Кошик

Ваш кошик пустий

Кошик

Ваш кошик пустий

ЧОРНА П'ЯТНИЦЯ - ЗНИЖКИ ДО 70%
Термін доставки замовлень може бути подовжений
Бережіть один одного – пам’ятайте, ви також можете робити покупки на JYSK.ua

Повернення та претензії.

Якщо у Вас є будь-які питання стосовно нашої політики розгляду претензій та повернення, ми будемо раді допомогти. Якщо нижче Ви не можете знайти відповіді на своє питання, Ви завжди можете звернутись до відділу обслуговування клієнтів.

Політика повернення та обміну

Я бажаю скасувати покупку, але замовлення вже в процесі доставки

+
Якщо ви бажаєте скасувати замовлення, оформлене  на JYSK.ua, до того, як отримали рахунок-фактуру, зв'яжіться з Відділом по роботі з клієнтами JYSK і повідомте номер замовлення, щоб організувати повернення товару.
 
Ви також можете попросити транспортну компанію повернути товар в момент доставки по даному замовленню. Вам не доведеться доплачувати за повернення замовлення.
 
Кошти будуть повернуті на ваш картковий рахунок, як тільки ми отримаємо товар назад на склад. Кошти будуть зараховані протягом 3-х банківських днів після отримання нами товару.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Яким чином можливо повернути придбані товари у фізичному магазині JYSK або на JYSK.ua

+
Ви можете обміняти або повернути придбані товари у будь-якому з наших магазинів JYSK на території України й тим самим уникнути витрат на зворотну доставку товару. Принесіть товар до магазину в його оригінальному пакуванні, якщо воно є в наявності. Також не забудьте принести фіскальний та термінальний чек або копію рахунку-фактури.
Звертаємо вашу увагу, що повернення коштів по онлайн замовленню здійснюється тільки при наявності підтвердження оплати товару. Документом, що підтверджує оплату може бути:
- електронна квитанція при оплаті на сайті банківською карткою або у терміналі;
- експрес-накладна від перевізника при оплаті готівкою при отриманні.
Крім того, якщо ви хочете щоб JYSK організував забір товару, заповніть форму повернення або зверніться у Відділ по роботі з клієнтами. У цьому випадку вартість зворотної доставки товару оплачується вами.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Претензії

Що робити, якщо я отримав некондиційний товар?

+
На всю продукцію JYSK надає 2 роки гарантії при умові збереження чека.
Для обміну чи повернення товару ви можете звернутися до магазину, де ви робили покупку з чеком, товаром та документами, що підтверджують вашу особу (паспорт або водійські права). 
Також, для розгляду рекламації, ви можете відправити листа, до Відділу по роботі з клієнтами, з фото дефекту та чеку на електронну пошту onlineshopua@JYSK.com.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

ВІДДІЛ ПО РОБОТІ З КЛІЄНТАМИ

Графік роботи відділу по роботі з клієнтами
  • Пн - пт: 09:00 - 19:00
  • Сб – Нд: 10:00 - 18:00
Графік роботи магазинів ви можете знайти тут.