Перевезення та доставка.

Якщо у Вас є будь-які питання стосовно доставки, ми будемо раді допомогти. Якщо нижче Ви не можете знайти відповіді на своє питання, Ви завжди можете звернутись до відділу обслуговування клієнтів.

Загальна інформація

Відповідь

JYSK доставляє вантажі по всій території країни, окрім зони АТО та Криму. 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

Ви можете відслідковувати замовлення на сайті транспортної компанії Нова Пошта, використовуючи номер ТТН, направлений вам перевізником в смс повідомленні в день доставки.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

У випадку, якщо JYSK, за збігом обставин, відправив вам не той товар, який ви замовили на JYSK.ua, ми просимо вас зв'язатися з Відділом по роботі з клієнтами JYSK.
JYSK компенсує всі витрати, пов'язані з поверненням помилково відправленого товару.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

Доставка здійснюється кур’єрською службою Нова Пошта, яка є нашим партнером.
При здійсненні онлайн, замовлення ви зможете обрати наступні варіанти доставки:
     - Доставка до відділення Нової Пошти;
     - Кур'єрська доставка по всій Україні, за виключенням АР Крим та зони проведення АТО (доставка до квартири в незалежності від поверху здійснюється за додаткову оплату).
В день доставки ви отримаєте СМС, з орієнтовним часом доставки.
Будь ласка, заздалегідь надайте нам усі необхідні деталі доставки: вулицю, поверх, наявність ліфта або вузьких сходів.
Якщо ви обрали додатково послугу Підйом, ми просимо вас забезпечити прохід вантажу по сходах і через дверні отвори.
Термін доставки онлайн замовлень на період карантину складає 10-15 робочих днів.


 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

Товар доставляється в Україну із розподільчого центру в Польщі. Термін доставки на період карантину складає 10-15 робочих днів.

Після того, як ви отримали смс підтвердження про доставку від перевізника Нова Пошта з номером накладної, ви можете відслідкувати деталі маршруту замовлення на сайті: Нова Пошта. Також  ви можете скористатись послугою SMS трекінг.
При адресній доставці кур'єр зв'яжеться з вами приблизно за 15 хвилин до моменту доставки.


 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

Якщо ви бажаєте змінити параметри доставки і ваше замовлення ще не відвантажене, зв'яжіться з Відділом по роботі з клієнтами JYSK за телефоном  +380442470786.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

Вартість доставки при онлайн покупці складає:

   - м. Київ: відділення до 30кг - 70грн., від 30кг - 200грн.; на адресу до 30кг - 150грн., від 30кг - 300грн.
   - Регіони: відділення до 30кг - 70грн., від 30кг - 250грн.; на адресу до 30кг - 150грн., від 30кг - 400грн.

Кур'єрська доставка виконується по всій Україні, за виключенням АР Крим та зони проведення АТО.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

Так, ви можете зарезервувати замовлення через Інтернет, а сплатити його в магазині. Ми називаємо цю послугу «Замов та Забери». Виберіть на JYSK.ua позиції товару, які ви бажаєте придбати, і натисніть "Зарезервувати на сайті - забрати в магазині".
Ваше замовлення резервується з моменту його розміщення на 48 годин. Коли замовлення буде готове, ви отримаєте повідомлення електронною поштою та СМС.


Зверніть увагу, що певні товари можна придбати лише в магазинах, в той час, як інші товари можуть бути доступні лише при покупці на JYSK.ua - це буде зазначено на JYSK.ua біля кожної позиції товару.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Прикріпіть ваші файли водночас.
Типи файлів, які підгримуються: png jpg gif pdf doc docx.