УМОВИ ТА ПОЛОЖЕННЯ

Наведені далі умови продажу та доставки поширюються на всі покупки, здійснені у мережі магазинів JYSK та на сайті JYSK.ua, які доставлятимуться в усі регіони України. Усі угоди про покупки в магазинах JYSK та на сайті JYSK.ua складаються українською мовою. Мінімальний вік осіб, які мають право купувати у магазинах JYSK та на сайті JYSK.ua, становить 18 років.

Реєстраційний № компанії: 37642136
Індивідуальний податковий номер: 376421326504

Останнє оновлення: 2024-10-23

1. Вартість товарів

Ціну одиниці товару зазначено в описі товару, на сторінці товару та у кошику для покупок.

  • Ціни на товари на сайті відповідають цінам у магазинах JYSK.
  • Ціну окремого товару вказано з урахуванням ПДВ.
  • Ціна на товар вказана без урахування витрат на доставку. Детальніше з умовами доставки можна ознайомитися у розділі Доставка.
  • На наявність і вартість товарів JYSK можуть впливати ситуації, коли товар повністю розпродано, а також помилки друку та помилки у цінах. Це стосується і друкованих пропозицій (у рекламних буклетах і каталогах), і будь-якої інформації, наданої на цій веб-сторінці. У разі виявлення помилки у ціні ми швидко її виправимо.
  • Усі ціни є актуальними і оновлюються регулярно.
  • Ви сплачуєте ціну товару, яка вказана на момент покупки.

Усі рекламовані товари доступні для продажу за умови наявності в асортименті або в магазині. Ми завжди намагаємось забезпечити повний асортимент товарів та повідомлятимемо про відсутність товарів у продажу. У випадку відсутності ми запропонуємо вам подібний товар або ж повернемо кошти.

Ми доклали всіх зусиль, аби надати якомога точніший опис і зображення товарів. Але, попри це, іноді товари можуть відрізнятись від своїх описів. У разі виникнення будь-яких питань або для отримання додаткової інформації, звертайтесь до Відділу по роботі з клієнтами.

Спеціальні пропозиції, отримані у мережі JYSK, у тому числі скретч-карти зі знижками, сертифікати зі знижками та ін., не діють у період відкриття чи перевідкриття магазинів. 

Гарантія ціни

Нам важливо, щоб ви були впевнені у своїх покупках до, під час й після купівлі товарів в JYSK. Ось чому ми пропонуємо Гарантію ціни на всі наші товари.

Якщо протягом 30-ти днів після вашої покупки в JYSK ви знайшли ідентичний товар в JYSK чи в офіційному магазині іншої мережі по меншій ціні, ми повернемо вам різницю на подарункову картку JYSK. Подарункову картку можна використовувати в магазинах JYSK в Україні або на JYSK.ua. Ми порівнюємо ціни в офіційних магазинах конкурентів в Україні, зокрема в онлайн-магазинах.

Умови гарантії ціни:

  • JYSK порівнює ціни на всі ідентичні товари. Дивіться також "Винятки" нижче
  • Запит про Гарантію ціни повинен бути поданий протягом 30 днів з дати придбання (оплати)
  • Ціна, яка порівнюється, повинна діяти на момент подання запиту про Гарантію ціни
  • Ви повинні пред'явити доказ здійснення покупки у компанії JYSK (при купівлі товару в фізичному магазині це має бути оригінал чеку) та мати документ, що посвідчує особу (паспорт, водійське посвідчення або інший документ, згідно з чинним законодавством);
  • Ви повинні пред'явити доказ ціни на товар в іншому магазині. Наприклад, акційну газету, посилання на пропозицію.

Винятки:

  • Неідентичні товари не покриваються Гарантією ціни. Товар повинен бути тієї ж моделі й мати однакові технічні характеристики, включаючи ту саму торговельну марку / виробника, той самий колір, ті ж розміри, однакові аксесуари, той же розмір, той же вміст тощо, - це має бути 100% ідентичний товар.
  • Гарантія ціни не охоплює спеціальні пропозиції з відкриття нових та перевідкриття оновлених магазинів, дні народження магазинів, виставкові моделі та вітринні зразки, уцінений товар, спеціальні замовлення або сезонні розпродажі (садових меблів та новорічних товарів).
  • Гарантія ціни не охоплює такі послуги, як доставка, підйом на поверх, збирання.
  • Гарантія ціни застосовується лише до приватних покупок, не розповсюджується на замовлення по безготівковому розрахунку та гуртові закупівлі з метою перепродажу чи в комерційних цілях.
  • Гарантія ціни не поширюється на товари з онлайн-магазинів, створених з метою перепродажу товарів JYSK, та платформ онлайн-оголошень.

Будь ласка, зв’яжіться з Відділом по роботі з клієнтами або відвідайте один з наших магазинів, щоб скористатися Гарантією ціни.

Отримайте більше інформації про те, як скористатися Гарантією ціни.

