Кошик

Ваш кошик пустий

Кошик

Ваш кошик пустий

ЗНИЖКИ ДО 60% – ПОНАД 2000 ТОВАРІВ ЗІ ЗНИЖЕНИМИ ЦІНАМИ!*

Повернення та претензії.

Якщо у Вас є будь-які питання стосовно нашої політики розгляду претензій та повернення, ми будемо раді допомогти. Якщо нижче Ви не можете знайти відповіді на своє питання, Ви завжди можете звернутись до відділу обслуговування клієнтів.

Політика повернення та обміну

Повернення товару під час знеструмлення магазинів

+
Під час знеструмлення магазину, на жаль, можуть бути не доступні такі сервіси, як:
  • платіжні термінали (розрахунок можливий готівкою);
  • повернення товару на касі магазину;
  • покупка та реалізація подарункових карт.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Я повернув замовлення, коли я можу очікувати на зарахування коштів?

+
Якщо ви повернете товар в один з магазинів JYSK, то зможете отримати повернення коштів, згідно вашого способу сплати:
- при розрахунку готівкою, кошти повертаються готівкою миттєво під час вашого звернення до магазину;
- при розрахунку банківською картою, повернення здійснюється на ту карту, з якої була сплата. Терміни зарахування коштів на вашу карту будуть складати від 3 до 30 банківських днів;
- при розрахунку подарунковою карткою, кошти повертаються на подарунковий сертифікат нашої компанії.
Якщо товар повернувся на склад, кошти будуть повернуті якнайшвидше та не пізніше ніж через 14 днів після отримання нами повідомлення про скасування. JYSK може утримувати відшкодування, доки ми не отримаємо повернений товар або доки ви не надасте підтвердження, що ви повернули товар.
Якщо у вас немає підтвердження покупки, вартість повернення буде еквівалентною найнижчій ціні товару за останні 30 днів.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Я скасував своє замовлення, але все ще отримую сповіщення про його рух.

+
Якщо ви подали запит для скасування замовлення до Відділу по роботі з клієнтами, після його відвантаження з міжнародного складу, вам можуть надходити додаткові сповіщення про його рух. Будь ласка, ігноруйте всі додаткові повідомлення. 
Ми скасуємо ваше замовлення, щойно у нас буде така технічна можливість. 


 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Я хочу скористатися правом повернення товару без обмежень в часі.

+
В JYSK ви з легкістю можете повернути або обміняти товар незалежно від того, був він куплений через інтернет-магазин, або у звичайному магазині без будь-яких часових обмежень.
Для повернення або обміну товару вам необхідно мати з собою фіскальний та термінальний чек (або рахунок - фактуру) про покупку, а також паспорт чи інший документ, що посвідчує особу.


Будь ласка, зауважте: 

•    Якщо у вас немає підтвердження покупки, ми пропонуємо вам обмін на інший товар або подарунковий сертифікат. 
•    Ми пропонуємо зменшену суму відшкодування у випадку, якщо повернений товар не в оригінальному стані та пакуванні. 
•    Якщо товар, який ви повертаєте, було пошкоджено або він має сліди використання, які суттєво знижують його вартість, ми залишаємо за собою право зменшити суму відшкодування або відмовити в поверненні. 
•    Вартість товарів, які були виготовлені за індивідуальними розмірами, відсутні в нашому інтернет-магазині, не відшкодовується у повному розмірі. 
•    Додаткові послуги, такі як підйом на поверх та післясплата не повертаються, якщо доставку було виконано. 


Транспортні витрати. 

•    Якщо ви повертаєте товар у магазин JYSK або іншим чином організуєте повернення самостійно, ми повернемо початкову вартість доставки. 
•    Якщо ви бажаєте скористатися послугою доставки JYSK для повернення товару, початкова вартість доставки не повертається, оскільки ця сума покриє вартість зворотної доставки товару. 
•    Якщо ви повертаєте замовлення в магазині, яке було попередньо доставлено на вашу адресу місцевим перевізником, ми не повертаємо початкову вартість доставки.  
•    Якщо ви повертаєте не все замовлення, а лише його частину, ми не повернемо вам початкову вартість доставки.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Як повернути товар, який я придбав в онлайн-магазині з доставкою Новою поштою/самовивіз з магазину?

+
Якщо ви бажаєте повернути інтернет-замовлення, найшвидший і найпростіший спосіб повернути товар у роздрібний магазин JYSK. Знайти найближчий магазин ви можете ТУТ

Звертаємо вашу увагу: 

Для повернення коштів вам необхідно показати рахунок-фактуру, надісланий JYSK на електронну пошту - це ваше підтвердження покупки. Ви можете пред’явити його на своєму мобільному пристрої або роздрукувати.  
Ми просимо вас зберігати оригінальну упаковку товару, доки ви не переконаєтеся, що хочете залишити свою покупку. Якщо товар, який ви повертаєте, не в оригінальному стані, ми залишаємо за собою право зменшити суму відшкодування або відмовити в поверненні.

За додаткову плату ми також можемо організувати повернення онлайн-замовлення. Для цього вам необхідно скористатися нашою
онлайн-формою для повернення товару.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Як скасувати передплачене замовлення створене на касі магазину?

+
Якщо ви бажаєте скасувати замовлення, оформлене у роздрібному магазині нашої мережі, вам необхідно завітати до магазину з паспортом, оригіналом чека та термінальним чеком. 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Претензії

Я отримав не всі товари за своїм замовленням або отримав не той товар.

+
Нам дуже шкода, якщо ви отримали не той товар або не в повній комплектації. 

Якщо ви робили покупку в одному з наших роздрібних магазинів, будь ласка, зверніться туди з чеком, паспортом та товаром, щоб наші колеги могли допомогти знайти варіанти рішення.

Якщо ви отримали не той товар чи не в повній комплектації, щодо вашого онлайн-замовлення, будь ласка, напишіть нам листа на електронну пошту onlineshopua@JYSK.com. Ми з радістю допоможемо вам у вирішенні вашого питання. 
Для ефективного вирішення питання укажіть в листі наступну інформацію:
- номер замовлення;
- коротку інформацію про отриманий товар;
- якщо можливо, також додайте фото етикетки, товару або інші дані, які можуть допомогти нам ідентифікувати товар.

 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Я отримав товар в некондиційному стані або в мене виникли зауваження до товару під час експлуатації.

+
На всю продукцію JYSK надає 2 роки гарантії за умови збереження чека або рахунку-фактури.
Для обміну чи повернення товару ви можете звернутися до магазину, де ви робили покупку з чеком, товаром та документами, що підтверджують вашу особу (паспорт або водійські права). 
Також, для розгляду рекламації, ви можете відправити листа, до Відділу по роботі з клієнтами, з фото дефекту та чеку на електронну пошту onlineshopua@JYSK.com.
Для ефективного вирішення питання укажіть в листі наступну інформацію:
- номер замовлення або фото чеку;
- короткий опис ситуації/умови експлуатації;
- фото дефекту;
- контактний номер телефону для зв’язку з вами. 


 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.