Якщо у Вас є будь-які питання стосовно нашої політики розгляду претензій та повернення, ми будемо раді допомогти. Якщо нижче Ви не можете знайти відповіді на своє питання, Ви завжди можете звернутись до відділу обслуговування клієнтів.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
На всі товари ми надаємо щонайменше 2 роки гарантії на прояв виробничого браку.
Якщо товар використовується для комерційних цілей, на цю покупку гарантія не поширюється.
Претензія повинна бути подана якомога швидше з моменту виявлення дефекту. Ви можете залишити претензію в найближчому магазині JYSK або звернувшись до Відділу по роботі з клієнтами.
Якщо ви залишаєте претензію в магазині JYSK
Візьміть із собою в магазин чек (або рахунок-фактуру) та несправний товар або принесіть фотографію дефекту.
Рахунок-фактуру для онлайн-замовлень ви можете знайти у своїй електронній пошті. Знайти найближчий магазин JYSK ви можете тут.
Якщо у вас виникли проблеми з доставкою товару до магазину через його великі розміри, зверніться до Відділу по роботі з клієнтами. Перегляньте додаткові інструкції нижче.
Якщо ви подаєте претензію до Відділу по роботі з клієнтами
Будь ласка, будьте готові надати таку інформацію:
• Ваша контактна інформація
• Ваш номер замовлення (якщо це онлайн-замовлення)
• Чек на товар (якщо покупка була в магазині). Якщо у вас немає чека, будь ласка, будьте готові повідомити, де ви придбали товар і точну дату/час.
• Фотографії, на яких ми можемо побачити дефект. Будь ласка, також зробіть принаймні одну фотографію, на якій ми можемо побачити весь товар і окремо фото дефекту крупним планом. Переконайтеся, що дефект добре освітлений і чітко видно всі деталі пошкодження.
У випадку, якщо ви отримали кілька товарів, які мають дефект, просимо їх розмістити на фото разом.
Додайте фотографії упаковки, ярликів або маркувань, якщо вони мають значення для розгляду запиту.
Отримавши всі деталі одразу, ми зможемо швидше розглянути вашу претензію.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.