ЗАВЖДИ НИЗЬКА ЦІНА

Наша мета - забезпечити вам постійно привабливі та конкурентоспроможні ЩОДЕННО НИЗЬКІ ЦІНИ, без жодних компромісів щодо якості товару. Іноді ціна може змінюватися через зміну валютних курсів, логістичних витрат, ринкові умови та конкуренцію. Однак, ми гарантуємо, що завжди докладемо максимум зусиль, щоб запропонувати товари за найкращою можливою ціною.

2. Оплата

Платіжна картка.

Натисніть кнопку "Виберіть тип оплати", щоб оплатити своє замовлення на сайті JYSK.ua. У кошику для покупок буде зображена загальна вартість покупки, разом із ПДВ і витратами на доставку. Це загальна сума, яку Ви сплачуєте.

Розрахуватися за придбані на сайті JYSK.ua товари можна через систему інтернет-банкінгу або за допомогою платіжних карток, вказаних нижче (JYSK сплачує комісії за карткові транзакції):

  • Visa
  • MasterCard
  • Maestro
  • ПРОСТІР

Ви можете оплатити онлайн карткою, а також скористатися такими послугами, як PrivatPay, Google Pay, Masterpass, VISA Checkout або вибрати оплату в терміналі Приватбанку.

Під час здійснення оплати карткою використовується захищене шифроване з'єднання, яке гарантує захист платіжних відомостей покупців від несанкціонованого доступу сторонніх осіб. Ваша оплата гарантується платіжною системою LIQPAY. Усі дані кредитної картки вводяться в захищеному середовищі, шифруються за протоколом SSL (Secure Socket Layer) та надсилаються до компанії платіжної системи у зашифрованій формі. Ми зобов'язуємося не зберігати на власному сервері жодних цінних відомостей. Крім того, працівники компанії JYSK не мають доступу до цих цінних відомостей.

Вам буде запропоновано надати такі відомості:

Номер картки (16 цифр, надрукованих на лицьовому боці картки)
Термін дії (надрукований на лицьовому боці картки)
Код безпеки (тризначний код безпеки, розташований на тильному боці картки, праворуч над магнітною стрічкою)

Покупці, які розраховуються платіжною карткою, захищені від крадіжок без жодних зобов'язань. У разі несанкціонованого використання кредитної картки можна вимагати від її емітента відшкодування суми на відповідну платіжну картку.

Готівка при отриманні.

Також ви можете обрати тип оплати - готівкою під час доставки замовлення. Гранична сума розрахунків готівкою протягом одного дня не має перевищувати 50 тис. грн. Зауважте, що при виборі такого типу оплати вартість послуги прийому платежу службою доставки «Нова Пошта» становить 3 % від загальної вартості замовлення. Звертаємо вашу увагу, що Нова Пошта змінила процедуру ідентифікації клієнтів. Починаючи з 28 квітня 2020 року процедура ідентифікації та верифікація клієнта є обов'язковою, якщо сума всіх фінансових операцій (відправлені та отримані перекази, платежі та інші фін. операції) дорівнює або більше 5000 грн/день за допомогою паспорта громадянина України.

Оплата частинами від Приват Банку.

Також ви можете обрати тип оплати – Оплата частинами від ПриватБанку. Детальніше з умовами ви можете у розділі ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ.

Безготівковий розрахунок для юридичних осіб

Така форма розрахунку можлива лише у фізичних магазинах. Детальніше у розділі БЕЗГОТІВКОВИЙ РОЗРАХУНОК.

3. Підтвердження замовлення

Отримавши від Вас замовлення, ми надсилаємо підтвердження замовлення на вашу електронну адресу. У підтвердженні містяться відомості про замовлення, адреса доставки, спосіб оплати, дата доставки, ціни та контактна інформація відділу по роботі з клієнтами JYSK, а також інформація про право покупця скасувати замовлення та захист прав споживачів.

Ваше замовлення являє собою лише пропозицію купити товар у нашому магазині. Візьміть до уваги, що електронний лист із підтвердженням замовлення не слід розглядати як кінцеве прийняття замовлення компанією JYSK.

Жодні наші дії або слова не означатимуть прийняття вашого замовлення, доки вам не буде надіслано електронного листа з інформацією про відправлення товару на вашу адресу. У цей момент між нами укладається угода про придбання замовленого товару з вашого боку та про продаж з нашого боку.

Після укладання цієї угоди ви не можете вносити зміни у своє замовлення (проте, можете скасувати його відповідно до наших правил Повернення й обміну товару).

Ми можемо відмовитись надати вам товар у будь-який момент до укладання угоди. Якщо ми відмовимось надати товар після здійснення оплати, ми відшкодуємо повну вартість, сплачену за цей товар, відповідно до наших правил Повернення й обміну товару.

Ми завжди намагаємось забезпечити повний асортимент товарів та повідомлятимемо про відсутність товарів у продажу. Якщо з будь-якої причини, яка знаходиться поза межами нашої компетенції, ми не зможемо надати якийсь із товарів, ми запропонуємо вам подібний товар або повернемо кошти.

Щоб отримати копію підтвердження замовлення, зверніться до Відділу по роботі з клієнтами за допомогою цієї форми або за телефоном +380442470786 (понеділок – п'ятниця з 9:00 до 19:00, субота - неділя з 10:00 до 17:00). Копію можна отримати лише впродовж одного року з моменту покупки.

