Кошик

Ваш кошик пустий

Кошик

Ваш кошик пустий

УМОВИ ТА ПОЛОЖЕННЯ

Наведені далі умови продажу та доставки поширюються на всі покупки, здійснені у мережі магазинів JYSK та на сайті JYSK.ua, які доставлятимуться в усі регіони України. Усі угоди про покупки в магазинах JYSK та на сайті JYSK.ua складаються українською мовою. Мінімальний вік осіб, які мають право купувати у магазинах JYSK та на сайті JYSK.ua, становить 18 років.

Реєстраційний № компанії: 37642136
Індивідуальний податковий номер: 376421326504

1. ВАРТІСТЬ ТОВАРІВ

Ціну одиниці товару зазначено в описі товару, на сторінці товару та у кошику для покупок.

  • Ціни на товари на сайті відповідають цінам у магазинах JYSK.
  • Ціну окремого товару вказано з урахуванням ПДВ.
  • Ціна на товар вказана без урахування витрат на доставку. Детальніше з умовами доставки можна ознайомитися у розділі Доставка.
  • На наявність і вартість товарів JYSK можуть впливати ситуації, коли товар повністю розпродано, а також помилки друку та помилки у цінах. Це стосується і друкованих пропозицій (у рекламних буклетах і каталогах), і будь-якої інформації, наданої на цій веб-сторінці. У разі виявлення помилки у ціні ми швидко її виправимо.
  • Усі ціни є актуальними і оновлюються регулярно.
  • Ви сплачуєте ціну товару, яка вказана на момент покупки.

Усі рекламовані товари доступні для продажу за умови наявності в асортименті або в магазині. Ми завжди намагаємось забезпечити повний асортимент товарів та повідомлятимемо про відсутність товарів у продажу. У випадку відсутності ми запропонуємо вам подібний товар або ж повернемо кошти.

Ми доклали всіх зусиль, аби надати якомога точніший опис і зображення товарів. Але, попри це, іноді товари можуть відрізнятись від своїх описів. У разі виникнення будь-яких питань або для отримання додаткової інформації, звертайтесь до Відділу по роботі з клієнтами.

Гарантія ціни

Якщо ви придбали товар в одному із наших магазинів JYSK або на JYSK.ua, а згодом побачили що ціна на цей товар стала нижчою протягом 30 днів після вашої покупки, ми повернемо вам різницю на подарункову картку JYSK. Пропозиція також буде діяти у випадку, якщо ціна на товар зросла протягом 30 днів.

Цінова гарантія буде діяти у випадку дотримання наступних умов:

  • термін звернення протягом 30 днів після здійснення покупки;
  • за наявності підтвердження покупки.

Гарантія ціни не розповсюджується на:

  • розпродаж у кінці сезону садових меблів та новорічних товарів;
  • продаж виставкових та вітринних зразків;
  • спеціальні пропозиції до дня відкриття чи перевідкриття магазинів.
2. ОПЛАТА

Натисніть кнопку "Виберіть тип оплати", щоб оплатити своє замовлення на сайті JYSK.ua. У кошику для покупок буде зображена загальна вартість покупки, разом із ПДВ і витратами на доставку. Це загальна сума, яку Ви сплачуєте.

Розрахуватися за придбані на сайті JYSK.ua товари можна через систему інтернет-банкінгу або за допомогою платіжних карток, вказаних нижче (JYSK сплачує комісії за карткові транзакції):

  • Visa

  • MasterCard

  • Maestro

Також можна розрахуватися готівкою під час доставки замовлення. Гранична сума розрахунків готівкою протягом одного дня не має перевищувати 50 тис. грн. Зауважте, що при виборі такого типу оплати вартість послуги прийому платежу службою доставки «Нова Пошта» становить 3 % від загальної вартості замовлення.

