Кошик

Ваш кошик пустий

Кошик

Ваш кошик пустий

Пройдіть тест з якості сну! Дізнайте більше про свій сон!

Пройти тест
Легке повернення | JYSK

Повертайте придбаний товар у будь-який час!

Дата:

Категорія: Про JYSK

Теги: повернення, обмін, гарантія

Ви привезли додому новий диван, а виявилося, що він завеликий для вашої вітальні. Ви раптом знайшли комплект постільної білизни, який купували рік тому у якості подарунка, але так і не подарували. Або ж ви знайшли симпатичну альтанку для літньої вечірки на дачі, але під час монтажу ви вирішили, що це вам не до вподоби. Це лише деякі приклади ситуацій, які зображені в новій Політиці Повернення та Обміну JYSK.

Одними з найважливіших речей для наших клієнтів є швидкі покупки та легкий обмін - незалежно від того, купують вони в інтернеті або в магазині. У JYSK для нас клієнт перш за все, тому ми розробили нову просту та прозору Політику Повернення та Обміну.

В JYSK можна легко повернути або обміняти товар, який ви купили, якщо ви змінили своє рішення щодо покупки.

Ми відшкодовуємо повну вартість покупки незалежно від того, коли було придбано товар, за наявності підтвердження покупки. Це стосується товарів, придбаних як у магазинах, так і в онлайн-магазині.

Примітка:

- Якщо підтвердження покупки немає, ми пропонуємо обміняти товар на інший або ваучер на покупку.
- Якщо товар, який ви повертаєте, було пошкоджено або містить сліди використання, що суттєво знижує його вартість, ми залишаємо за собою право зменшити суму відшкодування.
- Вартість товарів, вироблених на замовлення за індивідуальними розмірами, таких як тканина, матраци або шафи, як правило, не відшкодовується в повному обсязі.
- Ми відшкодовуємо первинні витрати на доставку. Витрати на доставку при поверненні товару сплачує покупець.
- На додаток, аби відчути повну впевненість у покупці, ви маєте 100 ночей на випробування свого нового матраца категорії GOLD. Дізнатися більше про матраци категорії GOLD.

Як повернути товар, придбаний на JYSK.ua або у магазині JYSK

Щоб повернути або обміняти товар, принесіть його, за можливості,  в оригінальному пакуванні, в один із наших магазинів, для того щоб уникнути витрат на доставку. Не забудьте взяти чек або рахунок-фактуру. Якщо ви бажаєте, щоб JYSK організував зворотну доставку, заповніть форму повернення або зв'яжіться з Відділом Обслуговування Клієнтів. У цьому випадку витрати на доставку при поверненні товару покривається вами.

Будь ласка, зверніть увагу, що вартість додаткових послуг, таких як "Підіймання на поверх", не буде повернута.

Прочитайте Політику Повернення та обміну товару в Загальних умовах та Положеннях.

Anna Social Media and Digital Coordinator
Микита

Ви - гарна компанія.

Anna

Микито, щиро дякуємо вам!

Владислав

В цілому все супер. От тількі Ваш стафф в Гатному в більшості випадків хамовитий(((

Anna

Добрий день, якщо у вас є будь-які зауваження, пишіть нам на пошту, у Фейсбук чи Інстаграм. Кожне звернення ми опрацьовуємо, даємо зворотний зв'язок директорам магазинів для покращення якості сервісу.

Марія

В цілому товарами в магазині задоволені, купляли неодноразово, от тільки стався один прикрий випадок. Купляли у Львові на Б.Хмельницького стіл білий на подарунок, відповідно не розпаковували, а подарували аж через місяць. А виявилося, що там повністю розтрощений кут, хоча зовнішня упаковка не була пошкоджена. Було дуже не приємно і прикро.

Anna

Доброго ранку! Дякуємо за зворотний зв'язок, у такому випадку, коли ви побачили пошкодження, ви теж можете скористатися правом обміну чи повернення. Завжди раді бачити вас у наших магазинах!

Наталія.м.Полтава

Гарний магазин.гарне обслуговування.дякую

Anna

Доброго ранку! Дуже приємно читати такі відгуки, вони мотивують нас, дякуємо! Завжди раді бачити вас у наших магазинах!

