Якщо у Вас є будь-які питання стосовно нашої політики розгляду претензій та повернення, ми будемо раді допомогти. Якщо нижче Ви не можете знайти відповіді на своє питання, Ви завжди можете звернутись до відділу обслуговування клієнтів.
Політика повернення та обміну
Поверненя в магазин
Це найшвидший варіант. Коли ви повертаєте товар у магазин JYSK, ви відразу отримуєте повернення коштів за замовлення. Отримати кошти можна як готівкою, так і повернути на вашу банківську картку. Візьміть з собою в магазин підтвердження покупки та банківську картку.
Повернення через перевізника
Якщо ви повернете своє замовлення за допомогою нашого перевізника, ви отримаєте суму покупки, щойно ми обробимо ваше повернення. Потім ви отримаєте підтвердження електронною поштою. Повернення буде здійснено якнайшвидше та не пізніше ніж через 14 днів після дати, коли ми отримали повідомлення про повернення.
JYSK може утримувати відшкодування, доки ми не отримаємо повернений товар або доки ви не надасте підтвердження (квитанцію/чек/експрес накладу), що ви повернули товар.
Якщо ви оплатили замовлення за допомогою банківської картки, повернення коштів обробляється безпосередньо після того, як ми подали запит. Сума буде повернута на рахунок вашої банківської картки впродовж 2-5 банківських днів.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
Під час знеструмлення магазину, на жаль, можуть бути не доступні такі сервіси, як:
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
У JYSK легко повернути або обміняти товар, якщо ви передумали. Ми надаємо повне відшкодування без обмежень в часі за товари, які не були у використанні, які повертаються разом із підтвердженням покупки. Це стосується товарів, придбаних як у фізичному магазині, так і в інтернет-магазині. Найшвидший і найпростіший спосіб повернення - це повернути товар у магазин JYSK. Якщо ви повертаєте товар у магазин, ви відразу отримуєте відшкодування, включаючи вартість доставки, оплачену онлайн. Таким чином, ми забезпечуємо кращу цілісність товару, щоб ми могли перепродати його іншому клієнту.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
Якщо ви передумали купувати, повернути товар легко. Ми надаємо повне відшкодування без обмежень в часі за товари, які не були у використанні, та які ви повертаєте разом із підтвердженням покупки. Це стосується товарів, придбаних як у фізичному магазині, так і в інтернет-магазині. Найшвидший і найпростіший спосіб повернення - це повернути товар до магазину JYSK. Якщо ви повертаєте товар до магазину, ви відразу отримуєте відшкодування, включаючи вартість доставки, сплачену онлайн. Таким чином, ми забезпечуємо кращу цілісність товару, щоб ми могли перепродати його іншому клієнту. За додаткову оплату транспортних послуг ми також можемо організувати повернення онлайн-замовлення, якщо це необхідно. Для зворотньої доставки, будь ласка, зверніться до нашого Відділу по роботі з клієнтами.
Якщо ви отримали пошкоджений товар, прочитайте докладніше про те, як подати претензію.
Повернення товару в магазин
Найшвидший і найпростіший спосіб - це повернути товар у магазин JYSK. Якщо ви повертаєте товар у магазин, ви відразу отримуєте відшкодування, включаючи вартість доставки, оплачену онлайн, якщо повертаєте все замовлення. Таким чином, ми забезпечуємо кращу цілісність товару, щоб ми могли перепродати його іншому клієнту.
1. Упакуйте ваш товар (и) ретельно і бажано в оригінальну упаковку 2. Принесіть ваш товар (и) і чек/рахунок-факутуру до магазину
Повернення товару через відділення перевізника
Щоб повернути замовлення, яке ви отримали на відділенні Нової пошти, виконайте наведені нижче дії:
1. Заповніть онлайн-форму для відмови, щоб повідомити нас про ваше повернення. Ви можете знайти онлайн-форму для відкликання тут. Після того, як Відділ по роботі з клієнтами отримає ваш запит, вони надішлють вам дані для повернення. 2. Ви отримаєте форму відмови на електронну пошту. Будь ласка, роздрукуйте заповнену форму відмови з веб-сайту (крок 1) і покладіть її в посилку. Якщо у вас немає принтера, ви також можете від руки написати номер замовлення на аркуші паперу та помістити його в посилку. 3. Упакуйте ваш товар (и) ретельно і бажано в оригінальну упаковку. 4. Принесіть посилку до найближчоого відділення Нової пошти. Будь ласка, зберігайте квитанцію про повернення, доки ми не отримаємо товар на складі.
