Ми раді допомогти Вам з усіма запитаннями, що стосуються замовлень, наприклад, способів оплати, послуги "Замов та Забери" або того, як відмінити чи змінити Ваше замовлення. Якщо нижче Ви не можете знайти відповіді на своє питання, Ви завжди можете звернутись до відділу обслуговування клієнтів.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
Перевірити графік роботи найближчого магазину ви можете за посиланням.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
Якщо ви бажаєте оформити безготівкове замовлення – просимо вас зареєструватися на нашому сайті, як B2B покупець.
Реєстрація доступна за посиланням - https://jysk.ua/jysk-b2b/b2b-customer
Та надіслати запит нам на пошту onlineshopua@jysk.com з переліком наступних даних:
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.