Перевезення та доставка.

Якщо у Вас є будь-які питання стосовно доставки, ми будемо раді допомогти. Якщо нижче Ви не можете знайти відповіді на своє питання, Ви завжди можете звернутись до відділу обслуговування клієнтів. , plain_text

Загальна інформація

Відповідь

Доставка здійснюється кур’єрською службою Нова Пошта, яка є нашим партнером.
При здійсненні онлайн-замовлення Ви зможете обрати наступні варіанти доставки:
     - Доставка до відділення Нової Пошти;
     - Кур'єрська доставка по всій Україні, за виключенням АР Крим та зони проведення АТО ( доставка до квартири в незалежності від поверху здійснюється за додаткову оплату).
В день доставки Ви отримаєте СМС, з орієнтовним часом доставки.
Будь ласка, заздалегідь надайте нам усі необхідні деталі доставки: вулицю, код домофону, поверх, наявність ліфта або вузьких сходів.
Якщо Ви обрали доставку товару до квартири, ми просимо Вас забезпечити прохід вантажу по сходах і через дверні отвори.
Хочемо звернути Вашу увагу на той факт, що в процесі доставки вантажу до кімнати водій не буде знімати взуття у зв'язку з вимогами по безпеці робочого середовища.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

Ви можете відслідковувати замовлення на сайті транспортної компанії, використовуючи номер, направлений Вам перевізником Нова Пошта в смс повідомленні в день доставки.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

У випадку, якщо JYSK, за збігом обставин, відправив Вам не той товар, який Ви замовили на JYSK.ua, ми просимо Вас зв'язатися з Відділом по роботі з клієнтами JYSK.
JYSK компенсує всі витрати, пов'язані з поверненням помилково відправленого товару.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

JYSK доставляє вантажі по всій території країни, окрім зони АТО та Криму. 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

Так, Ви можете зарезервувати замовлення через Інтернет, а сплатити його в магазині. Ми називаємо цю послугу «Замов та Забери». Виберіть на JYSK.ua позиції товару, які Ви бажаєте придбати, і натисніть "Зарезервуйте на сайті – заберіть у магазині".
Ваше замовлення резервується з моменту його розміщення на 48 годин. Коли замовлення буде готове, Ви отримаєте повідомлення електронною поштою та СМС.
Зверніть увагу, що певні товари можна придбати лише в магазинах, в той час, як інші товари можуть бути доступні лише при покупці на JYSK.ua - це буде зазначено на JYSK.ua біля кожної позиції товару.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

Якщо Ви бажаєте змінити параметри доставки і Ваше замовлення ще не відвантажене, зв'яжіться з Відділом по роботі з клієнтами JYSK за телефоном  +380442470786 / 0800202022.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

Товар,  поставляється в Україну із розподільчого центру в Польщі,  строки доставки складають 10-12 робочих днів.
Після того як Ви отримали смс підтвердження про доставку від перевізника Нова Пошта, з номером накладної, Ви можете відслідкувати деталі маршруту замовлення на сайті:  https://novaposhta.ua/tracking . Також  Ви можете скористатись послугою SMS трекінг: https://novaposhta.ua/ru/sms_tracking
При адресній доставці кур'єр зв'яжеться з Вами приблизно за 15 хвилин до моменту доставки.


 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

Вартість доставки при онлайн покупці складає:

   - м. Київ: відділення до 30кг - 70грн., від 30кг - 200грн.; на адресу до 30кг - 150грн., від 30кг - 300грн.
   - Регіони: відділення до 30кг - 70грн., від 30кг - 250грн.; на адресу до 30кг - 150грн., від 30кг - 400грн.

Кур'єрська доставка виконується по всій Україні, за виключенням АР Крим та зони проведення АТО.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.