Обіцянки JYSK
Людські стосунки для JYSK мають дуже велике значення, тому наш персонал проходить спеціальне навчання, щоб забезпечувати найкраще обслуговування та консультації. Кожен день тисячі покупців відвідують магазини JYSK. Ми тут лише тому, що для здійснення покупок багато людей віддають перевагу нашим магазинам. Це завжди мотивує нас пропонувати високу якість за відмінною ціною і бути при цьому доступними, компетентними та корисними. Це стало причиною появи чотирьох обіцянок для наших клієнтів, сформульованих у маніфесті під назвою JYSK CUSTOMER PROMISES.
JYSK CUSTOMER PROMISES - це чотири обіцянки нашим клієнтам, у яких ми виклали бачення того, як мають здійснюватись покупки в магазинах JYSK. З цими обіцянками ми працюємо кожного дня, але ми завжди прагнемо удосконалення. Таким чином, JYSK CUSTOMER PROMISES допомагає нам постійно вдосконалювати наш рівень обслуговування та консультацій.