Відділ по роботі з клієнтами – питання та відповіді

Ви хочете зв’язатися з нами, тому що вам потрібна допомога, бажаєте залишити відгук чи отримати пораду у виборі товару? Ми з радістю допоможемо вам у цьому!

Якщо у вас є термінове питання, ми радимо вам зв’язатися з нами через чат на сайті для швидкої відповіді. Активний чат позначений синьою кнопкою "Написати в чат".

Також, ви можете відправити нам детальний запит, натиснувши на кнопку "Відправити листа". Час обробки такого звернення зазвичай складає 1-2 робочих дні.

Для оплати товару за безготівковим розрахунком вам потрібно надіслати на нашу електронну пошту такі дані:

1. Скан-копії ваших реєстраційних документів:
     - виписка з Єдиного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців (свідоцтво про реєстрацію юридичної особи);
     - витяг з реєстру платників ПДВ або свідоцтво платника єдиного податку.
2. Артикул та кількість товару, який вас цікавить.
3. Адреса доставки (місто, вулиця, номер будинку та поверху).
4. Ім'я та номер телефону для контакту з вами.

Відправити B2B запит

Звичайно, ви можете до нас зателефонувати у робочі години відділу.

У разі скарги на товари, використовуйте форму електронної пошти нижче та додайте світлину підтвердження (до 25 Мб). Ми виявили, що деякі наші відповіді на електронну пошту покупців потрапляють в теку Спам. Якщо ви надіслали нам повідомлення декілька днів тому й не отримали відповіді, перевірте теку Спам, можливо, лист саме там.

Нижче ви знайдете відповіді на найпоширеніші запитання.

Ми будемо раді вам допомогти!