Карина

Приехала за Санта Garm с лыжами и разочаровалась. К сожалению в живую выглядит хуже чем на сайте , нет пояса, мешка, борода ровная, много видно клея. Хотелось бы что бы фото больше соответствовали реальному товару

Anna

Здравствуйте, Карина! Спасибо за обратную связь, мы обязательно передадим запрос в отдел закупок. Надеемся, вы подобрали для себя симпатичного Санту или эльфа, которых в этом году достаточно много в ассортименте :)

Галина

Добрый день и Новым Годом! Очень люблю ваш магазин и часто покупаю различные товары. Всеми покупками очень довольна, кроме одной. В сентябре Купили подушку HOLAND 70*80 см. После буквально двух ночей из нее полезли перья и пух. Очень хочеться поменять ее на другую подушку. Как это сделать?

Anna

Здравствуйте, мы всегда рады видеть вас в наших магазинах! Для того, чтобы поменять подушку, вам нужно обратиться в магазин с чеком, на все подушки действует гарантия.

ксения

Добрый день! В августе месяце 2018 года купила надувной матрас, поспала на нем около 5 мес и проснулась на полу в одно прекрасное утро!Как быть?Я так понимаю возможно обратиться с чеком в магазин и поменять его на нормальный или забрать деньги?

Anna

Здравствуйте, Ксения. Да, обратитесь в магазин с чеком, сотрудники магазина проведут экспертизу товара и предложат вам лучшее решение вопроса. Все зависит от состояния матраса и причины сдувания. Есть несколько вариантов решения такой проблемы - вернуть деньги, вернуть часть денег на подарочный сертификат, обмен товара на аналогичный.

Люда

Одеяло, через два месяца заметили что лезет искусственный пух. Чек в наличии, как можно поменять?

Anna

Здравствуйте, Людмила. Обратитесь, пожалуйста, с чеком и одеялом в магазин, в котором совершали покупку.

Alla

Здравствуйте! Покупала несколько товаров в вашем магазине, в том числе настенные часы. Все товары норм, а вот часы пне работают. Но к сожалению, чек я выбросила до того как купила батарейки для часов и обнаружила деффект. подскажите, можно ли их обменять на работающие без чека (упковка сохранилась)?

Anna

Здравствуйте, вы можете обратиться в ближайший магазин, сотрудники которого проведут экспертизу и подскажут лучшее решение вопроса. Если чек не сохранился, вернуть деньги можно на подарочную карту JYSK.

Alla

Спасибо, за ответ и отличный сервис в магазине. Все разрешилось наилучшим образом!

Anna

Здравствуйте, здорово, что мы смогли вам помочь! Всегда рады видеть вас в наших магазинах!

Tetiana

Доброго вечора! Ось зараз розкладаю ліжко Paradise і помітила, що маленька металева ніжка- опора зломана при основі .Користуємось десь біля року, дуже задоволені , а тут така прикрість.Як вирішувати дане питання?

Anna

Вітаємо, Тетяно! Для того, щоб запропонувати вам найкраще розв'язання даної проблеми нам необхідно продіагностувати ліжко, дізнатися яке навантаження було протягом року. Будь ласка, зверніться до Відділу обслуговування за телефоном 0800202022, або напишіть листа (якщо є можливість, додайте світлину, де видно ніжку) на onlineshopua@JYSK.com. Дякуємо!

Ольга Василівна

Добрий день! вчора купила в вашому магазині обідній стіл і чотири стільці,сьогодні чоловік почав складати і виявив декілька сколів фарби на сидінні,як можна вирішити цю проблему,якщо заміна то стілець чи можна тільки сидіння?

Anna

Вітаємо, ми можемо замінити як повністю товар, так й окремо деталі. Будь ласка, зв'яжіться з нами за телефоном 0800202022 та ми максимально швидко допоможемо вам з цим питанням.

Евгения г.Сумы

Постоянно делаем покупки в вашем магазине себе и всем родственникам. Очень довольны товарами, доставкой, обслуживанием и постоянными акциями! Были ситуации, когда товар приходил не должного качества, но ваши сотрудники всегда идут навстречу -дополнительные скидки,полная замена или компенсация - на выбор клиента.
Спасибо за ваш труд

Anna

Здравствуйте, спасибо большое! Для нас очень важно и приятно получать обратную связь. Желаем вам всегда чувствовать атмосферу уюта, мы всегда рады помочь!

потомака

Спасибо за то. что вы есть. процветания вам. товаром довольна, буду вашим постоянным клиентом.

Anna

Здравствуйте, спасибо вам большое, всегда рады видеть вас в магазинах сети!

