Кошик

Ваш кошик пустий

Кошик

Ваш кошик пустий

BLACK FRIDAY подовжено! Знижки до 70% на понад 1900 товарів!
РЕЗЕРВУЙТЕ ТОВАРИ ОНЛАЙН зі збереженням акційної ціни та забирайте у робочі години магазину!
Звертаємо увагу, термін доставки може бути подовжено

 
За покупками
Голоси компанії | JYSK

Голоси компанії

Дата:

Категорія: Про JYSK

Теги: JYSK, ЮСК, Співробітники

"Чому цей допис присвячений саме Відділу обслуговування?" - запитаєте ви. Тому що відділ обслуговування клієнтів - це і є інтернет-магазин JYSK!

Ми готові поділитися з вами історіями наших колег, які щодня спілкуються з вами у телефонному режимі. 

Анна

Голоси компанії | JYSK

Мені завжди подобалось допомагати людям та вирішувати складні завдання. Саме в JYSK я змогла реалізувати своє бажання та вміння це робити. Щодня Відділ по роботі з клієнтами приймає різноманітні запити від покупців (телефонні дзвінки, е-mail, запити у соціальних мережах, чаті) та шукаємо найоптимальніше рішення для покупця. А ще, саме в JYSK я почала продавати, чого ніколи не робила раніше.

У нашій компанії діє правило: «Покупець перш за все!». А мета кожного з нас - перевершити очікування покупця. Саме такий орієнтир щодня дає запал та натхнення робити більше й більше. Особисто для мене в роботі важлива динамічність: коли один день не схожий на інший, коли сьогодні я дізналась щось нове, чого не знала ще до вчора. Кожен день у Відділі по роботі з клієнтами саме такий - він ніколи не схожий на попередній.

Відділ по роботі з покупцями – це один із найдружніших колективів у JYSK. Ми не тільки проводимо разом час у робочі години, а й збираємося разом на тімбілдинг у вільний час. Я щаслива, що маю честь досягати гарних результатів разом із моїми колегами!

Аліна

Голоси компанії | JYSK

Одна зі складових, що робить людину щасливою - це улюблена справа, яка приносить тобі неймовірне задоволення та прилив шаленої енергії. Саме такі емоції викликає в мене робота в міжнародній компанії JYSK, де пропагується дуже важлива місія та цінності, які я повністю поділяю. Тому дуже приємно бути частиною саме такої крутої компанії, яка дбає про своїх працівників та основним фокусом у своїй діяльності обирає клієнтоорієнтованість. Задоволений клієнт для нас - це перш за все.

Наш Відділ по роботі з клієнтами прикладає максимум зусиль для надання якісного обслуговування та вирішення запиту з першого звернення. Це кропітка праця, яка потребує максимальної самовіддачі, постійного самовдосконалення та покращення комунікативних навичок. Ми щодня спілкуємося телефоном з абсолютно різними людьми. Запити бувають дуже різні, як і настрій :) Тому, іноді доводиться бути трішки психологом, який вислухає, допоможе та вирішить звернення будь-якої складності.

В компанії є девіз - "Працюй віддано - зустрічай можливості". І дійсно, якщо ти цілеспрямований, працюєш наполегливо, показуєш гарні результати, то в тебе є гарний шанс отримати кар'єрний зріст. Так сталося і в моєму випадку - за майже 2 роки роботи в компанії я два рази отримувала підвищення, що не може не надихати на нові звершення, постійний розвиток, самовдосконалення та рух тільки вперед. Адже немає нічого неможливого!

Також не можу оминути увагою наш колектив та позитивну атмосферу, яка панує в нашому відділі. Не перестаю дивуватися, як мені пощастило потрапити до такого дружнього колективу, у якому кожен - професіонал своєї справи. Це яскраві та цікаві особистості, які по-справжньому розуміються на якісному обслуговуванні клієнтів, завжди можуть підтримати та зарядити позитивом на весь день.

Галина

Голоси компанії | JYSK

Я працюю в компанії понад рік. І не на мить не пожалкувала, що обрала саме JYSK для зміни професійної діяльності. Адже це дуже динамічна компанія, яка постійно розвивається, змінюється, удосконалюється. Бути частиною колективу, який створює ці зміни - це саме те відчуття реалізації, котре потрібне усім. Компанія JYSK надає його на 200%.

Спілкування - це ще один з головних факторів присутніх у роботі нашого відділу, який я дуже люблю. А у нас тут і дзвінки, і листи, і Фейсбук, і чат. Розігнатися є де )))

А ще, є відчуття неймовірної задоволеності, коли допомагаєш вирішувати запити покупців.

Коли наші покупці стикаються зі складнощами, або ж із розгубленістю перед вибором серед нашого асортименту товару при замовленні, вони звертаються до нас. І ми з радістю знаходимо рішення або консультуємо по товару.

Наш відділ - це сім'я, кожен з членів якої підтримує один одного, підказує, навчає та навчається сам.
А зібрав нас усіх разом JYSK!

Уляна

Голоси компанії | JYSK

Мене завжди надихають щасливі клієнти, які в захваті від нашого сервісу і, звичайно ж, від стильних скандинавських товарів. У цьому JYSK точно попереду!

Завжди мріяла працювати у великій компанії з необмеженими можливостями для розвитку. Оскільки я дуже люблю спілкуватися, в JYSK я працюю саме у Відділі по роботі з клієнтами.

Кожний клієнт, що звертається до нашого відділу, особливий; мені подобається підлаштовуватися під його темперамент, щоб зрештою він зрозумів як сильно про нього дбають.

Хочеться зазначити, що JYSK дає впевненість у завтрашньому дні як для своїх клієнтів, так і для персоналу.
Саме тому ми єдиною командою впевнено крокуємо вперед у майбутнє та стрімко розвиваємося, у тому числі постійно розширюємо мережу магазинів.

Богдан


Голоси компанії | JYSK


"Компанія, яка дбає про свої цінності та дотримується їх - досягає успіху!". Неймовірно просте твердження, що дає чіткий опис успіху JYSK.

Нещодавно минув рік моєї участі в стрімкому розвитку компанії. 
Розпочалось моє знайомство з JYSK, як з роботодавцем, в магазині, що знаходиться в ТЦ "Україна", Київ, де я обіймав посаду продавця-консультанта. Завдяки щоденній роботі з людьми я чітко зрозумів, що саме такий вид діяльності дає мені можливість розвиватися й удосконалюватись щогодини.

Як тільки я дізнався про вакансію у Відділі обслуговування клієнтів, я одразу відправив своє резюме, а потім успішно пройшов всі стадії співбесіди. Це був свого роду "челендж", який я, доклавши зусиль, зміг виконати.
Тепер я маю можливість працювати в найзатишнішому офісі міста Київ.
Не залишу без уваги колектив, з яким я маю честь працювати. Можу сміливо заявити, що він є найкращим! Таких колег, що завжди готові допомогти, підтримати, змотивувати, я ще не зустрічав! Ми - справжня родина!

Принцип "Customer first" є фундаментальним в нашій компанії. Він став запорукою надання якісного сервісу в будь-якому магазині нашої мережі, чим я, як колега, неймовірно пишаюсь.

На наш відділ покладено величезну відповідальність, адже саме ми маємо опрацьовувати всі звернення від наших клієнтів. Це вимагає максимальної професійності та щоденної праці над своєю базою знань. Проте із цим не виникає ніяких складнощів, наша компанія відповідально ставиться до розвитку кожного свого співробітника і надає круті тренінги, як онлайн, так і в реальному житті!

Голоси компанії | JYSK