Питання стосовно продукції

В JYSK Ви можете знайти все що завгодно для своєї домівки. Якщо у Вас є будь-які питання стосовно нашої продукції, ми будемо раді допомогти. Якщо нижче Ви не можете знайти відповіді на своє питання, Ви завжди можете звернутись до відділу обслуговування клієнтів.

Загальна інформація

Зазвичай потрібно кілька тижнів, щоб звикнути до нового матрацу. Однак, щоб переконатися, що Ви вірно зробили свій вибір, спробуйте матрац серії GOLD протягом 100 ночей – якщо Ви не будете задоволені ним на 100%, ми з радістю замінимо його.
Якщо Ви хочете повернути матрац серії GOLD, будь ласка, принесіть його та отриманий рахунок-фактуру або чек у магазин, де здійснювалася покупка, і виберіть інший матрац.  Зауважте, матрац має бути чистим і в гарному стані.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Ви можете переглянути наявність товару в магазині наступним чином:
  • Якщо ви знаєте назву або артикул товару, введіть їх в поле пошуку у верхній частині сторінки сайту JYSK.ua. 
  • Також ви можете шукати групи товарів, наприклад, за словом «подушки». Необхідний товар ще можливо знайти через меню в верхній частині сайту.
  • Перейдіть на сторінку з інформацією про товар, натиснувши на його фотографію або назву.
  • На сторінці інформації про товар натисніть кнопку «Запаси магазину» і введіть своє місцезнаходження.
Якщо кнопка «Запаси магазину» не працює та інформація про наявність не відкривається (кнопка сірого кольору), продукт не доступний до швидкої покупки у наших магазинах. Однак ви можете відвідати магазин, щоб оплатити та замовити товар.

Також зауважте, що товари, які мають позначку «Тільки через інтернет» зазвичай не підтримуються на вільних залишках магазинів, тому ви не можете перевірити їх наявність.

Наш Відділ по роботі з клієнтами також з радістю допоможе вам перевіри наявність товарів в магазинах. 

 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Ви можете придбати подарункову картку JYSK у всіх роздрібних магазинах нашої мережі, а також в онлайн-магазині. Ви можете обрати суму подарункової картки під час покупки. Сума подарункової картки може складати від 100 грн до 20 000 грн. 

Подарункова картка JYSK дійсна протягом п’яти років і може використовуватися як спосіб оплати в усіх магазинах JYSK в Україні та в онлайн-магазині JYSK.ua. Подарункову карту можна використовувати частинами.
Подарункова картка не підлягає поверненню, обміну або грошовій компенсації.

 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Здоровий сон має важливе значення для підтримки вашої енергії та настрою впродовж активного часу дня. Вибір правильної ковдри так само важливий, як і вибір матрацу. Тому ми рекомендуємо вам вивчити всі можливі варіанти.

JYSK має широкий вибір ковдр у будь-якій ціновій категорії, що відповідають різним потребам і бажанням наших клієнтів.

Дізнатися більше про ковдри тут.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Виберіть відповідний матрац, щоб скористатися перевагами здорового сну кожної ночі, що безумовно є гарною інвестицією в себе та свою родину. 
Дізнатися більше про матраци тут.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Так само важливо вибрати потрібну подушку. Подушка дуже важлива для Вашого якісного сну, тому Вам слід приділити особливу увагу її вибору. Важливо вибрати подушку, яка підходить саме під Ваші потреби. JYSK має широкий вибір подушок у будь-якій ціновій категорії, що відповідають різним потребам і бажанням наших клієнтів.
Дізнатися більше про подушки тут.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Ви можете перевірити наявність більшості товарів, натиснувши кнопку «Запаси магазину» на сторінці товару. Якщо необхідний вам магазин відсутній у списку, то, на жаль, товару в цей момент немає в магазині.

Інформація про запаси товарів оновлюється кожні 15 хвилин, тому ви можете бачити їх актуальний залишок на нашій сторінці. Якщо ви хочете переконатися, що продукт дійсно наявний в магазині, ми рекомендуємо вам скористатися послугою «Замов та забери». Протягом 30 хвилин після бронювання (у години роботи магазину) ви отримаєте підтвердження, що товар зарезервований і зібраний для вас.

Якщо товар має позначку «Тільки в магазині» або «Тільки через інтернет» і/або кнопка «Зерезервувати онлайн — забрати в магазині» не активна до натискання, на жаль, неможливо забронювати такий товар через наш веб-сайт. 

Якщо ви хочете бути впевнені в наявності товару, зверніться до нашого
Відділу по роботі з клієнтами.
 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Велика кількість ключової продукції - матрациковдриподушкипростирадла та рушники - поділяються на серії BASIC, PLUS і GOLD. Це означає, що ми можемо підібрати товари під будь-який бюджет.  

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

ВІДДІЛ ПО РОБОТІ З КЛІЄНТАМИ

Live chat - Offline
Час відповіді – 30 сек.
+380442470786
Час відповіді – 1 хв.
Графік роботи відділу по роботі з клієнтами
  • Пн – Пт: 09:00 - 19:00
  • Сб – Нд: 09:00 - 18:00
Графік роботи магазинів ви можете знайти тут.