Кошик

Ваш кошик пустий

Кошик

Ваш кошик пустий

Новинка! Комплект-трансформер TANE

Переглянути
Хюґе, Проста розкіш та Міський стиль

Нові тренди: простота та прозорість

Дата:

Категорія: Декор

Теги: нові тренди, хюґе, Дизайн інтер'єру

Навколишній світ стає дедалі складнішим, звичайне спілкування зустрічається набагато рідше, а час - це постійний стресовий фактор. У таких умовах ми прагнемо до простоти та прозорості, ми мріємо про дружбу та спілкування з нашими близькими.

Нові тренди весна - літо відбивають ці тенденції, і ви знайдете їх у чудових нових товарах та стильному декорі, які з'явилися у новому асортименті JYSK. Наша креативна команда дизайнерів відібрала їх спеціально для вас, тож знайомтеся з Хюґе, Простою Розкішшю та Міським Стилем.

Проста Розкіш - чуттєвий дотик у мінімалізмі

Цей напрямок з'явився завдяки драматичному трендові Dark Deco, який ми презентували восени. Це більш легка версія з точки зору як кольору, так і загальної виразності: екстравагантний стиль, що контрастує з чистими скульптурними формами, з невиразними на дотик структурами та м'якими формами.

Decor in Simplified Luxury style
 

Під час вибору кольорової гами, дизайнери відштовхувались, перш за все, від матеріалів та сировини. Іншими словами, візуальні та тактильні враження від цієї лінійки товарів поєдналися разом, в результаті чого з'явився гармонійний та спокійний дизайн. Кольори відтіняють один одного, вдало поєднуючись в одній палітрі.

Велюр та інші грубі тканини добре поєднуються з латунню, матовою керамікою та тонким склом.

Текстиль м'який, приємний на дотик, використовується для пом'якшення вираженої функціональності. Принти натхненні натуральними матеріалами, такими як камінь та тераццо (штучний мармур).

Дизайн меблів ґрунтується на естетиці 50-х років, з тонкими ніжками та "запиленими", стишеними кольорами.

Examples of items reflecting the Simplified Luxury trend
 

[[nid:305841]][[uuid:a482050c-50cf-4345-b964-a636331fef50]]

Міський стиль – назад, до основ

Привітайте зелений мега-тренд, який був представлений у наших товарах, але таким ви його ще ніколи не бачили. Загальна символіка - це природа, спокій і добробут. Теплі земні відтінки поєднуються з прохолодною зеленню. Така кольорова гама підкріплює органічний дизайн і ведуть нас до нашого коріння, до наших основ.

Decor in Urban Roots style

Структура товарів говорить про органічність. Характерними матеріалами є грубе дерево, натуральний льон та замша (шкіра), а комбінація морської трави, дерева та перфорованого металу візуально створюють ефект легкості та ніжності.

Текстиль виготовляється з натуральних матеріалів, таких як бавовна. Кольорова гама - відтінки зеленого та золотого кольорів.


Examples of items reflecting the Urban Roots trend

[[nid:305842]][[uuid:31d76ae0-9b10-424a-bb32-c51ce3c20909]]

Хюґе – філософія затишку

Це сучасний напрямок дизайну, який підкреслює поєднання простоти та корисності разом. Хюґе втілює в собі радість від звичайних щоденних речей, радість та невимушеність в спілкуванні з родиною та друзями в затишній оселі. Натхнення походить від данської культури з цінностями якісних матеріалів, м'яких і світлих кольорових тонів та затишної атмосфери.

Decor in Hygge style

Створіть чарівне місце, щоб насолоджуватися спокійними кольорами, геометричними візерунками та затишною атмосферою. Хюґе дарує відчуття завершеності.

Текстиль прикрашений веселою бахромою та прекрасними квітковими принтами. Цей тренд  дизайнери створили, надихнувшись хендмейдом і це дарує відчуття неформальності у всій лінійці товарів.

Головними матеріалами виступають легка деревина та бамбук. Теплі кольори, такі як наш Персиковий Крем або Пісок Пустелі, створюють неперевершену атмосферу релаксу та затишку.


Examples of items reflecting the Hygge trend
 

Оберіть свій улюблений стиль

Незалежно від того, подобається вам тепла палітра та делікатні деталі у вашому домі, чи ви захоплені крижаним синім мінімалізмом або вам до вподоби дикий, більш природний декор, будьте певні, що в JYSK ви обов'язково знайдете товари, які полонять ваше серце. Нові товари доступні в наших магазинах та онлайн з 16 лютого 2018 року.

Anna Social Media and Digital Coordinator

Comments