Відділ по роботі з клієнтами – питання та відповіді

Ви хочете зв’язатися з нами, тому що вам потрібна допомога, ви хочете залишити відгук чи отримати пораду у виборі товару? Ми з радістю допоможемо вам у цьому. Ви можете зробити це за допомогою різних способів.

Якщо у вас є термінове питання, ми радимо вам зв’язатися з нами через чат на сайті для швидкої відповіді. Активний чат позначений синьою кнопкою праворуч. Якщо чат не активний (має сірий колір), то це означає, що на разі усі працівники зайняті.

Звичайно, ви також можете до нас зателефонувати у робочі години відділу.

У разі скарги на товари, використовуйте форму електронної пошти нижче та додайте світлину підтвердження (до 25 Мб). Ми виявили, що деякі наші відповіді на електронну пошту покупців потрапляють в теку Спам. Якщо ви надіслали нам повідомлення декілька днів тому й не отримали відповіді, перевірте теку Спам, можливо, лист саме там.

Нижче ви знайдете відповіді на найпоширеніші запитання.

Ми будемо раді вам допомогти!