Якщо у Вас є будь-які питання стосовно доставки, ми будемо раді допомогти. Якщо нижче Ви не можете знайти відповіді на своє питання, Ви завжди можете звернутись до відділу обслуговування клієнтів.
Загальна інформація
Ви можете відслідковувати замовлення, в залежності від вибраного типу доставки, на сайті транспортної компанії Нова пошта або Укрпоштавикористовуючи номер ТТН, направлений вам в електронному листі разом з рахунком-фактурою чи перевізником в смс повідомленні.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
JYSK доставляє вантажі по всій території країни (крім тимчасово окупованих територій та зон активних бойових дій).
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
Послуга доставки онлайн-замовлень надається нашими партнерами Нова пошта та Укрпошта по всій Україні. Доставка може бути виконана на вашу адресу (кур’єром) або у відділення Нової пошти чи Укрпошти.
Вартість доставки розраховується на базі тарифів перевізника та залежить від габаритних розмірів обраного товару, ваги та регіону доставки.
При розрахунку вартості буде враховуватися більша вага товару у розібраному стані - фактична чи об'ємна.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
Замовити доставку товару, в межах міста локальним перевізником, можливо тільки після його оплати на касі магазину. Терміни та вартість доставки повідомляються безпосередньо працівниками магазину JYSK. Послуга доставки виконується за індивідуальним графіком.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
Так, ви можете забронювати товари онлайн та забрати їх із магазину за допомогою нашої послуги «Замов та забери». Знайдіть необхідні товари на сайті JYSK.ua і натисніть на кнопку «Зарезервувати онлайн – забрати в магазині». Наш Відділ по роботі з клієнтами також із задоволенням допоможе вам здійснити бронювання.
Після того, як ви зробите бронювання, магазин підтвердить наявність товару. Коли бронювання буде готове до отримання, магазин повідомить вас як SMS, так і електронною поштою. Ваше замовлення буде дійсне протягом робочого дня в день отримання повідомлення або впродовж 2-х наступних робочих днів після отриманого SMS. Зверніть увагу, що деякі з наших продуктів продаються лише в нашому інтернет-магазині, і ці продукти не можливо зарезервувати в магазині. Ви можете зарезервувати лише ті товари, які є на залишках магазину на даний момент.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
Для онлайн-замовлень на суму від 1700 грн можливо обрати спосіб доставки до магазину JYSK.
Доставка до магазину є безкоштовною за умови 100% передплати замовлення.
Ви можете обрати доставку в магазин, додавши необхідні товари в кошик і заповнивши свою контактну інформацію. Система запропонує найближчі магазини на основі вашої адреси, і ви зможете обрати зручний магазин зі списку.
Час доставки в магазин ви побачите після вибору магазину, перед оплатою замовлення. Термін доставки в середньому скаладає 12-18 робочих днів. Всі товари доставляється з нашого центрального складу в Польщі.
Зверніть увагу, неможливо відстежити замовлення, які доставлені до магазина.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
Якщо ви бажаєте змінити параметри доставки і ваше замовлення ще не відвантажене, зв'яжіться з Відділом по роботі з клієнтами за телефоном +380442470786.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
Доставка замовлень перевізником Нова пошта
Товар поставляється в Україну із розподільчого центру в Польщі кур’єрською службою Нова пошта, яка є нашим партнером. При здійсненні онлайн, замовлення ви зможете обрати наступні варіанти доставки:
Доставка до відділення Нової Пошти;
Кур'єрська доставка по всій Україні, за виключенням тимчасово окупованих територій та зон активних бойових дій (доставка до квартири в незалежності від поверху здійснюється за додаткову оплату);
Доставка до магазину (за умови, якщо вартість замовлення становить 1699 грн або більше).
В день доставки ви отримаєте СМС, з орієнтовним часом доставки. Будь ласка, заздалегідь надайте нам усі необхідні деталі доставки: вулицю, поверх, наявність ліфта або вузьких сходів. Якщо ви обрали додатково послугу Підйом, ми просимо вас забезпечити прохід вантажу по сходах і через дверні отвори.
Термін доставки онлайн замовлень перевізником Нова пошта складає 10-12 робочих днів.
Відповідно до розмірів замовленого товару сайт вам запропонує обрати найближче відділення Нової пошти, котре по габаритним розмірам зможе отримати відправлення. Замовлення JYSK може бути доставлене у наступні типи відділень відповідно по Послуги «Пункт передачі» від Нова пошта (деталі за посиланням - https://novaposhta.ua/punkt_peredachi).
Якщо ж сайт не пропонує найближче до вас відділення, це означає що це відділення не може прийняти товар згідно з його габаритами. Вам слід обрати відділення із запропонованого сайтом переліку або ж замовити адресну доставку.
Доставка замовлень перевізником Укрпошта
Ви можете також обрати доставку замовлень перевізником Укрпошта. Доставка відбувається з міжнародного складу 10-12 робочих днів.
Звертаємо вашу увагу, у зв'язку зі страйками на українсько-польському кордоні терміни доставки можуть бути подовжені.
Обрати доставку перевізником Укрпошта можливо за наступних умов:
Розмір товару до 70 см
Вага товару до 30 кг
Якщо ви не можете самостійно забрати своє замовлення, особа, яка забирає ваше замовлення замість вас, на додаток до рахунку та документа, що посвідчує особу, повинна надати письмову згоду від вас.
Доставка замовлень до роздрібного магазину
Ваше замовлення буде доставлено в обраний магазин JYSK. Ви отримаєте сповіщення за допомогою SMS та електронного листа, коли ваше замовлення прибуде в магазин.
Термін доставки замовлень до магазину з міжнародного складу складає 12-18 робочих днів. Після прибуття замовлення до магазину, у вас є 7 днів, щоб забрати своє замовлення.
Будь ласка, візьміть з собою документ, що посвідчує особу та рахунок-фактуру, який буде надісланий вам після відправлення замовлення. Якщо ви не можете самостійно забрати своє замовлення, особа, яка забирає ваше замовлення замість вас, на додаток до рахунку та документа, що посвідчує особу, повинна надати письмову згоду від вас.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
ВІДДІЛ ПО РОБОТІ З КЛІЄНТАМИ
Шановні покупці! 13.12 з 14:00 лінія Відділу по роботі з клієнтами буде недоступна. Прохання писати нам на пошту onlineshopua@jysk.com і ми опрацюємо всі ваші запити наступного ж дня. Дякуємо за розуміння!