4. Рахунок-фактура

Після відправлення JYSK замовлених товарів, ви отримаєте електронне повідомлення із вкладеним рахунком-фактурою. У цьому документі містяться відомості про замовлення, адреса доставки, спосіб оплати, дата доставки, ціни та контактна інформація Відділу по роботі з клієнтами JYSK, а також інформація про право покупця скасувати замовлення та захист прав споживачів. У разі введення номера свого мобільного телефону під час оформлення замовлення, ви отримаєте СМС про відвантаження замовлених товарів із розподільчого складу.

Якщо онлайн замовлення сплачене на сайті при створенні, то ви отримаєте після відправлення фіскальний чек даної покупки окремим листом.

Якщо онлайн замовлення буде сплачене перевізнику при отриманні, то фіскальний чек надає відповідний перевізник після оплати.

За наявності інструкцій по догляду за виробами, вони будуть додані до рахунку-фактури, який є гарантійним свідоцтвом. 

5. Доставка

Замов та забери – резервування товару в магазині

Послуга Замов та Забери доступна для більшості товарів, які присутні в наших магазинах на вільних залишках. Ви можете створити резервування онлайн у магазині на ваш вибір, де товар є в наявності. Ви отримаєте SMS-підтвердження протягом 30 хв в робочий час магазину після залишеної заявки.

Ви маєте забрати ваше замовлення впродовж наступних 2-х робочих днів після отриманого SMS. Дане замовлення можливо сплатити лише в магазині.

Зауважте, товари з категорії в асортименті та ТІЛЬКИ ОНЛАЙН, недоступні до резервування.

Доставка онлайн замовлень перевізником

Послуга доставки онлайн-замовлень надається нашими партнерами Нова пошта та Укрпошта по всій Україні.

Доставка може бути виконана на вашу адресу (кур’єром Нова пошта) або у відділення Нова пошта чи Укрпошта.

Вартість доставки розраховується на базі тарифів перевізника та залежить від габаритних розмірів обраного товару, ваги та регіону доставки. Точну вартість ви можете побачити, оформивши онлайн замовлення та обравши місто для доставки.

При розрахунку вартості доставки перевізником:

Нова пошта - буде враховуватися більша вага товару у розібраному стані (фактична чи об'ємна);

Укрпошта - буде враховуватися фактична вага товару у розібраному стані (доступні параметри до 30 кг, до 70 см).

Відповідно до розмірів замовленого товару сайт вам запропонує обрати найближче відділення перевізника, котре по габаритним розмірам зможе отримати відправлення. Замовлення JYSK може бути доставлене у наступні типи відділень відповідно до умов перевізника. Деталі умов послуги «Пункт передачі» від Нова пошта за посиланням - https://novaposhta.ua/punkt_peredachi). Деталі послуги «Укрпошта Еспрес» за посиланням - https://www.ukrposhta.ua/ua/ekspres.

ВАЖЛИВО! Перед тим, як прийняти замовлення від представника перевізника, просимо вас перевірити чи відповідає товар у посилці вашому замовленню, а також перевірте цілісність товару у посилці. У випадку, якщо кількість не відповідає або ж товар має пошкодження, не приймайте замовлення від перевізника та повідомте про це Відділ по роботі з клієнтами.

Інформування про термін доставки

Термін доставки онлайн-замовлення з моменту його створення складає 10-12 робочих днів.

Коли компанія-перевізник отримає ваше замовлення, вам відправлять текстове повідомлення з підтвердженням, або ж надійде сповіщення у додатку. Текстове повідомлення також містить контактну інформацію про компанію-перевізника та номер експрес-накладної (ЕН)  (даний сервіс допоможе вам дізнатися, де зараз знаходиться ваше відправлення). Кур'єр зателефонує вам за 15 хвилин до доставки.

Відстежити замовлення можна на сайті перевізника:

Нова пошта - https://novaposhta.ua/tracking

Укрпошта - https://track.ukrposhta.ua/tracking_UA.html

Даний сервіс допоможе вам дізнатися, де зараз знаходиться ваше відправлення. Напишіть номер експрес-накладної та отримайте інформацію про відправлення.

Просимо звернути увагу, що відстеження посилки буде доступне після проходження замовлення митного контролю, саме тому трек-номер не працює перші декілька днів після відправлення замовлення з міжнародного складу.

При доставці онлайн замовлення до відділення перевізника термін зберігання вантажу складає 5 днів.

Якщо у вас є будь-які питання, будь ласка, зверніться у Відділ по роботі з клієнтами.

Звертаємо вашу увагу, що при замовленні товару в роздрібній мережі магазинів JYSK терміни доставки відрізняються від онлайн замовлень. Послуга доставки виконується за індивідуальним графіком кожного магазину. Деталі можна дізнатися при формуванні замовлення в фізичному магазині JYSK. Якщо товар відсутній по наявності в магазині, то орієнтовна дата його прибуття на склад магазину фіксується в самому чеку на момент здійснення покупки.