Повернення вантажу з доставкою
Щоб повернути замовлення, яке ви отримали перевізником Нова пошта з адресною доставкою, виконайте наведені нижче дії:
1. Зв’яжіться з Відділом по роботі з клієнтами на нашій сторінці контактів, щоб узгодити умови щодо дати та часу забору товару з адреси. 2. Розберіть і упакуйте ваш товар(и) обережно та бажано в оригінальну упаковку, щоб зберегти цілісність товару(ів) та забезпечити повне відшкодування. 3. Забезпечити передачу товарів, які повертаєте, перевізнику в узгоджений час. 4. Зберігайте при собі квитанцію про повернення, доки ми не не отримаємо товар на складі.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
Найшвидший і найпростіший спосіб повернути товар у магазин JYSK. Якщо ви повертаєте товар у магазині, ви відразу отримуєте відшкодування, включаючи вартість доставки, сплачену онлайн. У JYSK ми дбаємо про стійкість. Тому, ми просимо вас зберігати упаковку, доки ви не впевнені, що бажаєте залишити свою покупку, щоб ви могли використати її для повернення придбаного товару. Коли ви повертаєте товар у магазин, ми бажаємо отримати його в оригінальному стані та упаковці. У цьому випадку ми можемо перепродати товар і задовільнити іншого клієнта. Якщо товар не в оригінальному пакуванні, магазин залишає за собою право визначити повне чи часткове відшкодування або запропонувати подарунковий сертифікат. Товар не обов’язково розбирати, коли ви повертаєте його в магазин.
Якщо ви отримали пошкоджений товар, прочитайте докладніше про як, як подати претензію.
Будь ласка, зауважте: • Що ви можете показати рахунок-фактуру, який ви отримали електронною поштою. Це ваше підтвердження покупки, яке потрібне магазину для обробки вашого повернення. Ви можете показати його на мобільному пристрої або роздрукувати. • Якщо ви повертаєте не все замовлення, а лише його частину, ми не повернемо вам початкову вартість доставки.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
Замовлення розміщено в магазині
Якщо ви розмістили замовлення в магазині, зверніться до магазину або до Відділу по роботі з клієнтами, щоб скасувати замовлення. Якщо ви здійснили попередню оплату, зверніться до магазину, щоб скасувати своє замовлення та отримати сплачені кошти. Повернути передоплату без візиту до магазину неможливо.
Замовлення розміщено онлайн
Якщо ви розмістили замовлення на нашому веб-сайті, ви можете звернутися до Відділу по роботі з клієнтами, щоб скасувати своє замовлення. Залежно від статусу вашого замовлення Відділ по роботі з клієнтами зможе негайно його скасувати або повідомити про подальші дії.
У робочі години найшвидший спосіб зв’язатися з нами — це чат.
Якщо ви скасуєте замовлення до моменту отримання, ми повернемо вартість послуги доставки.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
У JYSK легко повернути або обміняти товар, у разі, якщо ви передумали. Ми надаємо повне відшкодування без обмежень в часі за товари, які не були у використанні та які повертаються разом із підтвердженням покупки. Це стосується товарів, придбаних як у фізичному магазині, так і в інтернет-магазині. Найшвидший і найпростіший спосіб повернути товар у магазин JYSK. Якщо ви повертаєте товар до магазину, ви відразу отримуєте відшкодування, включаючи вартість доставки сплачену онлайн. Таким чином, ми забезпечуємо кращий стан товару, щоб мати можливість перепродати його іншому клієнту. За додаткову плату ми також можемо організувати повернення онлайн-замовлення, якщо це необхідно. Для зворотньої доставки зв’яжіться з нашим Відділом по роботі з клієнтами тут.