Андрій

Доброго вечора. Скажіть, чому не має терміну випробування в 100 днів на ТОП - матраци серії GOLD?

Anna

Вітаємо, згідно з міжнародною політикою компанії, стоденне випробовування надається тільки матрацам категорії GOLD. Також це пов'язано з тим, що зазвичай топ-матраци мають вакуумне пакування для зручного транспортування. Повторне пакування неможливе. 

Наталія

Купили матрас Т65 з піною меморі. Після тижня спання поясниця зранку дуже болить очевидно занадно мякий, бо дуже прогинається. Чи є можливість повернення або обміну?

Anna

Вітаємо! Будь ласка, зателефонуйте нам на безкоштовну гарячу лінію 0800202022, щоб ми змогли вас проконсультувати з приводу зручного для вас варіанта заміни/повернення. Або ж, ви можете одразу звернутися з товаром та чеком до магазину: працівники оцінять стан топ-матрацу та запропонують декілька варіантів повернення.

Маслова вера

Очень понравился стул FUGLEBJERG за 2000гр но продается либо 2шт либо комплект. А мне нужен только один. Нельзя этот вопрос решить? Было бы хорошо.

Anna

Вітаємо, будь ласка, зателефонуйте нам на безкоштовну лінію 0800202022 або напишіть у зручний для вас спосіб (онлайн чат, приватні повідомлення в Інстаграмі чи Фейсбуці), ми підберемо для вас індивідуальне рішення. 

Людмила

Останнім часом робимо покупки тільки в jysk задоволені

Anna

Вітаємо, ми дуже раді, що вам подобається JYSK! Завжди раді бачити вас в магазинах та надихати в соціальних мережах!

Наталія

Добрий вечір, сьогодні ми з чоловіком хотіли придбати 2 акційних стільця у магазині в місті Запоріжжі. Так склалося, що ми чекаємо на гостей. Тому ці стільці нам потрібні саме зараз. В магазині співробітник Олександра сказала, що НЕ ПРОДАСТЬ НАМ СТВЛЬЦІ, бо вони є виставковий екземпляр. Ми попросили знайти нестандартний вихід для нас, може порадитися з вищим керівництвом. Але Олександра була надто впевнена в тому, що нічого зробити не можна. Її впевненість була такою категоричною, що в мене не склалося враження, що мені намагаються піти на зустріч. Дуже прикро, що в один вечір Jusk з нашого улюбленого магазина перетворився на місце, де нам зіпсували настрій і не захотіли продати нам те, що ми бачили на сласні очі.

Anna

Вітаємо, Наталіє! Нам дуже шкода, що наші колеги зіпсували ваш настрій. Ми обов'язково передамо інформацію про цю ситуацію регіональному менеджеру, щоб провести додатковий тренінг з працівниками магазину в Запоріжжі. Зі свого боку зауважимо, що виставкові зразки дійсно не продаються в магазинах, тому що в магазинах подивитись на товар перед покупкою приходить багато людей щодня. Тож, виставкові товари завжди повинні бути на вітрині чи в залі. Сподіваємось на ваше розуміння та чекаємо вас знову в магазинах мережі.

Мария

Добрый день, покупали кровать HALD в конце апреля. Нам продали выставочный экземпляр как я понимаю, так как ящики под кроватью были уже собраны и кое-где не очень аккуратно просверлены дырки были. Не страшно, кровать придвинули к стене и дырки не заметно. Но недавно заметила, что в одном из ящиков лопнуло (треснуло) дно! Как это возможно я не понимаю. В ящиках хранится только постельное белье и полотенца, при чем не в таком большом количестве, чтобы они могли продавить дно. Возможно ли починить его или заменить основание ящика?

Anna

Здравствуйте, выставочные образцы действительно не продаются, возможно это был товар из outlet ассортимента. Пожалуйста, обратитесь в магазин, в котором совершалась покупка, коллеги помогут решить вам данный вопрос. Так же мы всегда рады проконсультировать вас для максимально быстрого решения вопроса по телефону 0 800 20 20 22.

Мария

Читаю сейчас комментарии и вы там указываете, что выставочный экземпляр никогда не продают из зала. Но нам продали выставочный образец, при чем предупредили, что это выставочный образец так как на складе её нет в наличие. Так как правильно? Юск в Одессе в Семафорном переулке. Мы оплатили кровать и ламели и нам доставили кровать на следующий день.

Comments