Послуга «Доставка до дверей»

Компанія-перевізник «Нова пошта» доставить вантаж за вказаною покупцем адресою. Зазвичай вантажі доставляють «до під'їзду», проте ви можете замовити послугу «Доставка до дверей». 

Послуга передбачає підйом відправлень на поверх під час доставки за адресою Одержувача. При замовленні даної послуги, доставка відправлення здійснюється лише до дверей Одержувача (квартири, офісу, складу). Переміщення відправлення по приміщенню Одержувача або між поверхами представник компанії-перевізника «Нова пошта» не виконує. 

Звертаємо вашу увагу, якщо ліфт у будинку Одержувача відсутній, несправний або ж у ньому немає електропостачання, доставка за послугою можлива тільки до 1 поверху.  

Фактична вага одного місця відправлення не повинна перевищувати 100 кг, а відстань від місця паркування автомобіля компанії «Нова пошта» до будівлі Одержувача - не перевищувати 50 м.

Тарифи на послугу підйому товарів:

Вага відправлення (фактична/об'ємна), кгПослуга підйому на поверх
до 30безкоштовна
від 31300 грн

Якщо компанії-перевізнику не вдалося доставити замовлення за вказаною адресою доставки (наприклад, за цією адресою не було контактної особи, щоб прийняти замовлення), представник компанії-перевізника Нова Пошта зв'яжеться з вами повторно. 

Після двох неуспішних спроб доставки товар повернеться на склад JYSKЯкщо замовлення було попередньо сплачене на сайті, кошти будуть зараховані на картку, за якою здійснювалася оплата, впродовж 3-14 банківських днів. 

Доставка до магазину

Доставка до магазину схожа на послугу "Замов та Забери", але надає можливість замовити ширший асортимент товарів, ніж представлений в наших магазинах. Товари з такого замовлення пакуються на нашому центральному складі та відправляються у вибраний магазин. Час очікування доставки товарів у магазин JYSK після замовлення складає 12-18 робочих днів. Ви можете вибрати доставку до магазину, якщо вартість вашого замовлення становить 1699 грн або більше.

6. Повернення й обмін товару

У JYSK легко повернути або обміняти товар, якщо ви передумали. 

Ми надаємо повне відшкодування без обмежень у часі за товари, які не були у використанні та які повертаються з підтвердженням покупки. Це стосується товарів, придбаних як у фізичному магазині, так і в інтернет-магазині.

Для повернення або обміну товару вам необхідно мати з собою фіскальний чек про покупку (для онлайн-замовлень рахунок-фактуру та банківську квитанцію), а також паспорт чи інший документ, що посвідчує особу.

Будь ласка, зауважте: 

  • Якщо у вас немає підтвердження покупки, ми пропонуємо вам обмін на інший товар або подарунковий сертифікат. 
  • Ми пропонуємо зменшену суму відшкодування у випадку, якщо повернений товар не в оригінальному стані та пакуванні.
  • Вартість товарів, які були виготовлені за індивідуальними розмірами, відсутні в нашому інтернет-магазині, не відшкодовується у повному обсязі. 
  • Додаткові послуги, такі як підйом на поверх та післясплата не повертаються, якщо доставку було виконано. 
  • Зауважте, якщо товар використовується для комерційних цілей, на цю покупку гарантія не поширюються.

Під час знеструмлення магазину, на жаль, можуть бути не доступні такі сервіси, як:

  • повернення товару на касі магазину;
  • платіжні термінали (розрахунок можливий готівкою);
  • покупка та реалізація подарункових карт.

Стан повернених товарів 

  • Якщо товар, який ви повертаєте, було пошкоджено або він має сліди використання, які суттєво знижують його вартість, ми залишаємо за собою право зменшити суму відшкодування або відмовити в поверненні. 
  • Повертаючи товар, будь ласка, переконайтеся, що він надійно запакований, бажано в оригінальній упаковці. У цьому випадку ми можемо реалізувати товар повторно і зробити іншого клієнта щасливим. Збережіть квитанцію від перевізника, якщо ви її отримали, і номер експрес накладної. Відсутність оригінального пакування залишає за JYSK право зменшити суму відшкодування. 
  • Ми пропонуємо 100 днів випробувального періоду для матраців серії GOLD. Дізнайтеся більше про нашу 100-денну гарантію на матраци серії GOLD. Зауважте, 100-денна гарантія не поширюється на наматрацники та топ-матраци серії GOLD. 

Транспортні витрати 

  • Якщо ви повертаєте товар у магазин JYSK або іншим чином організуєте повернення самостійно, ми повернемо початкову вартість доставки. 
  • Якщо ви бажаєте скористатися послугою доставки JYSK для повернення товару, початкова вартість доставки не повертається, оскільки ця сума покриє вартість зворотної доставки товару. 
  • Якщо ви повертаєте замовлення в магазині, яке було попередньо доставлено на вашу адресу місцевим перевізником, ми не повертаємо початкову вартість доставки.
  • Якщо ви повертаєте не все замовлення, а лише його частину, ми не повернемо вам початкову вартість доставки. 

