Кошик

Ваш кошик пустий

Кошик

Ваш кошик пустий

Товар став дешевше? Скористайтеся Гарантією ціни! Повертаємо різницю протягом 30 днів! Зберігайте чек!

 

 

 
Акційні пропозиції

Інформація про роботу магазинів JYSK

У зв’язку із рішенням Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій запроваджено червоний рівень епідемічної небезпеки в деяких областях. У зв’язку із введенням запобіжних заходів щодо уникнення поширення коронавірусу закриті для відвідування, але працюють у режимі точки видачі та доставки, магазини у таких містах:

  • Чернівці
  • Житомир
  • Львів
  • Київ
  • Бровари
  • Гатне
  • Біла Церква
  • Бориспіль
  • Крюківщина
  • Одеса
  • Миколаїв
  • Суми
  • Чернігів
  • Полтава
  • Запоріжжя
  • Кам'янець-Подільський
  • Хмельницький
  • Мелітополь
  • Харків

Всі магазини в інших містах мережі працюють у стандартному режимі. JYSK дотримується всіх рекомендацій МОЗ та Уряду, тож купувати в магазинах комфортно та безпечно. Чекаємо на вас!

Актуальна інформація щодо відкриття буде оновлюватися на сайті. Закриті магазини працюватимуть в режимі видачі замовлень або доставки. Резервуйте товари онлайн та очікуйте на дзвінок від співробітника магазину! Графік роботи магазину для видачі замовлень.Оплата резервів можлива тільки платіжною карткою.

JYSK уважно стежить за ситуацією як на локальному, так й на міжнародному рівнях. Ми дотримуємось чинного законодавства та рішень місцевих органів влади.

Перевірити графік роботи найближчого магазину ви можете на сайті за цим посиланням

Якщо поруч з вами немає магазину, ви завжди можете оформити замовлення онлайн з доставкою з найближчого розподільчого складу Європи, для цього натисніть кнопку "Купити". Доставка онлайн-замовлень з Європи наразі займає 10-12 робочих днів.

Залишились питання? Ми на зв'язку! Ви можете писати нам в онлайн-чат (внизу з правого боку синя кнопка чату), у приватні повідомлення в Фейсбук та Інстаграм.

Через велике навантаження час відповіді від нашого Відділу по роботі з клієнтами може бути довшим, ніж зазвичай. Ми перепрошуємо за можливі незручності та дякуємо за терпіння. Для отримання максимально швидкої відповіді, напишіть нам в онлайн-чат, будь ласка. Наша команда робить все можливе, щоб вчасно виконати зобов'язання перед покупцями.