Ми раді допомогти Вам з усіма запитаннями, що стосуються замовлень, наприклад, способів оплати, послуги "Замов та Забери" або того, як відмінити чи змінити Ваше замовлення. Якщо нижче Ви не можете знайти відповіді на своє питання, Ви завжди можете звернутись до відділу обслуговування клієнтів.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
Перевірити графік роботи найближчого магазину ви можете за посиланням.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
Подарункову картку JYSK можливо використати виключно в тій країні, де вона була придбана.
Ви можете обрати подарункову картку як спосіб оплати в усіх магазинах нашої мережі. Для замовлень онлайн дана послуга тимчасово недоступна.
Термін дії подарункової картки – 5 років.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
Якщо ви бажаєте оформити безготівкове замовлення – просимо вас зареєструватися на нашому сайті, як B2B покупець.
Реєстрація доступна за посиланням - https://jysk.ua/jysk-b2b/b2b-customer
Для всіх покупок від імені юридичної особи діє мінімальна сума — 5 000 грн (з ПДВ).
Та надіслати запит нам на пошту onlineshopua@jysk.com з переліком наступних даних:
Після отримання запиту, рахунок-фактуру буде надіслано на вашу електронну адресу впродовж робочого дня.
Якщо впродовж 48 годин ви не отримали рахунок-фактуру, можливо лист випадково ідентифіковано фільтром облікового запису вашої електронної пошти як СПАМ.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.