Відшкодування 

Повернення буде здійснено якнайшвидше та не пізніше ніж через 14 днів після отримання нами повідомлення про скасування. JYSK може утримувати відшкодування, доки ми не отримаємо повернений товар або доки ви не надасте підтвердження, що ви повернули товар. Якщо у вас немає підтвердження покупки, вартість повернення буде еквівалентною найнижчій ціні товару за останні 60 днів. 

Скасування замовлення до його отримання 

Якщо ви бажаєте скасувати своє замовлення на JYSK.ua до того, як його отримаєте, ви повинні зв’язатися з Відділом по роботі з клієнтами JYSK та вказати номер замовлення, щоб організувати повернення. Якщо ви не прийняли доставку свого замовлення, з вас не стягуватиметься додаткова плата за повернення замовлення. 

Як оформити повернення 

Наша політика повернення стосується товарів, придбаних як у фізичному магазині, так і в інтернет-магазині.  

Найшвидший і найпростіший спосіб повернути товар у магазині JYSK. Якщо ви повертаєте товар у магазині, ви відразу отримуєте відшкодування, включаючи будь-які транспортні витрати. Таким чином, ми забезпечуємо кращий стан товару, щоб ми могли повторно реалізувати його іншому клієнту. 

За додаткову плату ми також можемо організувати повернення онлайн-замовлення. Дізнатися більше як JYSK може допомогти організувати ваше повернення можна у наших найпоширених запитаннях - як зробити повернення. Крім того, ви можете скористатися нашою онлайн-формою для повернення товару

Детальніше про Умови та положення для гуртових замовлень (Business to Business) 

7. Рекламації

JYSK пропонує 2-х річну гарантію на весь товар. Якщо ваш товар має заводський дефект, не вистачає деталей, товар пошкоджений при транспортуванні перевізником або ж у вас є інші зауваження – зверніться до найближчого магазину JYSK з підтвердженням про покупку (чек або рахунок-фактура) та товаром. Також ви можете звернутися у Відділ по роботі з клієнтами.

Ми наполегливо рекомендуємо скористатися цим посиланням для звернення до відділу по роботі з клієнтами JYSK. За вказаним посиланням ви можете додати фотографії та вказати номер замовлення. Після того, як ви відправили нам рекламацію за шаблоном, з Вами зв'яжеться Відділ по роботі з клієнтами з метою оперативної обробки рекламації.

При необхідності повернення товару в магазин JYSK, принесіть некондиційний товар у магазин або його фото для підтвердження пошкодження. Якщо вашу скаргу пред'явлено відразу та виявлено, що в товарі дійсно є дефекти, ви можете отримати новий товар чи отримати кошти назад. Ми компенсуємо вам вартість товару та всіх поштових і транспортних витрат, пов'язаних з його доставкою. Знайти потрібний магазин JYSK можна тут.

8. Політика конфіденційності

Мета цієї Політики конфіденційності полягає в тому, щоб інформувати вас про те, як JYSK («JYSK», «ми», «нас») обробляє ваші персональні дані й ваші права у зв’язку з цим.

Для цілей, описаних нижче, і дотримання місцевих законів про захист даних відповідальні такі підрозділи компанії JYSK:

  • JYSK A/S, Soedalsparken 18, 8220 Brabrand, DENMARK («Штаб-квартира компанії JYSK»)
  • ТОВ ЮСК Україна, 01042, м. Київ, вул. Іоанна Павла ІІ, буд. 21 («Головний офіс компанії ЮСК в Україні»)

Якщо у вас виникли запитання щодо Політики конфіденційності, будь ласка, зв’яжіться зі Службою підтримки клієнтів.

1. Мета, типи персональних даних і правове підґрунтя для обробки

Ми обробляємо такі персональні дані:

ПризначенняТипи персональних данихПравове підґрунтя 
Онлайн-купівля (включно з Click & Collect і доставкою)•    Ім’я
•    Назва компанії та інформація про неї
•    Адреса для розрахунків
•    Адреса доставки
•    Ел. пошта
•    IP-адреса
•    Номер телефону
•    Номер замовлення
•    Вибраний магазин доставки
•    Код користувача
•    Інформація про оплату

Обробка необхідна для виконання нами угоди з вами щодо покупок в JYSK – (п.3 ч.1 ст.11 Закону України «Про захист персональних даних» ).

Наш законний інтерес щодо обробки покупки (п.6 ч.1 ст.11 Закону України «Про захист персональних даних» ). 
 

Створення й підтримка облікового запису користувача JYSK на вебсайті•    Ім’я
•    Назва компанії
•    Код користувача
•    Адреса
•    Ел. пошта
•    Країна
•    Історія покупок

Обробка необхідна для виконання нами угоди з вами щодо доступу й використання облікового запису користувача – (п.3 ч.1 ст.11 Закону України «Про захист персональних даних»).

Наш законний інтерес у забезпеченні належної реєстрації та адміністрування облікового запису користувача (п.6 ч.1 ст.11 Закону України «Про захист персональних даних»). 

