Повернення та претензії.

Якщо у Вас є будь-які питання стосовно нашої політики розгляду претензій та повернення, ми будемо раді допомогти. Якщо нижче Ви не можете знайти відповіді на своє питання, Ви завжди можете звернутись до відділу обслуговування клієнтів.

Політика повернення та обміну

Відповідь

Якщо Ви повернете товар в один з магазинів JYSK, то негайно отримаєте кошти назад.
Якщо товар повернувся на склад, кошти будуть повернуті протягом 3 банківських днів, як тільки співробітники складу підтвердять його належний стан.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

Якщо Ви бажаєте скасувати замовлення, оформлене  на JYSK.ua, до того, як отримали рахунок-фактуру, зв'яжіться з Відділом по роботі з клієнтами JYSK і повідомте номер замовлення, щоб організувати повернення товару.
 
Ви також можете попросити транспортну компанію повернути товар в момент доставки по даному замовленню. Вам не доведеться доплачувати за повернення замовлення.
 
Кошти будуть повернуті на Ваш картковий рахунок, як тільки ми отримаємо товар назад на склад. Кошти будуть зараховані протягом 3-х банківських днів після отримання нами товару.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

Ви можете обміняти або повернути придбані товари у будь-якому з наших магазинів JYSK на території України й тим самим уникнути витрат на зворотну доставку товару. Принесіть товар до магазину в його оригінальному пакуванні, якщо воно є в наявності. Також не забудьте принести чек або копію рахунку-фактури.
Звертаємо Вашу увагу, що повернення коштів по онлайн замовленню здійснюється тільки при наявності підтвердження оплати товару. Документом, що підтверджує оплату може бути:
- електронна квитанція при оплаті на сайті банківською карткою або у терміналі;
- експрес-накладна від перевізника при оплаті готівкою при отриманні.
Крім того, якщо ви хочете щоб JYSK організував забір товару, заповніть форму повернення або зверніться у Відділ по роботі з клієнтами. У цьому випадку вартість зворотної доставки товару оплачується вами.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Прикріпіть ваші файли водночас.
Типи файлів, які підгримуються: png jpg gif pdf doc docx.

Претензії

Відповідь

Для JYSK дуже важливо, щоб товари доставлялися у відмінному стані. Проте, у деяких випадках, можливе пошкодження товару при транспортуванні. Транспортна компанія, як правило, повинна виявити це перед доставкою, так що заміна товару може бути здійснена перш, ніж буде здійснена доставка.
Якщо Ви помітили, що в процесі доставки упаковку пошкоджено, ми рекомендуємо Вам зробити одну із двох наступних дій:

   - Відмовитись від отримання. Це означає, що Ви повідомите водія транспортної компанії, що відмовляєтеся приймати товар. Коли товар повернеться до нас, Ви автоматично  отримаєте зворотню накладну, а кошти будуть повернені на Ваш рахунок.
   - Отримати товар із зауваженням. Зробіть позначку про ушкодження упаковки в транспортній накладній водія.
Якщо Ви виявили пошкодження товару після одержання - звертайтеся у Відділ по роботі з клієнтами JYSK.
Ми завжди рекомендуємо перевіряти цілісніть товару в присутності кур’єра та робити фотографії упаковки перед її відкриттям, у випадку, якщо ви підозрюєте, що товар пошкоджений. Так легше за все довести, що товар було пошкоджено саме при транспортуванні. Це полегшить нашу роботу та дозволить попереджати подібні ситуації у майбутньому.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

Якщо ми помилково відправили не той товар або відсутні деякі частини замовлення, оформленого на JYSK.ua, ми переконливо просимо Вас зв'язатися з Відділом по роботі із клієнтами JYSK.
JYSK компенсує всі витрати, пов'язані із заміною, у випадку, якщо компанія вислала не той або некондиційний товар.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

Незалежно від того, Ви виявили пошкодження товару при отриманні або після відкриття посилки, ми переконливо просимо Вас у будь-якому разі зв'язуватися з Відділом по роботі з клієнтами JYSK, щоб допомогти нам обробити рекламацію.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Відповідь

В JYSK можна легко повернути або обміняти товар, який ви купили, якщо ви змінили своє рішення щодо покупки.

Ми відшкодовуємо повну вартість покупки незалежно від того, коли було придбано товар, за наявності підтвердження покупки. Це стосується товарів, придбаних як у магазинах, так і в онлайн-магазині.
 
Примітка:

- Якщо підтвердження покупки немає, ми пропонуємо обміняти товар на інший або ваучер на покупку.
- Якщо товар, який ви повертаєте, було пошкоджено або містить сліди використання, що суттєво знижує його вартість, ми залишаємо за собою право зменшити суму відшкодування.
- Вартість товарів, вироблених на замовлення за індивідуальними розмірами, таких як тканина, матраци або шафи, як правило, не відшкодовується в повному обсязі.
- Ми відшкодовуємо первинні витрати на доставку. Витрати на доставку при поверненні товару сплачує покупець.

Щоб повернути або обміняти товар, принесіть його в один із наших магазинів, або зверніться до служби підтримки JYSK.
Ел. пошта: onlineshopua@JYSK.com
Телефон: +380442470786; 0800202022


 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Прикріпіть ваші файли водночас.
Типи файлів, які підгримуються: png jpg gif pdf doc docx.