Звіт про управління ТОВ «ЮСК УКРАЇНА» за 2022 рік

ПРО НАС

ГРУПА JYSK

JYSK (ЮСК) – міжнародна роздрібна мережа, що пропонує повний асортимент товарів для дому. Її перший магазин був відкритий у 1979 році в Данії Ларсом Ларсеном, власником JYSK.

У 1979 році, коли Ларсен відкривав свій перший магазин у другому за розмірами данському місті Орхус (Aarhus) – де, між іншим, він розташований і досі – він навіть не уявляв, наскільки стрімко зростатиме його бізнес. Ларсен продовжував відкривати успішні магазини JYSK Sengetøjslager (оригінальна назва магазину до 2001 року) на території Данії, а у 1984 році відкрив перший магазин за межами країни – у сусідній Німеччині.

Датський бізнесмен та засновник Jysk Ларс Ларсен помер 19.08.2019року в кругу сім’ї. До своєї смерті він передав управління Lars Larsen Group своєму сину Джейкобу Брунсборгу. На данний час компанія належить дітям і онукам Ларса Ларсена.

Слово "JYSK" у назві компанії міститься не випадково. З данської "JYSK" означає щось або – як у випадку з Ларсом Ларсеном – когось з Ютландського півострова, який часто асоціюється зі скромністю, старанністю та чесністю – трьома якостями, з якими завжди асоціювався і сам Ларсен. JYSK є втіленням надійності та відданості своєму слову.

Торгова мережа є одним із європейських лідерів в категоріях товарів для сну (матраци, подушки, ковдри та інше), домашнього текстилю, товарів для ванної кімнати, житлових меблів, а також садових меблів та товарів для літнього відпочинку. В Україні бренд JYSK представлений з 2004 року.

Перші 8 років своєї діяльності в Україні JYSK був представлений по франчайзингу. У 2012-му, після відкриття 10-го магазину, JYSK Nordic оцінив потенціал українського ринку і прийняв рішення викупити франшизу.

Станом на грудень 2022 року в Україні працює 83 магазинів JYSK: у Києві та Київській області, Житомирі, Одесі, Харкові, Дніпропетровську, Сумах, Вінниці, Луцьку, Рівному, Хмельницькому, Львові, Івано-Франківську, Чернігові, Тернополі, Полтаві, Білій Церкві, Гатному, Борисполі, Кам’янці-Подільському, Запоріжжі, Кривому Розі, Черкасах, Миколаєві, Чернівцях, Павлограді, Умані, Ужгороді, та ін., а також онлайн-магазин www.JYSK.ua та загалом працює 722 співробітника.

Результати діяльності підприємства 2022 року

Результати діяльності підприємства є приріст суми власного капіталу (чистих активів), основним джерелом якого є прибуток від операційної, інвестиційної, фінансової діяльності.

Збільшився чистий дохід на 1281,0 млн. грн в 2022 році в порівнянні з 2021 роком.

Дохід 2021/2022рр збільшився 26,8%

Дохід за 2022рік без ПДВ склав 4 773,4 млн.грн.

Закупили на 90,0 млн. грн. основних засобів.

Частка товарів виготовлених в Україні складає близько 15% в структурі продажу магазинів JYSK в Україні. Решта товарів постачається з європейських дистрибуційних центрів, де виробниками є країни всього світу. На ці ж дистрибуційні центри постачають товари ті українські постачальники, з якими співпрацює JYSK.

В зв’язку з військовими діями на території України які призвели до окупації територій, та повному знищенню магазинів JYSK в ТРЦ Fabrika в Херсоні, магазину в Гостомелі, повне розграбування магазину JYSK в Бучі. Два магазини знаходяться на тимчасово окупованій території. Всього було ліквідовано п’ять магазинів в Миколаєві, Херсоні, Мелітополі, в Новій Каховці та Гостомелі.

Також деякі магазини тимчасово не працювали навіть по декілька місяців та більше.

Не дивлячись на важкий час, вдалося, протягом 2022 року JYSK відкрив 4 нових магазини в Рівно, Івано-Франківську, Львові та Червонограді.

+ 5 340 кв.м торгової площі.

За 2022рік JYSK збільшив суму податкових платежів в Україні майже на 28% в порівнянні з 2021роком, сума склала 713,9 млн грн сплачених податків. Для данського бізнесу важливо довести, що чесний та надійний бізнес може бути прибутковим в Україні.

