Кошик

Ваш кошик пустий

Кошик

Ваш кошик пустий

Перевезення та доставка.

Якщо у Вас є будь-які питання стосовно доставки, ми будемо раді допомогти. Якщо нижче Ви не можете знайти відповіді на своє питання, Ви завжди можете звернутись до відділу обслуговування клієнтів.

Загальна інформація

Де я можу взяти номер для відстеження доставки?

+
Ви можете відслідковувати замовлення на сайті транспортної компанії Нова пошта, використовуючи номер ТТН, направлений вам в електронному листі разом з рахунком-фактурою чи перевізником в смс повідомленні.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Коли моє замовлення буде доставлене?

+
Товар поставляється в Україну із розподільчого центру в Польщі, термін доставки складає 7-10 робочих днів.

Після того як ви отримали смс підтвердження про доставку від перевізника Нова пошта, з номером накладної, ви можете відстежувати деталі маршруту замовлення на сайті: Нова пошта. Також  ви можете скористатись послугою SMS трекінг.
У день доставки, після завантаження замовлення в авто, перевізник Нова пошта відправить вам смс-сповіщення з номером телефона кур'єра. 
Також кур'єр зв'яжеться з вами приблизно за 15 хвилин до моменту доставки.

При доставці замовлення до роздрібного магазину товари пакуються на нашому центральному складі в Польщі. Час очікування доставки товарів у магазин JYSK після замовлення складає 10-16 робочих днів.

 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Куди JYSK може доставити вантаж?

+
JYSK доставляє вантажі по всій території країни (крім тимчасово окупованих територій та зон активних бойових дій).

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Скільки коштує доставка?

+
Для визначення ваги замовлення обчислюється об'ємна вага та порівнюється з фактичною вагою відправлення. Для тарифікації використовується більша вага.
 

Звертаємо вашу увагу на те, що зараз діють індивідуальні умови щодо вартості доставки онлайн-замовлень до відділення перевізника, а саме:

м. Київ:

- Поштове відправлення:

  • до 10 кг – 75 грн;
  • від 10 до 30 кг – 125 грн;

- Вантажне відправлення:

  • від 30 до 100 кг – 250 грн;

Регіони:

- Поштове відправлення:

  • до 10 кг – 100 грн;
  • від 10 до 30 кг – 150 грн;

- Вантажне відправлення:

  • від 30 до 100 кг – 350 грн;

Додаткова оплата за адресну доставку:

  • для поштових відправлень до 30 кг складає 50 грн;
  • для вантажних відправлень від 30 кг до 100 кг складає 150 грн.

Доставка замовлень вагою більше ніж 100 кг здійснюється згідно з тарифами перевізника.


Кур'єрська доставка виконується по всій Україні, за виключенням АР Крим та зони проведення АТО.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Чи можу я замовити доставку товару з мазину?

+
Замовити доставку товару, в межах міста локальним перевізником, можливо тільки після його оплати на касі магазину. Терміни та вартість доставки повідомляються безпосередньо працівниками магазину JYSK. Послуга доставки виконується за індивідуальним графіком. 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Чи можу я змінити дату доставки?

+
Якщо ви бажаєте змінити параметри доставки і ваше замовлення ще не відвантажене, зв'яжіться з Відділом по роботі з клієнтами JYSK за телефоном  +380442470786.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Що робити, якщо ви отримали не той товар, який замовляли?

+
У випадку, якщо JYSK, за збігом обставин, відправив вам не той товар, який ви замовили на JYSK.ua, ми просимо вас зв'язатися з Відділом по роботі з клієнтами JYSK.
JYSK компенсує всі витрати, пов'язані з поверненням помилково відправленого товару.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Якими варіантами доставки я можу скористатися?

+
Доставка здійснюється кур’єрською службою Нова пошта, яка є нашим партнером.

При здійсненні онлайн, замовлення ви зможете обрати наступні варіанти доставки:
     - Доставка до відділення Нової Пошти;
     - Кур'єрська доставка по всій Україні, за виключенням тимчасово окупованих територій та зон активних бойових дій (доставка до квартири в незалежності від поверху здійснюється за додаткову оплату);
     - Доставка до магазину (за умови, якщо вартість замовлення становить 1700 грн або більше).

В день доставки ви отримаєте СМС, з орієнтовним часом доставки.
Будь ласка, заздалегідь надайте нам усі необхідні деталі доставки: вулицю, поверх, наявність ліфта або вузьких сходів.
Якщо ви обрали додатково послугу Підйом, ми просимо вас забезпечити прохід вантажу по сходах і через дверні отвори.

Термін доставки онлайн замовлень перевізником Нова пошта складає 7-10 робочих днів.
Термін доставки до магазину з міжнародного складу складає 12-16 робочих днів.


 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

ВІДДІЛ ПО РОБОТІ З КЛІЄНТАМИ

  • Пн - пт: 09:00 - 18:00
  • Сб – Нд: 10:00 - 17:00
Тел: +380442470786Графік роботи магазинів ви можете знайти тут.