Питання стосовно Ваших замовлень.

Ми раді допомогти Вам з усіма запитаннями, що стосуються замовлень, наприклад, способів оплати, послуги "Замов та Забери" або того, як відмінити чи змінити Ваше замовлення. Якщо нижче Ви не можете знайти відповіді на своє питання, Ви завжди можете звернутись до відділу обслуговування клієнтів.

Зміна або скасування замовлення

Відповідь

Якщо ви не отримали підтвердження замовлення, можливо воно було випадково ідентифіковано фільтром облікового запису вашої електронної пошти як СПАМ.
Перевірте вміст папки
СПАМ: вона знаходиться в папці вхідних повідомлень вашої електронної пошти. Якщо підтвердження замовлення потрапило туди, позначте, що воно не є спамом. Наступного разу, коли ви отримаєте підтвердження замовлення, воно потрапить прямо у вхідні повідомлення.
Якщо підтвердження замовлення досі не надійшло, зв'яжіться з Відділом по роботі з клієнтами JYSK.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

Якщо ви не отримали рахунку-фактури, можливо цей лист випадково був ідентифікований фільтром облікового запису вашої електронної пошти як СПАМ.
Перевірте вміст папки СПАМ; вона знаходиться в папці вхідних повідомлень вашої електронної пошти. Якщо рахунок-фактура потрапив сюди, позначте, що цей лист не є спамом. Наступного разу, коли ви отримаєте рахунок-фактуру, лист потрапить прямо у вхідні повідомлення.
Якщо рахунок-фактура досі не надійшов, зв'яжіться з Відділом по роботі з клієнтами JYSK.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

Товар поставляється в Україну із розподільчого центру в Польщі, термін доставки на період карантину складає 10-15 робочих днів.

Після того як ви отримали смс підтвердження про доставку від перевізника Нова Пошта, з номером накладної, Ви можете відслідкувати деталі маршруту замовлення на сайті: Нова Пошта. Також  Ви можете скористатись послугою SMS трекінг.
При адресній доставці кур'єр зв'яжеться з Вами приблизно за 15 хвилин до моменту доставки.



 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

Якщо ви здійснили покупку у фізичному магазині JYSK і бажаєте повернути товар, будь ласка, зверніться до магазину, де була здійснена оплата. При собі обов’язково необхідно мати чек та документ, який підтверджує вашу особистість.
 
Якщо ви створили замовлення на сайті JYSK.ua та бажаєте його скасувати, будь ласка, зверніться до Відділу по роботі з клієнтами за номером +380442470786 або ж напишіть на onlineshopua@JYSK.com. Підготуйте одразу номер вашого замовлення для швидкого опрацювання запиту.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

Якщо ви бажаєте змінити замовлення, зверніться у фізичний магазин, в якому була здійснена покупка.

Якщо ви зробили покупку через інтернет, то на жаль, додавати позиції у замовлення неможливо. Необхідно або оформити нове замовлення на JYSK.ua, або звернутися у Відділ по роботі з клієнтами JYSK, щоб скасувати первинне замовлення, а потім самостійно сформувати нове через Інтернет.

Якщо ви бажаєте скасувати онлайн замовлення, зв'яжіться з Відділом по роботі з клієнтами JYSK за телефоном  +380442470786.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Оплата

Відповідь

Розрахуватися за придбані на сайті JYSK.ua товари можна через систему інтернет-банкінгу або за допомогою платіжних карток. Згідно із Законом України всі розрахунки за товари і послуги проводяться тільки в національній валюті. JYSK підтримує наступні платіжні системи:
    - Visa
    - Mastercard
    - Maestro
    - Простір 
Також можна розрахуватися готівкою під час доставки замовлення. Зауважте, що при виборі такого типу оплати вартість послуги прийому платежу службою доставки становить 3% від загальної вартості замовлення.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

Якщо в період 30-ти днів після вашої покупки в JYSK ви знайшли ідентичний товар в JYSK чи в будь-якій іншій мережі по меншій ціні, ми повернемо вам різницю на подарункову картку JYSK. Подарункову картку можна використовувати в магазинах JYSK в Україні або на JYSK.ua. Ми перевіряємо ціни в усіх офіційних мережах конкурентів в Україні, а також онлайн. 

Гарантія ціни дійсна як на товари, котрі були придбані у мережі фізичних магазинів JYSK, так і онлайн на JYSK.ua.
Звертаємо вашу увагу, що при купівлі товарів в онлайн магазині, отримати Гарантію ціни ви можете звернувшись до Відділу по роботі з клієнтами. 
Якщо покупка відбулася у фізичному магазині, надати Гарантію ціни може будь-який фізичний магазин JYSK.

Умови Гарантії ціни:

- JYSK порівнює ціни на всі ідентичні товари. Дивіться також "Винятки" нижче
- Запит про Гарантію ціни повинен бути поданий протягом 30 днів з дати придбання
- Ціна, яка порівнюється, повинна діяти на момент подання запиту про Гарантію ціни
- Ви повинні пред'явити чек на покупки у компанії JYSK та мати документ, що посвідчує особу (паспорт, водійське посвідчення або інший документ, згідно з чинним законодавством);
- Ви повинні пред'явити доказ ціни на товар в іншому магазині. Наприклад, акційну газету, посилання на пропозицію.

Винятки:

- Неідентичні товари не покриваються Гарантією ціни. Товар повинен бути тієї ж моделі й мати однакові технічні характеристики, включаючи ту саму торговельну марку / виробника, той самий колір, ті ж розміри, однакові аксесуари, той же розмір, той же вміст тощо, - це має бути 100% ідентичний товар.
- Гарантія ціни не охоплює пропозиції залишків, спеціальні пропозиції з відкриття нових та перевідкриття оновлених магазинів, виставкові моделі та вітринні зразки, спеціальні замовлення або сезонні розпродажі (садових меблів та новорічних товарів).
- Гарантія ціни не охоплює такі послуги, як доставка, підйом на поверх, збирання.
- Гарантія ціни застосовується лише до приватних покупок, не розповсюджується на замовлення по безготівковому розрахунку та гуртові закупівлі з метою перепродажу чи в комерційних цілях.
- Гарантія ціни не поширюється на товари з онлайн-магазинів, створених з метою перепродажу товарів JYSK, та платформ онлайн-оголошень.

 

Якщо у вас виникли додаткові питання, будь ласка, зв’яжіться з Відділом по роботі з клієнтами або відвідайте один з наших магазинів, щоб скористатися Гарантією ціни.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

РЕЗЕРВУВАННЯ замовлення - "Замов та Забери"

Відповідь

Якщо з вами не зв'язалися протягом 2 годин з моменту розміщення резервування, зверніться до Відділу по роботі з клієнтами, щоб переконатися, що замовлення «Замов та Забери» готове. 
Зв'язатися з відділом по роботі з клієнтами

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

Ваше замовлення резервується на 48 годин.
Коли замовлення буде готове, ви отримаєте повідомлення електронною поштою та СМС.

Перевірити графік роботи найближчого магазину ви можете за посиланням.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.