Під час здійснення оплати карткою використовується захищене шифроване з'єднання, яке гарантує захист платіжних відомостей покупців від несанкціонованого доступу сторонніх осіб. Ваша оплата гарантується платіжною системою LIQPAY. Усі дані кредитної картки вводяться в захищеному середовищі, шифруються за протоколом SSL (Secure Socket Layer) та надсилаються до компанії платіжної системи у зашифрованій формі. Ми зобов'язуємося не зберігати на власному сервері жодних цінних відомостей. Крім того, працівники компанії JYSK не мають доступу до цих цінних відомостей.

Вам буде запропоновано надати такі відомості:

Номер картки (16 цифр, надрукованих на лицьовому боці картки)
Термін дії (надрукований на лицьовому боці картки)
Код безпеки (тризначний код безпеки, розташований на тильному боці картки, праворуч над магнітною стрічкою)

Покупці, які розраховуються платіжною карткою, захищені від крадіжок без жодних зобов'язань. У разі несанкціонованого використання кредитної картки можна вимагати від її емітента відшкодування суми на відповідну платіжну картку.

3. ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

Отримавши від Вас замовлення, ми надсилаємо підтвердження замовлення на вашу електронну адресу. У підтвердженні містяться відомості про замовлення, адреса доставки, спосіб оплати, дата доставки, ціни та контактна інформація відділу по роботі з клієнтами JYSK, а також інформація про право покупця скасувати замовлення та захист прав споживачів.

Ваше замовлення являє собою лише пропозицію купити товар у нашому магазині. Візьміть до уваги, що електронний лист із підтвердженням замовлення не слід розглядати як кінцеве прийняття замовлення компанією JYSK.

Жодні наші дії або слова не означатимуть прийняття вашого замовлення, доки вам не буде надіслано електронного листа з інформацією про відправлення товару на вашу адресу. У цей момент між нами укладається угода про придбання замовленого товару з вашого боку та про продаж з нашого боку.

Після укладання цієї угоди ви не можете вносити зміни у своє замовлення (проте, можете скасувати його відповідно до наших правил Повернення й обміну товару).

Ми можемо відмовитись надати вам товар у будь-який момент до укладання угоди. Якщо ми відмовимось надати товар після здійснення оплати, ми відшкодуємо повну вартість, сплачену за цей товар, відповідно до наших правил Повернення й обміну товару.

Ми завжди намагаємось забезпечити повний асортимент товарів та повідомлятимемо про відсутність товарів у продажу. Якщо з будь-якої причини, яка знаходиться поза межами нашої компетенції, ми не зможемо надати якийсь із товарів, ми запропонуємо вам подібний товар або повернемо кошти.

Щоб отримати копію підтвердження замовлення, зверніться до Відділу по роботі з клієнтами за допомогою цієї форми або за телефоном +380442470786 / 0800202022 (понеділок – п'ятниця з 9:00 до 18:00, субота - неділя з 11:00 до 17:00). Копію можна отримати лише впродовж одного року з моменту покупки.

4. РАХУНОК-ФАКТУРА

Після відправлення JYSK замовлених товарів, ви отримаєте електронне повідомлення із вкладеним рахунком-фактурою. У цьому документі містяться відомості про замовлення, адреса доставки, спосіб оплати, дата доставки, ціни та контактна інформація Відділу по роботі з клієнтами JYSK, а також інформація про право покупця скасувати замовлення та захист прав споживачів. У разі введення номера свого мобільного телефону під час оформлення замовлення, ви отримаєте СМС про відвантаження замовлених товарів із розподільчого складу.

За наявності інструкцій по догляду за виробами, вони будуть додані до рахунку-фактури, який є гарантійним свідоцтвом. 

5. ДОСТАВКА

Просимо звернути увагу, що зараз діють індивідуальні умови на доставку онлайн замовлень. Більш детальна інформацію у розділі Доставка.

Розрахуватися готівкою при доставці товару на адресу тимчасово неможливо. Проте ви можете попередньо оплатити замовлення банківською карткою і отримати доставку на адресу кур’єром або ж обрати найближче до вас відділення Нової пошти і розрахуватися готівкою при отриманні.