Назва (податок) Сплачено в 2022р.
ЄСВ 52 109 238,62
ПДФО 49 833 337,07
Військовий збір 4 137 319,05
ПДВ 70 301 004,00
ЄП 2% 71 843 121,00
Прибуток 59 023 529,00
Мито по ВМД 78 432 104,93
ПДВ по ВМД 328 178 288,22
Всього: 713 857 941,89

 

Виторг мережі JYSK Україна у 2022 фінансовому році по порівняльних магазинах приріс на 3,5% по відношенню до 2021 року. Це найменший приріст за останні 15 років, проте, зважаючи на те, що більше ніж пів фінансового року Україна захищається від інтервенції сусідньої країни, цей результат перевищив наші самі сміливі очікування.

Окремо потрібно зазначити, що в березні-травні не працював онлайн-магазин JYSK. У перший місяць (у червні) після відновлення його діяльності було прийнято понад 20 000 замовлень, а вже у серпні понад 25 000 тисяч, що більше ніж на 50% більше порівняно з минулим роком.

З 2018 року JYSK запустив новий формат магазинів - 3.0, який передбачає нове обладнання, а також зміни в дизайні – в приміщеннях стало більше світла і простору. В 2022році ми продовжили переобладнання магазинів згідно нової концепції.

У підприємства відсутні інвестиції у цінні папери, у фінансові інвестиції в асоційовані і дочірні підприємства тощо.

Підприємство перейшло на облік МСФО (Міжнародні стандарти фінансової звітності) з 2021року.

Ліквідність підприємства

- це його здатність швидко продати активи й одержати гроші для оплати своїх зобов'язань. Коефіцієнт загальної ліквідності (коефіцієнт покриття) за 2022 рік склав 1,8, що свідчить про спроможність підприємства своєчасного покриття боргів. Тобто на кожну 1 гривню поточних зобов’язань (боргів) підприємство має 1,8 грн. поточних активів.

Питома вага дебіторської заборгованості в оборотних активах займає приблизно 1,4%. Значення даного показника є незначним, оскільки говорить про несуттєве відволікання оборотних коштів підприємства і висвітлює нормальне її фінансове становище, що не перешкодить підприємству повернути борги кредиторам.

Коефіцієнт швидкої ліквідності склав 1,12, цей коефіцієнт є невисоким, оскільки велика частина грошових коштів вкладена в запаси.

Коефіцієнт абсолютної ліквідності в 2022 році склав також 1,12.

Підприємство має активи у вигляді грошових коштів, дебіторської заборгованості та наявності запасів. Дебіторська заборгованість короткострокова, що погашається щомісячно. Запаси підприємства це товари для продажу. А також поточні зобов’язання у вигляді кредиторської заборгованості. Кредиторська заборгованість є короткостроковою, та буде погашена на протязі декількох місяців.

Підприємство забезпечує стійкий фінансовий стан, що дозволяє ефективно функціонувати на ринку. Юск своєчасно відповідає за своїми поточними фінансовими зобов’язаннями. Має достатній обсяг коштів та відсутність простроченої кредиторської заборгованості. Для забезпечення стійкої платоспроможності, підприємство контролює грошові потоки, їх рівномірність, збалансованість.

Фактори, що можуть вплинути на ліквідність підприємства є попит покупців на продукцію, яку реалізуємо; правильний вибір товарів, які мають високий попит у покупців; аналіз контрагентів з якими співпрацюємо; аналіз ринку; економічний стан країни.

Головні ризики

  • Фінансові: ризики, пов'язані з погіршенням банківського та фінансового станів секторів економіки України
  • Економічні: ризики погіршення економічної ситуації в країні, що спричиняють внутрішні та зовнішні чинники
  • Ризики, що пов'язані зі змінами кон'юктури ринку: ризики, які можуть змінювати ринкове становище та впливати на попит
  • Ризики зміни правового середовища: ризики, які спричиняються змінами в законодавстві та податковій політиці України
  • Ризики пов'язані з карантином – уведення локдауну та закриття магазинів.
  • Ризики, що пов'язані з військовими діями.

