Питання пов’язані з магазинами та замовленнями із магазинів

Якщо у Вас є будь-які питання стосовно наших магазинів, дивіться нижче.

Загальна інформація

Ознайомитися зі списком актуальних вакансій та відправити резюме ви можете за посиланням

Наш менеджер буде намагатись розглянути вашу кандидатуру якнайшвидше, але це може зайняти до 10 днів від моменту подачі заявки. Вся комунікація щодо подальших етапів проводиться через e-mail. Перевіряй теку СПАМ, щоб не пропустити важливу інформацію.

 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Знайти найближчий магазин та переглянути графік роботи можливо за посиланням.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Так, ви можете замовити доставку товару, в межах міста локальним перевізником на касі магазину. Терміни та вартість доставки повідомляються безпосередньо працівниками магазину JYSK. Послуга доставки виконується за індивідуальним графіком.

Додатково ви можете замовити збірку товарів на касі магазину або звернувшись до Відділу по роботі з клієнтами. Деталі по збірці уточнюйте у наших співробітників. 

 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Компанія JYSK створила єдиний відділ для опрацювання всіх запитів, які надходять з різних каналів комунікації: дзвінки, листи, чати та соціальні мережі. 

Наш Відділ по роботі з клієнтами завжди готовий допомогти вам з будь-якими питаннями, пов’язаними з магазинами та надати якісний сервіс.

Команда Відділу по роботі з клієнтами щороку проходить однакові тренінги, що й персонал магазину, щоб забезпечити швидку та професійну допомогу з усіх питань.
Співробітники відділу можуть надати вам інформацію про товари, замовити/зарезервувати товари або допомогти зі скаргами та поверненнями. 


 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Термін доставки товарів до магазину зазвичай складає 2-3 тижні. 

Якщо з моменту оплати товару минуло більше 3 тижнів, зверніться до Відділу по роботі з клієнтами, і ми перевіримо ваше замовлення. Будь ласка, будьте готові повідомити деталі замовлення: номер телефону зазначений у замовленні, адресу магазину.

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Для отримання замовлення в магазині вам або довіреній особі необхідно мати при собі оригінал фіскального чеку. Будь ласка, зверніться з чеком до каси, і співробітники нашого магазину видадуть вам ваше замовлення. 

Просимо забрати замовлення протягом 7 днів з моменту прибуття.

 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

У нас немає електронних адрес для магазинів.

Наш Відділ по роботі з клієнтами із задоволенням допоможе вам з усіма питаннями, пов’язаними з магазином.

Співробітники Відділу по роботі з клієнтами проходять ті ж самі тренінги, що й працівники магазину. У разі потреби вони завжди можуть проконсультуватися з колегами з магазину, щоб знайти для вас найкраще рішення.


 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

Розрахуватися за придбані товари на касі роздрібного магазину можливо готівкою (максимальна сума оплати до 50 000 грн відповідно до чинного законодавства) або за допомогою платіжних карток. 
Згідно із Законом України всі розрахунки за товари і послуги проводяться тільки в національній валюті. JYSK підтримує наступні платіжні системи:
  • Visa
  • Mastercard
  • Maestro
  • Простір
Також ви можете розрахуватися подарунковою карткою JYSK. Детальніше з умовами використання картки ви можете ознайомитися тут
 

На Ваше питання досі не відповіли? Напишіть у відділ обслуговування клієнтів.

ВІДДІЛ ПО РОБОТІ З КЛІЄНТАМИ

Live chat - Offline
Час відповіді – 30 сек.
+380442470786
Час відповіді – 1 хв.
Графік роботи відділу по роботі з клієнтами
  • Пн – Пт: 09:00 - 19:00
  • Сб – Нд: 09:00 - 18:00
Графік роботи магазинів ви можете знайти тут.