«ЗАМОВ ТА ЗАБЕРИ» - запитання та відповіді

Чи можу я замовити на сайті будь-який товар?

Деякі товари з нашого сайту можна придбати тільки через Інтернет. Вони не представлені в наших магазинах, а, отже, не можуть бути зарезервовані. Такий товар має примітку «Тільки через Інтернет».

Як я знатиму, що товар є в наявності в обраному магазині?

Виберіть на сайті товар, який ви хочете зарезервувати та натисніть на  кнопку "Зарезервуйте на сайті - заберіть у магазині". Ви зможете побачити наявність товару в кожному магазині.

Я повинен платити в Інтернеті чи в магазині?

Оплата послуги «ЗАМОВ ТА ЗАБЕРИ» здійснюється в магазині.

Коли я можу забрати своє замовлення?

Через 1 годину після резервування "Замов та Забери" на сайті JYSK.ua, ви отримаєте електронного листа та смс, де вам буде повідомлено, що ви можете забрати своє замовлення.

Коли я можу забрати замовлення, якщо я зарезервував його у неробочі години магазину?

Замовлення, оформлені у неробочі години магазину, будуть оброблені протягом однієї години після відкриття магазину. Як тільки співробітники магазину зберуть ваше замовлення, вас проінформують електронним листом та СМС.

Де саме в магазині я можу забрати своє замовлення?

Щоб забрати замовлення, просто зверніться до працівника магазину.

Що я повинен мати при собі, коли приїду за своїм замовленням?

Щоб забрати ваше замовлення, ви повинні пред'явити підтвердження свого резерву. Ви можете видрукувати підтвердження або показати електронного листа чи СМС на вашому мобільному пристрої.

Протягом якого часу я можу забрати своє замовлення?

Ми резервуємо ваш товар на 48 годин, тобто на 2 дні. 

Чи зможу я повернути товар протягом 14 днів, якщо він був куплений через послугу «ЗАМОВ ТА ЗАБЕРИ»?

Так, коли ви замовляєте товар через послугу «ЗАМОВ ТА ЗАБЕРИ», товар можна повернути протягом 14 днів за звичайною процедурою повернення товару. Щоб дізнатися більше про те, як повернути товар, натисніть сюди

Чи можу я скасувати своє замовлення?

Ви отримуєте підтвердження зарезервованого замовлення електронною поштою, яке також містить посилання, за яким ви можете скасувати замовлення.

Чи може бути так, що зарезервованого товару не буде в наявності?

На жаль, може статися, що зарезервований товар буде відсутній на складі магазину. У цьому випадку співробітник магазину допоможе Вам знайти альтернативний варіант.

До кого мені звернутися, якщо я маю питання, не зазначені вище?

Якщо у вас є додаткові запитання, будь ласка, телефонуйте до Відділу по роботі з клієнтами за телефоном +380442470786 або використовуйте форму «Зв'язатися з нами».