Послуга доставки онлайн замовлень надається нашим партнером «Нова Пошта». Доставка може бути виконана на вашу адресу (кур’єром) або у відділення Нової пошти.

Вартість доставки залежить від фактичної та об’ємної ваги та від габаритних розмірів обраного товару. Точну вартість ви зможете побачити, оформивши замовлення та обравши місто, куди необхідно здійснити доставку. Вартість доставки розраховується згідно з тарифами «Нової Пошти».

Для визначення ваги замовлення обчислюється об'ємна вага та порівнюється з фактичною вагою відправлення. Для тарифікації використовується більша вага.

Об'ємна вага розраховується за формулою:

довжина (см) х висота (см) х ширина (см) / 4000 кг = об'ємна вага (кг)

Відповідно до розмірів замовленого товару сайт вам запропонує обрати найближче відділення Нової пошти, котре по габаритним розмірам зможе отримати відправлення. Замовлення JYSK може бути доставлене у наступні типи відділень:

  • Поштові (до 30 кг).

  • Вантажні (без обмежень по габаритах відправлення).

Якщо ж сайт не пропонує найближче до вас відділення, це означає що це відділення не може прийняти товар згідно з його габаритами. Вам слід обрати відділення із запропонованого сайтом переліку або ж замовити адресну доставку.

ВАЖЛИВО! Перед тим, як прийняти замовлення від представника Нової пошти, просимо вас перевірити чи відповідає товар у посилці вашому замовленню, а також перевірте цілісність товару у посилці. У випадку, якщо кількість не відповідає або ж товар має пошкодження, не приймайте замовлення від представника Нової пошти та повідомте про це Відділ по роботі з клієнтами.

Інформування про термін доставки

Терміни доставки замовлення залежить від обраного способу доставки:

  • Доставка у відділення Нової пошти - 6-8 робочих днів.

  • Адресна доставка (кур’єром Нової пошти) – 8-10 робочих днів.

Коли компанія-перевізник Нова Пошта отримає ваше замовлення, вам відправлять текстове повідомлення з підтвердженням та узгодженим терміном доставки. Текстове повідомлення також містить контактну інформацію про компанію-перевізника та номер експрес-накладної (ЕН)  (даний сервіс допоможе Вам дізнатися, де зараз знаходиться ваше відправлення). Кур'єр зателефонує Вам за 15 хвилин до доставки.

Відстежити замовлення можна на сайті https://novaposhta.ua/tracking. Даний сервіс допоможе Вам дізнатися, де зараз знаходиться ваше відправлення. Напишіть номер експрес-накладної (ЕН), який надсилається покупцю СМС від Нової Пошти (наприклад: 20400045039502), та отримайте інформацію про відправлення.

Завдяки послузі СМС-трекінг можна миттєво дізнатися деталі її маршруту. Скористатися послугою можна відправивши СМС на номер 4404* з номером вашої ЕН: 11 або 14 символів.
* Вартість відправлення СМС згідно з тарифами вашого мобільного оператора зв’язку.

Якщо у Вас є будь-які питання, будь ласка, зверніться у Відділ по роботі з клієнтами.

Послуга «Підйом на поверх»

Компанія-перевізник «Нова Пошта» доставить вантаж за вказаною покупцем адресою. Зазвичай вантажі доставляють «до під'їзду», проте ви можете замовити Послугу «Підйом на поверх». Послуга передбачає підйом відправлень на поверх під час доставки за адресою Одержувача. Вага одного місця відправлення не повинна перевищувати 100 кг, а відстань від місця паркування автомобіля компанії «Нова пошта» до будівлі Одержувача - не перевищувати 50 м.

