Питання пов'язані з онлайн замовленнями

Ми раді допомогти Вам з усіма запитаннями, що стосуються замовлень, наприклад, способів оплати, послуги "Замов та Забери" або того, як відмінити чи змінити Ваше замовлення. Якщо нижче Ви не можете знайти відповіді на своє питання, Ви завжди можете звернутись до відділу обслуговування клієнтів.

Зміна або скасування замовлення

Якщо ви не отримали підтвердження замовлення або рахунок-фактуру, можливо лист було випадково ідентифіковано фільтром облікового запису вашої електронної пошти як СПАМ.
Перевірте вміст папки СПАМ: вона знаходиться в папці вхідних повідомлень вашої електронної пошти. Якщо лист від нашої компанії потрапив туди, позначте, що він не є спамом. Наступного разу, коли ви отримаєте лист від JYSK, він потрапить прямо у вхідні повідомлення.
Якщо рахунок-фактура або підтвердження замовлення досі не надійшло, зв'яжіться з 
Відділом по роботі з клієнтами.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Якщо ви створили в роздрібному магазині JYSK

Якщо ви бажаєте змінити замовлення, оформлене у роздрібному магазині нашої мережі, вам необхідно завітати з паспортом та оригіналом чека до магазину.

Якщо ви створили замовлення на сайті JYSK.UA

На жаль, ми не можемо додавати товари до вже створених та оплачених замовлень. Якщо ви бажаєте замовити більше товарів, будь ласка, створіть нове замовлення. 
Ви також можете звернутися до
Відділу по роботі з клієнтами для скасування вашого оригінального замовлення (якщо воно ще не зібрано/відправлено), щоб потім розмістити повністю нове замовлення для всіх товарів, які вам необхідні.
Якщо замовлення  ще не зібрано/відправлено, наш відділ по роботі з клієнтами зможе видалити не потрібні товари із замовлення або скасувати його. 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Якщо ви здійснили покупку у фізичному магазині JYSK і бажаєте повернути товар, будь ласка, зверніться до магазину, де була здійснена оплата. При собі обов’язково необхідно мати чек та документ, який підтверджує вашу особистість.
 
Якщо ви створили замовлення на сайті JYSK.ua та бажаєте його скасувати, будь ласка, зверніться до Відділу по роботі з клієнтами за номером +380442470786 або ж напишіть на onlineshopua@JYSK.com. Підготуйте одразу номер вашого замовлення для швидкого опрацювання запиту.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

РЕЗЕРВУВАННЯ замовлення - "Замов та Забери"

Якщо з вами не зв'язалися протягом 30 хвилин з моменту розміщення резервування в робочі години магазину, зверніться до Відділу по роботі з клієнтами, щоб переконатися, що замовлення «Замов та Забери» готове. 

Зв'язатися з Відділом по роботі з клієнтами

 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Ваше замовлення буде зарезервовано на 2 доби, не рахуючи дати створення.
Коли замовлення буде готове, ви отримаєте повідомлення електронною поштою та СМС.

Перевірити графік роботи найближчого магазину ви можете за посиланням.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Оплата

Подарункову картку JYSK можливо використати виключно в тій країні, де вона була придбана. 
Ви можете обрати подарункову картку як спосіб оплати в усіх магазинах нашої мережі, а також в онлайн-магазині JYSK.ua. 
Термін дії подарункової картки – 5 років.

Оплата подарунковою карткою на JYSK.ua

Ви можете ввести номер подарункової картки після того, як додасте все необхідні товари до кошика. 
Для цього потрібно натиснути на кнопку «Оплата подарунковою карткою» на етапі Огляд кошика. 
Якщо ваша подарункова картка у пластиковому форматі (не електронна), вам необхідно стерти захисне поле, де вказані останні 4 цифри, перш ніж вводити її номер у відповідне поле на сайті. 


 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Сума замовлення буде стягнута з вашого рахунку одразу після розміщення замовлення. Ви отримаєте смс та лист на електронну пошту з підтвердженням замовлення. 