Аналіз активності користувачів на вебсайті (cookies)•    IP-адреса
•    Дії користувача 
•    Часові позначки
•    Інформація щодо перегляду, зокрема інформація про ваші попередні відвідування й уподобання на вебсайті

Якщо ви даєте згоду на використання файлів cookie, ми обробляємо персональні дані на підставі нашого законного інтересу для вдосконалення наших товарів і послуг (п.6 ч.1 ст.11 Закону України «Про захист персональних даних»).

Будь ласка, ознайомтеся з нашою політикою використання файлів cookie для отримання додаткової інформації.

Розсилка•    Ім’я
•    Ел. пошта
•    Поштовий індекс*
•    Дата народження*
•    Інформація про перегляд, зокрема активність користувача (дані/джерело реєстрації, активність щодо електронних листів — отримання, відкривання, натискання)
•    Дії на сайті (ідентифікатор файлів cookie)
*Необов’язково

Ваша згода (п.1 ч.1 ст.11 Закону України «Про захист персональних даних»).

Наш законний інтерес у забезпеченні належних, актуальних та інформативних персоналізованих інформаційних бюлетенів та їх адмініструванні (п.6 ч.1 ст.11 Закону України «Про захист персональних даних»).

Нагадування про повернення в асортимент•    •    Ел. Пошта
•    Товари на складі
Ваша згода (п.1 ч.1 ст.11 Закону України «Про захист персональних даних»).
Пошуковик магазинів•    Адреса
•    Поштовий індекс 
•    Інформація про локалізацію вашого пристрою
Ваша згода (п.1 ч.1 ст.11 Закону України «Про захист персональних даних»). 
Відгуки про товар на сайті•    Ім’я
•    Ел. Пошта
•    Рецензія
Відгуки про товар на сайті – Ваша згода (п.1 ч.1 ст.11 Закону України «Про захист персональних даних»).
Опитування клієнтів•    Ім’я
•    Номер телефону
•    Ел. Пошта
•    Рецензія
Наш законний інтерес у вдосконаленні якості послуг (п.6 ч.1 ст.11 Закону України «Про захист персональних даних»).
Обслуговування й підтримка клієнтів•    Ім’я
•    Назва компанії
•    Адреса для розрахунків
•    Адреса доставки
•    Ел. пошта
•    Поштовий індекс
•    Номер телефону
•    Код користувача
•    Історія покупок
•    Записи телефонних дзвінків
•    Записи про комунікації
•    Інформація про оплату

Наш законний інтерес у забезпеченні належного обслуговування й підтримки клієнтів (п.6 ч.1 ст.11 Закону України «Про захист персональних даних»).

Ваша згода на запис телефонних розмов (п.1 ч.1 ст.11 Закону України «Про захист персональних даних»).

Соціальні мережі•    Ім’я користувача/ім’я профілю
•    Коментарі/реакції
•    Зображення профілю
•    Записи про комунікації
•    Інші види діяльності в соціальних мережах
Наш законний інтерес в управлінні нашими обліковими записами в соціальних мережах і в наданні належного обслуговування й підтримки клієнтів (п.6 ч.1 ст.11 Закону України «Про захист персональних даних»).
Відеоспостереження
  • Запис з камери
Наш законний інтерес у збереженні наших приміщень, співробітників і клієнтів у безпеці (п.6 ч.1 ст.11 Закону України «Про захист персональних даних»).
Доставка з магазину•    Ім’я замовника
•    Телефон замовника
•    Адреса замовника
Обробка необхідна для виконання нами угоди з вами щодо покупок в JYSK – (п.3 ч.1 ст.11 Закону України «Про захист персональних даних» ).

2. Кому ми передаємо персональні дані?

Ми можемо передавати ваші персональні дані особам, діловим партнерам JYSK та органам влади, яким вони потрібні для виконання перерахованих вище цілей (мети) обробки, або яким ми зобов’язані розкривати ваші дані відповідно до чинного законодавства.

У деяких випадках ми використовуємо послуги сторонніх обробників для обробки ваших персональних даних від нашого імені, наприклад, постачальників рішень для резервного копіювання або хмарних рішень, або інших ІТ-систем, що використовуються JYSK.

Якщо персональні дані передаються з України в ЄС/ЄЕП або в країни за межами ЄС/ЄЕП, JYSK забезпечує належний рівень захисту, використовуючи стандартні договірні положення, які направлені на захист персональних даних, в угодах з отримувачами даних або гарантуючи, що отримувачі щонайменше підлягають проходженню спеціальних механізмів сертифікації або що вони є «безпечними» третіми країнами, згідно з вимогами чинного законодавства та/або переліком держав, які забезпечують належний захист персональних даних, визначеним Кабінет Міністрів України.

В силу ч.3 ст.29 Закону України «Про захист персональних даних» держави - учасниці Європейського економічного простору, а також держави, які підписали Конвенцію Ради Європи про захист осіб у зв’язку з автоматизованою обробкою персональних даних, визнаються такими, що забезпечують належний рівень захисту персональних даних.

Фактом надання нам Ваших персональних даних Ви надаєте згоду передавати Ваші персональні дані як це визначено в цьому розділі, та не вимагаєте повідомляти Вас про таку передачу. В протилежному випадку Ви повинні зупинити використання сайту JYSK та не надавати нам свої персональні дані.