Тарифи на послугу підйому товарів:

Вага відправлення (фактична/об'ємна), кг

Послуга підйому на поверх

до 30

безкоштовна

від 31

200 грн

Якщо компанії-перевізнику не вдалося доставити замовлення за вказаною адресою доставки (наприклад, за цією адресою не було контактної особи, щоб прийняти замовлення), представник компанії-перевізника Нова Пошта зв'яжеться з вами повторно. Після двох спроб доставки товар повернеться на склад JYSK і далі, щоб узгодити доставку товару, з вами зв’яжеться фахівець відділу по роботі з клієнтами.

6. ПОВЕРНЕННЯ Й ОБМІН ТОВАРУ

Ми з радістю обмінюємо товар незалежно від того, був він куплений через інтернет-магазин, або у звичайному магазині без будь-яких часових обмежень.

Повернути придбаний товар можливо у будь-якому магазині JYSK, навіть якщо ви придбали його на нашому сайті JYSK.ua. Знайти потрібний магазин JYSK можна тут. Для повернення або обміну товару вам необхідно мати з собою чек (або рахунок - фактуру) про покупку, а також паспорт чи інший документ, що посвідчує особу. Також слід звернути увагу на наступне:

  • Якщо підтвердження покупки немає, ми пропонуємо обміняти товар на інший або подарункову картку на покупку.

  • Якщо товар, який ви повертаєте, було пошкоджено або містить сліди використання, що суттєво знижує його вартість, ми залишаємо за собою право зменшити суму відшкодування.

  • Вартість товарів, вироблених на замовлення за індивідуальними розмірами, таких як текстильні вироби, матраци або шафи, як правило, не відшкодовується в повному обсязі.

  • Ми відшкодовуємо первинні витрати на доставку. Витрати на доставку при поверненні товару сплачує покупець.

  • В JYSK ми продаємо матраци високої якості. Ми не лише дозволяємо нашим покупцям тестувати матраци безпосередньо в магазині, але і надаємо право на безкоштовний обмін протягом 100 днів матраців серії GOLD. Більш детальна інформація за посиланням про матраци серії GOLD.

Просимо звернути увагу, що кошти за додаткові сервіси, такі як підйом товару до квартири, збирання, тощо не повертаються. Ви також самостійно оплачує зворотну доставку товару.

Скасування замовлення до його отримання

Якщо ви бажаєте скасувати замовлення на JYSK.ua до його фактичного отримання, вам слід звернутися у Відділ по роботі з клієнтами або скористатися формою для повернення товару. У випадку, якщо ви не прийняли замовлення, додаткові кошти за його повернення ви не сплачуєте.

7. РЕКЛАМАЦІЇ

JYSK пропонує 2-х річну гарантію на весь товар. Якщо ваш товар має заводський дефект, не вистачає деталей, товар пошкоджений при транспортуванні перевізником або ж у вас є інші зауваження – зверніться до найближчого магазину JYSK з підтвердженням про покупку (чек або рахунок-фактура) та товаром. Також ви можете звернутися у Відділ по роботі з клієнтами.

Ми наполегливо рекомендуємо скористатися цим посиланням для звернення до відділу по роботі з клієнтами JYSK. За вказаним посиланням ви можете додати фотографії та вказати номер замовлення. Після того, як ви відправили нам рекламацію за шаблоном, з Вами зв'яжеться Відділ по роботі з клієнтами з метою оперативної обробки рекламації.

При необхідності повернення товару в магазин JYSK, принесіть некондиційний товар у магазин або його фото для підтвердження пошкодження. Якщо вашу скаргу пред'явлено відразу та виявлено, що в товарі дійсно є дефекти, ви можете отримати новий товар чи отримати кошти назад. Ми компенсуємо вам вартість товару та всіх поштових і транспортних витрат, пов'язаних з його доставкою. Знайти потрібний магазин JYSK можна тут.

8. ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ

Ми приділяємо значну увагу захисту покупців на сайті JYSK.ua. Компанія JYSK контролює всі веб-сайти JYSK, включно з JYSK.ua, і несе відповідальність за всі пов'язані з ними дані. Ми дотримуємося всіх положень Закону "Про захист персональних даних".