Якщо кошти було стягнуто з вашого рахунку, а ви не отримали інформування з підтвердженням замовлення, будь ласка, зверніться до Відділу по роботі з клієнтами


 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Якщо ви бажаєте оформити безготівкове замовлення  –  просимо вас зареєструватися на нашому сайті, як B2B покупець. 
Реєстрація доступна за посиланням - https://jysk.ua/jysk-b2b/b2b-customer 

Та надіслати запит нам на пошту onlineshopua@jysk.com з переліком наступних даних:

  1. Зареєстрований номер покупця в JYSK (надходить вам листом) або скан-копії ваших реєстраційних документів (код ЄДРПОУ та витяг з реєстру платників податку/свідоцтво платника єдиного податку)
  2. Артикули та кількість товару, який вас цікавить
  3. Адреса магазину для самовивозу
  4. Ім'я та номер телефону для контакту з вами.
Після отримання запиту, рахунок-фактуру буде надіслано на вашу електронну адресу впродовж робочого дня.
Якщо впродовж 48 годин ви не отримали рахунок-фактуру, можливо лист випадково ідентифіковано фільтром облікового запису вашої електронної пошти як СПАМ.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Якщо в період 30-ти днів після вашої покупки в JYSK ви знайшли ідентичний товар в JYSK чи в будь-якій іншій мережі по меншій ціні, ми повернемо вам різницю на подарункову картку JYSK. Подарункову картку можна використовувати в магазинах JYSK в Україні або на JYSK.ua. Ми перевіряємо ціни в усіх офіційних мережах конкурентів в Україні, а також онлайн. 

Гарантія ціни дійсна як на товари, котрі були придбані у мережі фізичних магазинів JYSK, так і онлайн на JYSK.ua.
Звертаємо вашу увагу, що при купівлі товарів в онлайн магазині, отримати Гарантію ціни ви можете звернувшись до Відділу по роботі з клієнтами. 
Якщо покупка відбулася у фізичному магазині, надати Гарантію ціни може будь-який фізичний магазин JYSK.

Умови Гарантії ціни:
  • JYSK порівнює ціни на всі ідентичні товари. Дивіться також "Винятки" нижче
  • Запит про Гарантію ціни повинен бути поданий протягом 30 днів з дати придбання
  • Ціна, яка порівнюється, повинна діяти на момент подання запиту про Гарантію ціни
  • Ви повинні пред'явити чек на покупки у компанії JYSK та мати документ, що посвідчує особу (паспорт, водійське посвідчення або інший документ, згідно з чинним законодавством);
  • Ви повинні пред'явити доказ ціни на товар в іншому магазині. Наприклад, акційну газету, посилання на пропозицію.
Винятки:

Неідентичні товари не покриваються Гарантією ціни. Товар повинен бути тієї ж моделі й мати однакові технічні характеристики, включаючи ту саму торговельну марку / виробника, той самий колір, ті ж розміри, однакові аксесуари, той же розмір, той же вміст тощо, - це має бути 100% ідентичний товар.
  • Гарантія ціни не охоплює пропозиції залишків, спеціальні пропозиції з відкриття нових та перевідкриття оновлених магазинів, виставкові моделі та вітринні зразки, спеціальні замовлення або сезонні розпродажі (садових меблів та новорічних товарів).
  • Гарантія ціни не охоплює такі послуги, як доставка, підйом на поверх, збирання.
  • Гарантія ціни застосовується лише до приватних покупок, не розповсюджується на замовлення по безготівковому розрахунку та гуртові закупівлі з метою перепродажу чи в комерційних цілях.
  • Гарантія ціни не поширюється на товари з онлайн-магазинів, створених з метою перепродажу товарів JYSK, та платформ онлайн-оголошень.
 
Якщо у вас виникли додаткові питання, будь ласка, зв’яжіться з Відділом по роботі з клієнтами або відвідайте один з наших магазинів, щоб скористатися Гарантією ціни.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Розрахуватися за придбані на сайті JYSK.ua товари можна через систему інтернет-банкінгу або за допомогою платіжних карток. Згідно із Законом України всі розрахунки за товари і послуги проводяться тільки в національній валюті. JYSK підтримує наступні платіжні системи:
    - Visa
    - Mastercard
    - Maestro
    - Простір 
Також можна розрахуватися готівкою під час доставки замовлення. Зауважте, що при виборі такого типу оплати вартість послуги прийому платежу службою доставки становить 3% від загальної вартості замовлення.

Додатково ви можете обрати тип оплати – Оплата частинами від ПриватБанку. Детальніше з умовами ви можете у розділі
ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ .

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

ВІДДІЛ ПО РОБОТІ З КЛІЄНТАМИ

Зв'язатися з нами в Messenger
Час відповіді – 1 год.
Live chat - Offline
Час відповіді – 30 сек.
+380442470786
Час відповіді – 1 хв.
Графік роботи відділу по роботі з клієнтами
  • Пн – Пт: 09:00 - 19:00
  • Сб – Нд: 09:00 - 18:00
Графік роботи магазинів ви можете знайти тут.