Ви можете замовити копію документа, який обґрунтовує передавання даних, зв’язавшись із JYSK за наведеними вище контактними даними.

3. Термін зберігання

Ми зберігаємо персональні дані так довго, як це необхідно для виконання цілей, описаних вище.

Резервні копії, що містять ваші персональні дані, видалятимуться в заведеному порядку через поступове перезаписування, і до них не можна отримувати доступ у звичайний спосіб.

4. Права

Ви можете в будь-який час подати запит на доступ, виправлення й видалення ваших персональних даних. Крім того, ви можете обмежити обробку ваших персональних даних, заперечити проти обробки й скористатися своїм правом на розкриття й передавання ваших персональних даних іншому контролеру даних (право на перенесення даних).

Якщо ви надали згоду на обробку ваших персональних даних, ви можете відкликати її будь-якої миті, зв’язавшись з нами. Однак таке відкликання не вплине на будь-яку обробку персональних даних, яка відбулася до відкликання.

Детальніше з переліком Ваших прав Ви можете ознайомитися у ст.8 Закону України «Про захист персональних даних».

5. Скарги

Ви можете в будь-який час подати скаргу до ТОВ ЮСК Україна, 01042, м. Київ, вул. Іоанна Павла ІІ, буд. 21 щодо обробки нами ваших персональних даних.

6. Зміни до політики конфіденційності

Ця Політика конфіденційності може бути оновлена й змінена, наприклад, через зміни законодавства й практики в області захисту даних. Ми рекомендуємо залишатися в курсі будь-яких змін до Політики конфіденційності. Про деякі зміни вас інформуватимуть безпосередньо електронною поштою, і в певних ситуаціях вас можуть попросити прийняти значні зміни.

Дата останньої зміни Політики конфіденційності: 16/01/2024

9. Інформація, яку надає покупець при оформленні електронної розсилки

Оформлення підписки на розсилку

З метою здійснення розсилки електронних листів, JYSK A / S, податковий обліковий запис 13590400, збиратиме та оброблятиме наступні особисті дані про вас:

  • Адреса електронної пошти
  • Адреса електронної поштової скриньки
  • Ім'я
  • Адреса (необов’язково)
  • Дата народження (необов’язково)
  • Інформація про стать (необов’язково)

Інформація покупців зберігається в базі даних на захищеному сервері. Доступ до цієї інформації мають лише веб-адміністратори JYSK спільно із зовнішнім партнером. Ми гарантуємо, що адреси електронної пошти не передаватимуться та не продаватимуться іншим компаніям.

нашу електронну розсилку одержують лише ті покупці, які на неї підписались; ми використовуємо так званий подвійний вхід, для  того, щоб інші не могли ввести вашу адресу електронної пошти. Якщо Ви не давали згоди, але отримали електронну розсилку, це може означати, що вам її переслав хтось із знайомих.

Наші електронні листи надсилаються приблизно 1-4 рази на місяць. Електронна розсилка JYSK містить інформацію про актуальні пропозиції, новини та електронні акційні газети з асортиментом. Також, разом з підпискою на розсилку, Ви даєте згоду отримувати інформаційні повідомлення про незавершені замовлення на сайті JYSK.ua (товари у кошику), анкетування щодо здійснених покупок та інформацію про товари, які вас зацікавили.

Ви завжди можете скасувати підписку за посиланням, розташованим внизу кожного листа або звернувшись до Відділу обслуговування клієнтів. Якщо ви не виявляли зацікавлення до нашої розсилки принаймні 3 місяці, ми залишаємо за собою право припинити надсилати вам нашу розсилку. Звичайно, ви можете підписатися знову в будь-який час.

JYSK A / S зберігатиме ваші персональні дані, доки ви не скасуєте вашу згоду.

Юридичною основою для обробки ваших персональних даних є ваша надана вами згода.

10. Подарункова картка

Ви можете придбати подарункові картки JYSK на сайті JYSK.ua. Купуючи подарункову карту JYSK, ви приймаєте загальні умови подарункових карток.

Подарункова картка діє тільки на території України, за винятком тимчасово окупованих територій Донецької, Луганської областей та АРК Крим. Ви можете скористатися подарунковою карткою як у фізичному магазині JYSK, так й на сайті JYSK.ua. Активація здійснюється в момент придбання.

Подарункова картка не може бути використана для придбання інших подарункових карток.

Якщо номінал подарункової карти не покриває суму вашої покупки, ви повинні сплатити різницю за допомогою одного з існуючих способів оплати.

На JYSK.ua подарункову картку можна використати лише до фінального завершення вашого замовлення, пізніше це зробити неможливо. Поповнити подарункову картку можливо в одному з наших магазинів. JYSK не стягує додаткову плату за оформлення та поповнення подарункової карти.

Якщо ви створили замовлення на JYSK.ua та сплатили його подарунковою карткою, у випадку його скасування ми повернемо вам кошти у вигляді нової подарункової картки. Якщо ви частково сплатили замовлення за допомогою подарункової картки та частково банківською карткою, ми повернемо суми відповідно до способу оплати – на подарункову карту та на банківський рахунок.