Оплати на сайті JYSK.ua здійснюються через захищене з'єднання, яке попереджає несанкціонований доступ сторонніх осіб до платіжних відомостей покупців. Докладніше читайте у розділі про оплату.

Компанія JYSK не зберігає ваші персональні дані, окрім випадків, передбачених чинним законодавством.

Уся інформація, надана вами під час оформлення замовлення, коли підписуєтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку або створюєте обліковий запис для особистого кабінету на сайті JYSK.ua, зберігається компанією JYSK в базі даних на захищеному сервері у Данії і може бути доступна для компаній JYSK групи по всьому світу для аналізу та покращення сервісу.

У будь - який час ви можете:

• подати скаргу до контролюючого органу (наприклад, Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини);

• зробити запит на виправлення або видалення персональних даних;

• обмежити або відмовитися від обробки персональних даних;

• за необхідності зробити запит на копію своїх персональних даних.

Будь ласка, зверніть увагу на те, що рівень захисту персональних даних, який в даний час застосовується в країнах, що не входять до Європейського Союзу, не відповідає рівню захисту персональних даних, який в даний час застосовується в рамках Європейського Союзу. Передача даних між учасниками групи JYSK буде базуватися на угоді про передачу даних або іншої чинної юридичної бази. Ви можете замовити копію Угоди про передачу даних, яка діє між учасниками групи, звернувшись до Відділу обслуговування клієнтів.

Ви можете отримати додаткову інформацію про свої персональні дані, які JYSK зберігає і обробляє, звернувшись до Відділу обслуговування клієнтів. Крім того, ви можете заперечувати обробку персональних даних, вимагати виправлення ваших особистих даних або відкликати вашу згоду на таку обробку в будь-який час. Якщо ви хочете відкликати вашу згоду або виправити ваші дані, звертайтесь, будь ласка, до Відділу обслуговування клієнтів. Крім того, якщо у вас є якісь скарги щодо обробки вашої особистої інформації JYSK, ви можете звернутися до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.

Ви можете отримати копію ваших особистих даних у структурованому, зрозумілому та машинозчитуваному форматі, звернувшись до Відділу обслуговування клієнтів.

Якщо ви погоджуєтеся з будь-якою з вищенаведених послуг, ми залишаємо за собою право надсилати вам оновлення Умов та Положень незалежно від того, дали ви чи ні вашу згоду. Ми не будемо надсилати вам будь-який інший тип інформації.

ЯКА ІНФОРМАЦІЯ ЗБИРАЄТЬСЯ КОМПАНІЄЮ JYSK?

A. ІНФОРМАЦІЯ, ЯКУ НАДАЄ ПОКУПЕЦЬ ПРИ ОФОРМЛЕННІ ЗАМОВЛЕННЯ.

Під час здійснення покупок на сайті JYSK.ua покупцю пропонується надати ім'я, адресу, номер мобільного телефону та адресу електронної пошти. Ця інформація надійно зберігається у власній віртуальній локальній мережі JYSK в Atos, яка захищена брандмауерами. Доступ до інформації мають лише відповідальні співробітники компаній JYSK і Atos. Ми не реєструємо та не зберігаємо в журналах особисті відомості покупців. Ці дані використовуються лише для обробки та виконання замовлень, а також з метою надання необхідної допомоги. Реєструючись на сайті, покупець завжди має доступ до даних і можливість висувати заперечення щодо даних, які можуть фіксуватися відповідно до правил, визначених у Законі "Про захист персональних даних".

Адреса електронної пошти покупця використовується лише як інструмент для виконання замовлень. Щоб отримувати електронну розсилку, покупець має надати для цього свій дозвіл.

Ми не використовуємо надані покупцями номери телефонів для дзвінків стосовно наших пропозицій. Телефонні дзвінки можливі лише у разі виникнення проблем із замовленням або за необхідності отримання інформації стосовно доставки.

Компанія JYSK не передає, не продає та в інший спосіб не надає доступ третім сторонам, включно з іншими компаніями, до особистих відомостей покупців.

