Група JYSK

JYSK – це міжнародна торгова мережа, де можна придбати товари для дому. Компанія JYSK належить до Lars Larsen Group. Засновник, Ларс Ларсен, відомий у Данії як провідний торговець країни, який завжди має "чудову пропозицію". Як засновник JYSK, Ларс Ларсен був обличчям компанії до червня 2019 року, коли після діагнозу раку печінки він передав посаду голови Lars Larsen Group своєму синові Джейкобу Брунсборгу. 19 серпня 2019 року данський король ковдр та засновник JYSK Ларс Ларсен пішов з життя у віці 71 року.

У 1979 році, коли Ларсен відкривав свій перший магазин у другому за розмірами данському місті Орхус (Aarhus) – де, між іншим, він розташований і досі – він навіть не уявляв, наскільки стрімко зростатиме його бізнес. Ларсен продовжував відкривати успішні магазини JYSK Sengetøjslager (оригінальна назва магазину до 2001 року) на території Данії, а у 1984 році відкрив перший магазин за межами країни – у сусідній Німеччині.

На сьогодні до складу Групи JYSK входить більше ніж 3200 магазинів у 48 країні світу: Данія, Норвегія, Швеція, Фінляндія, Польща, Чехія, Угорщина, Голландія, Словаччина, Німеччина, Австрія, Швейцарія, Ісландія, Канада, Гренландія, Фарерські Острови, Естонія, Латвія, Литва, Україна, Косово, Болгарія, Казахстан, Румунія, Франція, Великобританія, Словенія, Північна Македонія, Хорватія, Італія, Іспанія, Боснія та Герцеговина, Сербія, Вірменія, Чорногорія, Індонезія, Греція, Албанії, В’єтнаму, Мальта, Португалія, Грузія, Таджикистан, Молдова, Бельгія, Кувейт, Дубай, Таїланд, Ірландія та Азербайджан.

Щорічний обіг групи у фінансовому році 2021/22 склав 4,4 мільярда данських крон. Розвиток групи є стабільним і надійно контролюється. Загальна кількість персоналу становить близько 30 000 співробітників.

Слово "JYSK" у назві компанії міститься не випадково. З данської "JYSK" означає щось або – як у випадку з Ларсом Ларсеном – когось з Ютландського півострова, який часто асоціюється зі скромністю, старанністю та чесністю – трьома якостями, з якими завжди асоціювався і сам Ларсен. JYSK є втіленням надійності та відданості своєму слову.

На логотипі JYSK зображений гусак, адже в першому магазині пропонувалися здебільшого товари для сну з натуральним наповненням.

JYSK має унікальні переваги для покупців, серед яких повернення без обмежень в часі, гарантія ціни та зручна послуга онлайн-бронювання.