Кошик
Кошик
Ми раді допомогти Вам з усіма запитаннями, що стосуються замовлень, наприклад, способів оплати, послуги "Замов та Забери" або того, як відмінити чи змінити Ваше замовлення. Якщо нижче Ви не можете знайти відповіді на своє питання, Ви завжди можете звернутись до відділу обслуговування клієнтів.
Якщо ви бажаєте змінити замовлення, зверніться у фізичний магазин, в якому була здійснена покупка.
Якщо ви зробили покупку через інтернет, то на жаль, додавати позиції у замовлення неможливо. Необхідно або оформити нове замовлення на JYSK.ua, або звернутися у Відділ по роботі з клієнтами JYSK, щоб скасувати первинне замовлення, а потім самостійно сформувати нове через Інтернет.
Якщо ви бажаєте скасувати онлайн замовлення, зв'яжіться з Відділом по роботі з клієнтамиНа Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
Якщо в період 30-ти днів після вашої покупки в JYSK ви знайшли ідентичний товар в JYSK чи в будь-якій іншій мережі по меншій ціні, ми повернемо вам різницю на подарункову картку JYSK. Подарункову картку можна використовувати в магазинах JYSK в Україні або на JYSK.ua. Ми перевіряємо ціни в усіх офіційних мережах конкурентів в Україні, а також онлайн.
Гарантія ціни дійсна як на товари, котрі були придбані у мережі фізичних магазинів JYSK, так і онлайн на JYSK.ua.
Звертаємо вашу увагу, що при купівлі товарів в онлайн магазині, отримати Гарантію ціни ви можете звернувшись до Відділу по роботі з клієнтами.
Якщо покупка відбулася у фізичному магазині, надати Гарантію ціни може будь-який фізичний магазин JYSK.
Умови Гарантії ціни:
- JYSK порівнює ціни на всі ідентичні товари. Дивіться також "Винятки" нижче
- Запит про Гарантію ціни повинен бути поданий протягом 30 днів з дати придбання
- Ціна, яка порівнюється, повинна діяти на момент подання запиту про Гарантію ціни
- Ви повинні пред'явити чек на покупки у компанії JYSK та мати документ, що посвідчує особу (паспорт, водійське посвідчення або інший документ, згідно з чинним законодавством);
- Ви повинні пред'явити доказ ціни на товар в іншому магазині. Наприклад, акційну газету, посилання на пропозицію.
Винятки:
- Неідентичні товари не покриваються Гарантією ціни. Товар повинен бути тієї ж моделі й мати однакові технічні характеристики, включаючи ту саму торговельну марку / виробника, той самий колір, ті ж розміри, однакові аксесуари, той же розмір, той же вміст тощо, - це має бути 100% ідентичний товар.
- Гарантія ціни не охоплює пропозиції залишків, спеціальні пропозиції з відкриття нових та перевідкриття оновлених магазинів, виставкові моделі та вітринні зразки, спеціальні замовлення або сезонні розпродажі (садових меблів та новорічних товарів).
- Гарантія ціни не охоплює такі послуги, як доставка, підйом на поверх, збирання.
- Гарантія ціни застосовується лише до приватних покупок, не розповсюджується на замовлення по безготівковому розрахунку та гуртові закупівлі з метою перепродажу чи в комерційних цілях.
- Гарантія ціни не поширюється на товари з онлайн-магазинів, створених з метою перепродажу товарів JYSK, та платформ онлайн-оголошень.
Якщо у вас виникли додаткові питання, будь ласка, зв’яжіться з Відділом по роботі з клієнтами або відвідайте один з наших магазинів, щоб скористатися Гарантією ціни.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.
Перевірити графік роботи найближчого магазину ви можете за посиланням.
На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.