Б. ІНФОРМАЦІЯ, ЯКА ЗБИРАЄТЬСЯ АВТОМАТИЧНО.

Ми намагаємося робити веб-сайт JYSK зручним, зрозумілим та інформативним для користувачів. Саме тому ми застосовуємо технологію, яка здатна збирати, обробляти й сортувати інформацію щодо використання веб-сайту. Ця інформація збирається за допомогою файлів "cookie". Файл "cookie" – це невеликий за розміром текстовий файл, який зберігається на комп'ютері. На практиці це означає, що веб-сайт "запам'ятовує" користувачів, які його відвідали кілька разів, а ми можемо отримати статистику щодо використання сайту відвідувачами.

Ми використовуємо файли "cookie" від компанії Google Analytics. Завдяки ним можна визначити, які розділи сайту JYSK.ua переглядає відвідувач.

Відмінити свою згоду тут

Якщо ви бажаєте отримувати нашу електронну розсилку, під час оформлення підписки ми пропонуємо вказати ім'я, прізвище, поштовий індекс, стать і рік народження. Ця інформація надає нам можливість планувати свої майбутні маркетингові дії та робити їх більш персоналізованими.

Ми збираємо певну інформацію про ваше програмне та апаратне забезпечення, також інформацію про те, як ви користуєтесь сайтом JYSK.ua. Отримана інформація використовується для оптимізації сайту та усунення помилок на сайті JYSK.ua. Для аналізу поведінки користувачів ми збираємо інформацію про сторінки, які ви відвідуєте на сайті JYSK.ua. Ваші дані не будуть передані третім особам і будуть автоматично видалені через 30 днів.

Дізнайтеся більше на JYSK.ua/cookies

СТВОРЕННЯ ОБЛІКОВОГО ЗАПИСУ НА JYSK.UA

Під час реєстрації та створення облікового запису на сайті JYSK.ua, ви отримуєте доступ до додаткових послуг від компанії JYSK.

З метою створення персонального облікового запису на сайті JYSK.ua та створення цільової маркетингової онлайн стратегії JYSK A / S, податковий обліковий запис 13590400, збиратиме та оброблятиме наступні особисті дані про вас:

• Адреса електронної пошти

• Ім'я

• Адреса (необов'язково)

• Номер телефону (необов'язково)

• Компанія (необов'язково)

Усі дані будуть розглядатися як конфіденційна інформація, вони будуть використовуватися для створення особистого облікового запису та подальшого цільового онлайн-маркетингу.

Реєструючи профіль на JYSK.ua, ви погоджуєтеся на обробку ваших персональних даних.

JYSK A / S зберігатиме ваші персональні дані, доки ви не видалите свій обліковий запис.

Юридичною основою для обробки ваших персональних даних є ваша надана вами згода.

9. ІНФОРМАЦІЯ, ЯКУ НАДАЄ ПОКУПЕЦЬ ПРИ ОФОРМЛЕННІ ЕЛЕКТРОННОЇ РОЗСИЛКИ

ПРАКТИЧНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО РОЗСИЛКУ ВІД JYSK

Наші електронні листи надсилаються від 1-го до 4-х разів на місяць. Ви можете легко відмовитися від розсилки, для цього натисніть посилання внизу електронного листа, який надійшов від нас.

Електронна розсилка JYSK містить інформацію про актуальні пропозиції, конкурси, новинки та електронні акційні газети з асортиментом. Також, разом з підпискою на розсилку, Ви даєте згоду отримувати інформаційні повідомлення про незавершені замовлення на сайті JYSK.ua (товари у кошику), анкетування щодо здійснених покупок та інформацію про товари, які Вас зацікавили.

Компанія JYSK намагається дотримуватися діючих законів і постанов щодо сумлінної маркетингової практики. Саме тому нашу електронну розсилку одержують лише ті покупці, які на неї підписались. Якщо Ви не давали згоди, але отримали електронну розсилку, це може означати, що вам її переслав хтось із знайомих.