Ризиками підприємства можуть бути поява нових конкурентів на ринку збуту товарів; збільшення витрант на транпортування, збільшення податків, штрафів; неплатоспроможність покупців, затримка платежів; некомпетентність та помилки керівництва, стихійні лиха, аварії, крадіжки; інфляція; валютні ризики; ризики ліквідності; ризики зниження прибутковості; ризики прямих фінансових збитків тощо.

Головніими чинниками мінімізації ризиків є:

  • відпрацювання технології в торгівлі й виробництві
  • впровадження схеми розмежування котролю та повноважень
  • налагодження системи внутрішнього контролю за діяльністю управлінською командою.

ТОВ «ЮСК УКРАЇНА» має сильну управлінську команду, яка комплексно підходить до управління ризиками, що дає змогу ефективніше використовувати ресурси, покращувати результати роботи підприємства та гарантувати її безпеку від впливу ризиків. Проводиться необхідна низка заходів для здійснення функцій управління – створення умов для забезпечення подальшого стабільного функціонування підприємства; вибір прийнятного рівня ризику; успішне управління ризиковими ситуаціями, які виникають.

Отже, винесення правильного рішення, вивчення можливих втрат та їх величини виступає основою запобігання ризику. Від цього залежить фінансовий стан підприємства.

ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ ТОВ «ЮСК УКРАЇНА» ЗА 2022 РІК

 

 

 

 

JUA Organization

Country Manager:

  • HR Manager
    • Health & Safety Specialist
    • HR Business Partner
  • Financial Manager
    • Administrative assistant
    • Chief Accoutant
    • Accountant Team Leader
    • Salary Team Leader
    • Accountant
    • Helpdesk Team Leader
    • Driver
    • HD Supporter
    • Internal Auditor
  • Retail Manager
    • RSS
    • DM Kyiv East
    • DM East
    • DM Kyiv South
    • DM Dnipro
    • DM South
  • Retail Manager
    • RSS
    • DM Kyiv North
    • DM West
    • DM Volyn
    • DM Podil
    • DM Center
  • Sales and Marketing Manager
    • Sales and Marketing Assistant
    • Sales Coordinator
    • Compliance coordinator
    • Social Media & Digital Coordinator
  • Development Manager
    • Facility Coordinator
  • Store Concept Manager
    • Store Concept Coordinator
    • Store Activity Coordinator
    • Deputy E-team member
  • Customer Service Manager
    • CS Team Leader
    • CS Area Responsible Carrier follow up
    • CS Area Responsible Written communication
    • CS Area Responsible Online return follow up, Claim, Complaints and Compensation
  • Communications Manager

Зростання компанії

Рестарт – від повної зупинки мережі JYSK до відновлення роботи й подальшого розвитку

Через повномасштабну війну в Україні мережа магазинів товарів для дому JYSK була змушена зачинитися. 24 лютого всі магазини було зачинено. Центральний склад, офіс, відділ обслуговування, онлайн-магазин – все призупинило діяльність. Надалі компанія почала поступово один за одним відновлювати діяльність магазинів. Цей процес триває й досі. На початок воєнних дій діяло 85 магазинів, станом на грудень 2022року працюють 83 магазини та інтернет магазин.

За цей важкий рік було відкрито чотири нових магазини серед них і перший відкритий з початку війни новий JYSK у ТОЦ Fabrik у Львові. Також відкрили нові магазини у Рівно, ІваноФранківську та Червонограді

До 24 лютого JYSK мав сім підписаних угод оренди на відкриття нових магазинів, де приміщення були на різній стадії готовності. Компанія стартувала 2022 фінансовий рік (почався 1 вересня 2021 року) з 80 фізичними магазинами. Планували відкрити 14 локацій за 2022 фінансовий рік (до 1 вересня 2022 року). До весни встигли запустити п’ять магазинів і перебудували стільки ж.

