
Шановні користувачі,
Ми щиро перепрошуємо за тимчасові незручності, спричинені технічними проблемами на нашому сайті. Наразі неможливо коректно переглянути залишки товарів онлайн, тому дані щодо наявності товарів для самовивозу за послугою «Замов та забери» можуть бути невірними.
Ми розуміємо, наскільки важливо отримувати актуальну інформацію, особливо під час планування покупок. Запевняємо вас, що наша команда вже працює над вирішенням цієї ситуації в найкоротші терміни. У разі розбіжностей щодо наявності товару, з вами обов’язково зв’яжеться співробітник магазину для уточнення деталей замовлення.
Ми щиро вдячні вам за терпіння, довіру та розуміння. Наша мета — надавати сервіс найвищого рівня, і ми зробимо усе можливе, щоб відновити коректну роботу сайту якнайшвидше.
З повагою,
Команда JYSK