Інформація покупців зберігається в базі даних на захищеному сервері. Доступ до цієї інформації мають лише веб-адміністратори JYSK спільно із зовнішнім партнером. Ми гарантуємо, що адреси електронної пошти не передаватимуться та не продаватимуться іншим компаніям.

10. ПОДАРУНКОВА КАРТКА

Подарункова картка JYSK – це ідеальний подарунок! Зробіть найбільш оптимальний подарунок для родичів або друзів, придбавши подарункову картку. Ви можете обрати картку номіналом від 100 грн. (докладніше про номінали карток запитуйте в місцевому магазині JYSK).

• Картки можна придбати лише у фізичних магазинах.

• Подарунковою карткою можна розрахуватися лише у фізичних магазинах, дія картки не розповсюджується на замовлення в онлайн - магазині.

• Активація здійснюється в момент придбання.

• Подарункову картку можна використовувати необмежену кількість разів. При покупці на суму, меншу за номінал картки, залишок коштів зберігається на картці. Картку можна використовувати, доки баланс не досягне 0 грн.

• Якщо сума обраних товарів більша за залишок грошей на картці, ви можете сплатити різницю зручним для Вас способом.

• Термін дії карти становить 5 роки від дати придбання.

• Картки, пред'явлені після настання кінцевої дати, не приймаються і грошові кошти за них не повертаються.

• Якщо ви знайшли загублену карту, будь ласка, поверніть її до найближчого магазину JYSK.

• Компанія JYSK немає можливості замінювати загублені або вкрадені карти.

• Гарантійне обслуговування, обмін і повернення неякісного Товару/Товарів, придбаних із використанням подарункової картки, здійснюється в загальному порядку, передбаченому чинним законодавством, з урахуванням умов та положень щодо Повернення й обміну товару.

11. ЗАЯВКИ НА ВІДКРИТІ ВАКАНСІЇ

Під час реєстрації чи оформлені заявки на сайті robota.jysk.ua, кандидату пропонується надати ім'я, адресу, номер мобільного телефону, адресу електронної пошти, додати резюме та супровідний лист за бажанням. Ця інформація надійно зберігається у власній віртуальній локальній мережі JYSK в SAP, яка захищена брандмауерами. Доступ до інформації мають лише відповідальні співробітники компаній JYSK і SAP. Ми не реєструємо та не зберігаємо в журналах особисті відомості кандидатів. Ці дані використовуються лише для обробки та подальшого відбору кандидатів на вакансії, а також з метою надання необхідної допомоги. Реєструючись на сайті, кандидат завжди має доступ до даних і можливість висувати заперечення щодо даних, які можуть фіксуватися відповідно до правил, визначених у Законі "Про захист персональних даних".

Адреса електронної пошти та контактний номер телефону кандидата використовується лише як інструмент проведення відбору на вакансії JYSK. 

Ми не використовуємо надані кандидатами номери телефонів та адреси електронної пошти для дзвінків та розсилок стосовно наших пропозицій. Телефонні дзвінки чи електронні листи можливі лише у разі виникнення проблем із реєстрацією або для процесу відбору (наприклад, призначення співбесіди чи зворотній зв'язок після співбесіди).

Компанія JYSK не передає, не продає та в інший спосіб не надає доступ третім сторонам, включно з іншими компаніями, до особистих відомостей кандидатів.

Усі дані будуть розглядатися як конфіденційна інформація, і вони будуть використовуватися для створення особистого облікового запису та подальшого процесу відбору на вакансії.

Реєструючи профіль чи оформлюючи заявку на robota.jysk.ua, ви погоджуєтеся на обробку ваших персональних даних.

JYSK A / S зберігатиме ваші персональні дані, доки ви не видалите свій обліковий запис.

Юридичною основою для обробки ваших персональних даних є ваша надана вами згода.

 

ПІДПИШІТЬСЯ НА НОВИНИ

Visa Mastercard