулярно нагадує вибух на текстильній фабриці. Ви міряєте зранку 4-5 нарядів, вибираєте один, а інші скидаєте на крісло чи ліжко? Використовуйте кошик для білизни тільки для чистого одягу, який вам не підійшов. Таким чином, вам не доведеться складати речі, коли ви поспішаєте вранці.
Підказка 3: Створіть комплекти
Критично огляньте шафу, відсортуйте непотрібні та старі речі, одяг "на виріст" чи "до схуднення". Відберіть базові речі, які відповідають робочому дрес-коду, повсякденний одяг в стилі casual та декілька вечірніх варіантів. Створіть з них комплекти одягу на тиждень вперед. Заздалегідь попрасуйте, розвісьте комплекти на окремі вішаки. Це не тільки організує вашу шафу, а ще й подарує додаткові 10 хвилин зранку на сон.
У вас є деякі хороші поради про те, як організувати простір в оселі? Будь ласка, поділіться ними з нами в коментарях.