Пакування товарів, які ви бажаєте повернути У JYSK ми дбаємо про цілісність товару. Тому, ми просимо вас зберігати упаковку, доки ви не впевнені, що бажаєте залишити свою покупку, щоб ви могли використати її для повернення придбаного товару. Коли ви повертаєте товар у магазин, ми бажаємо отримати його в оригінальному стані та упаковці. У цьому випадку ми можемо перепродати товар і задовільнити іншого клієнта. Якщо товар не в оригінальному пакуванні, магазин залишає за собою право визначити повне чи часткове відшкодування або запропонувати подарунковий сертифікат. Товар не обов’язково розбирати, коли ви повертаєте його в магазин. Якщо ми організувуємо повернення товару нашим перевізником, товар потрібно розібрати та запакувати, щоб зберегти його цілісність під час транспортування і забезпечити повне відшкодування. Ми рекомендуємо обережно відкривати ваші пакункит та зберігати упаковку, якщо ви не впевнені у своїй покупці. Докладніше про наші положення та умови щодо повернення читайте тут
100 днів випробувального періоду для матраців серії GOLD Ми пропонуємо 100 днів випробувального періоду для матраців серії GOLD. Зверніть увагу, що наша 100-денна гарантія є політикою обміну, а не політикою повернення. Гарантія 100-денного випробування надається при покупці матраца категорії GOLD, але не застосовується до топ-матраців та наматрацників. Дізнайтеся більше про нашу 100-денну гарантію на матраци серії GOLD Будь ласка, зауважте:
Якщо ви повертаєте товар, який був пошкоджений або використовувався таким чином, що значно зменшує його вартість, ми залишаємо за собою право зменшити суму відшкодування або відмовити у поверненні.
Якщо у вас немає підтвердження покупки, ми пропонуємо вам обміняти товар на новий або ви можете отримати подарунковий сертифікат JYSK. Сума подарункового сертифіката буде становити найнижчу вартість на товар за останні 60 днів. Для онлайн-замовлень вашим підтвердженням покупки є рахунок-фактура, який ви отримали електронною поштою. Для покупок у магазині вам потрібен оригінал чеку. Якщо у вас немає чеку магазин зможе знайти його копію, якщо у вас є банківські реквізити платежу. Це можна зробити лише для покупок, здійснених протягом 1 року.
Товари, виготовлені на замовлення відповідно до ваших індивідуальних розмірів, не відшкодовується в повному обсязі.
Коли ви повертаєте товар у магазин, ми повертаємо вартість доставки, яку ви сплатили під час онлайн-замовлення. Для онлайн-замовлень це стосується лише тоді, коли ви повертаєте до магазину повне замовлення. Якщо ви бажаєте, щоб JYSK організував повернення, ми не відшкодовуватимемо початкові витрати на доставку, оскільки ця сума покриє наші витрати на повернення товару. Якщо ви повертаєте замовлення в магазин, яке було доставлено додому локальним перевізником, ви не отримуєте повернення вартості доставки.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
Претензії
На всі товари ми надаємо щонайменше 2 роки гарантії на прояв виробничого браку. Якщо товар використовується для комерційних цілей, на цю покупку гарантія не поширюється. Претензія повинна бути подана якомога швидше з моменту виявлення дефекту. Ви можете залишити претензію в найближчому магазині JYSK або звернувшись до Відділу по роботі з клієнтами.
Якщо ви залишаєте претензію в магазині JYSK
Візьміть із собою в магазин чек (або рахунок-фактуру) та несправний товар або принесіть фотографію дефекту. Рахунок-фактуру для онлайн-замовлень ви можете знайти у своїй електронній пошті. Знайти найближчий магазин JYSK ви можете тут. Якщо у вас виникли проблеми з доставкою товару до магазину через його великі розміри, зверніться до Відділу по роботі з клієнтами. Перегляньте додаткові інструкції нижче.
Якщо ви подаєте претензію до Відділу по роботі з клієнтами
Будь ласка, будьте готові надати таку інформацію: • Ваша контактна інформація • Ваш номер замовлення (якщо це онлайн-замовлення) • Чек на товар (якщо покупка була в магазині). Якщо у вас немає чека, будь ласка, будьте готові повідомити, де ви придбали товар і точну дату/час. • Фотографії, на яких ми можемо побачити дефект. Будь ласка, також зробіть принаймні одну фотографію, на якій ми можемо побачити повністю весь товар. Надаючи всі деталі одразу, ми зможемо швидше розглянути вашу претензію.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.