Якщо ви створили замовлення в одному з наших магазинів і оплатили подарунковою карткою, у випадку його скасування ми повертаємо ваші кошти на нову подарункову картку.

Подарункова картка може використовуватися для оплати без ідентифікації. Подарункова картка не підлягає поновленню у випадку його пошкодження, крадіжки або втрати. У такому випадку JYSK може заблокувати подарункову картку. Сплачена за неї номінальна вартість також поверненню не підлягає. Якщо ви знайшли загублену карту, будь ласка, поверніть її до найближчого магазину JYSK.

Подарункова картка не підлягає поверненню, обміну або грошовій компенсації.

Продавець залишає за собою право змінювати умови продажу Сертифікатів та вносити зміни в Правила обігу в односторонньому порядку.

Ви можете придбати подарункові картки JYSK номіналом від 100 грн. до 20 000 грн. Номінал Подарункової картки вказується в гривнях та дорівнює його вартості.

Якщо залишкова сума на подарунковій картці становить менше ніж 5 грн., JYSK залишає за собою право деактивувати подарункову картку. Таким чином сума на залишку буде знищена.

Подарункові сертифікати дійсні протягом 5 років з дати активації. Картки, пред'явлені після настання кінцевої дати, не приймаються і грошові кошти за них не повертаються.

11. Заявки на відкриті вакансії

Під час реєстрації чи оформлені заявки на сайті robota.jysk.ua, кандидату пропонується надати ім'я, адресу, номер мобільного телефону, адресу електронної пошти, додати резюме та супровідний лист за бажанням. Ця інформація надійно зберігається у власній віртуальній локальній мережі JYSK в SAP, яка захищена брандмауерами. Доступ до інформації мають лише відповідальні співробітники компаній JYSK і SAP. Ми не реєструємо та не зберігаємо в журналах особисті відомості кандидатів. Ці дані використовуються лише для обробки та подальшого відбору кандидатів на вакансії, а також з метою надання необхідної допомоги. Реєструючись на сайті, кандидат завжди має доступ до даних і можливість висувати заперечення щодо даних, які можуть фіксуватися відповідно до правил, визначених у Законі "Про захист персональних даних".

Адреса електронної пошти та контактний номер телефону кандидата використовується лише як інструмент проведення відбору на вакансії JYSK. 

Ми не використовуємо надані кандидатами номери телефонів та адреси електронної пошти для дзвінків та розсилок стосовно наших пропозицій. Телефонні дзвінки чи електронні листи можливі лише у разі виникнення проблем із реєстрацією або для процесу відбору (наприклад, призначення співбесіди чи зворотній зв'язок після співбесіди).

Компанія JYSK не передає, не продає та в інший спосіб не надає доступ третім сторонам, включно з іншими компаніями, до особистих відомостей кандидатів.

Усі дані будуть розглядатися як конфіденційна інформація, і вони будуть використовуватися для створення особистого облікового запису та подальшого процесу відбору на вакансії.

Реєструючи профіль чи оформлюючи заявку на robota.jysk.ua, ви погоджуєтеся на обробку ваших персональних даних.

JYSK A / S зберігатиме ваші персональні дані, доки ви не видалите свій обліковий запис.

Юридичною основою для обробки ваших персональних даних є ваша надана вами згода.

 

12. Умови та положення для гуртових замовлень (Business to Business)

Цей розділ стосується конкретних умов для клієнтів, які купують наші продукти для комерційного використання та/або зареєструвалися, як покупці Business to Business.

Гарантія

Зауважте, що не всі наші товари виробляються для комерційного використання, від яких можна очікувати більшого строку користування/зносостійкості, ніж при приватному використанні. Якщо товар використовується для комерційних цілей, на цю покупку гарантія та умови роздрібної купівлі-продажу не поширюються. Якщо вам потрібні більш конкретні вказівки щодо того, які товари ми рекомендуємо для комерційного використання, ви можете звернутися до В2В відділу JYSK.

Право на повернення

Зауважте, що право на повернення товару належної якості розповсюджується на покупки для покупців Business to Business упродовж 14 календарних днів з моменту отримання товару. 

Гарантія ціни, подовжена гарантія JYSK на товари та можливість повернення без обмежень в часі, не розповсюджуються на покупки для Business to Business покупців.

Загальна інформація

Ви можете отримати додаткові рекомендації для покупки та відповіді на запитання, які виникли у вас стосовно цих умов та положень, звернувшись до Відділу продажів Business to Business.

Під комерційним використанням товарів розуміється використання, пов'язане з підприємницькою діяльністю і не пов’язане з особистим, домашнім або іншим подібним використанням.

Відповідальність

JYSK за жодних обставин не несе відповідальності за втрату прибутку, втрату операцій або інші непрямі збитки.

Зміни до цих умов та положень

Ми залишаємо за собою право змінювати ці умови, попередивши про це за два місяці. У разі значних змін, наприклад зміни існуючої схеми знижок, про них буде оголошено електронною поштою та на нашому веб-сайті, після чого зміни набудуть чинності через два місяці.