Щодо магазинів та ТЦ/ТРЦ, які зазнали суттєвих пошкоджень чи руйнувань і/чи втрат (не рахуємо ті, де втрати є некритичними, а таких, на жаль, доволі багато), відзначаємо:

  • ТРЦ RETROVILLE у Києві – відновлено діяльність, поточні витрати на ремонт не перевищують пів мільйона гривень;
  • ТЦ Retail Park Bucha – відновлена діяльність, загальні витрати, включаючи ціну розграбованого майна, компанія оцінювала у вісім мільйонів гривень; • ТРЦ Riviera в Одесі – господарська діяльність на 31 грудня не відновлена, ТЦ пошкоджено;
  • ТЦ «Восторг» у Харкові – господарська діяльність не велася протягом п’яти місяців; • ТЦ «Дафі» у Харкові – господарська діяльність не велася протягом восьми місяців;
  • ТЦ FABRIKA у Херсоні – господарська діяльність не ведеться з двох причин: окупована зона та магазин знищено повністю. Сума списань перевищує 10 мільйонів гривень;
  • ТЦ «Фора» в Гостомелі – магазин знищено. На цю мить відсутні часові межі можливого відновлення приміщення. Списано понад 11 мільйонів гривень основних засобів і активів. • магазини в Мелітополі перебуває в окупації, де, на жаль, ми маємо підтвердження факту мародерства та викрадання товару. Суму втрат нині вирахувати неможливо.

JYSK втратив чи вимушений був закрити 5 діючих магазинів через руйнацію та/чи окупацію частини території України. Мова йде про магазини в таких містах як, Херсон, Мелітополь, Нова Каховка, Гостомель, Миколаїв. Це завдало збитків компанії на більше ніж 100 млн гривень, і це лише собівартість обладнання і товарів.

Інвестиції в майбутнє

Розвиток JYSK не зупинився в Україні. Продовжуються перебудовуватися існуючі магазини та підписуватися нові угоди оренди. Так, вже заплановано відкриття нових торговельних точок в Івано-Франківську, Києві, Львові.

В той самий час, частина із запланованих раніше нових проектів у Запоріжжі, Харкові тощо наразі, заморожено, безпека життя працівників та клієнтів залишається пріоритетом номер один для JYSK.

Під час війни ми інвестуємо і продовжимо це робити. Ми будемо відкривати нові магазини та перебудовувати ті торговельні точки, які запланували. У деяких магазинах ми запланували збільшити площу приміщень та складів, тому що умови та ефективність праці вимагають цих змін.

Звісно, зараз ризик інвестицій зріс, але якщо компанія хоче розвиватися та розвивати Україну, то це потрібно робити. Ми вважаємо, що бізнеси повинні працювати, створювати робочі місця, платити податки й таким чином підтримувати економіку. JYSK показує приклад іншим. JYSK не лише імпортує соціально важливі товари в Україну, а й закуповує їх в українських виробників для експорту в європейських магазинах мережі. JYSK продовжує підтримувати та допомагати українським виробникам розвивати їх бізнес.

JYSK швидко адаптується до місцевих і світових змін.

Дослідження та інновації

Юск запустив в 2020році, та продовжує переробляти, не зважаючи на військові дії в країні, магазини в формат магазинів 2.5 та 3.0, який передбачає нове обладнання, а також зміни в дизайні – в приміщеннях стало більше світла і простору.

Паралельно з розвитком фізичного роздробу, компанія продовжить приділяти багато уваги онлайн-напрямку. Продажі через інтернет в українському JYSK використовує сервіс pick-up, коли клієнт замовляє товари в інтернеті, а забирає — в пунктах видачі у фізичних магазинах.

Незважаючи на виклики під час військових дій, опитування щодо задоволеності клієнтів наразі сприяє кращому розумінню у магазинах JYSK потреб та побажань клієнтів.

Магазини почали опитування покупців в 2020 році, та продовжили в 2021-2022роках, з допомогою планшетів, які установлені в торговому залі. Запуск опитування виявився успішним та надав багато корисних ідей для магазинів.

Результати опитування не лише допомогли упорядкувати робочі процеси та графік персоналу в магазині, а також мали позитивний вплив на обслуговування клієнтів в магазині.

Ми зрозуміли, що використання результатів опитування щодо задоволеності клієнтів фактично покращує їх обслуговування, тому що, коли ми пропонуємо клієнтам оцінити нас, ми докладаємо додаткових зусиль до обслуговування, що, в свою чергу, сприяє додатковим продажам.

JYSK Цінності

JYSK цінності були започатковані нашим власником, Ларсом Ларсеном. Вони описують поведінку та відношення, яке ми очікуємо від кожного працівника в JYSK.

Наші цінності можна узагальнити трьома словами, які має пам'ятати кожний працівник JYSK. Саме вони вказують, як працювати кожний день, як відноситись до колег та наших покупців. Ми віримо в гарного торговця, гарного колегу та гарний командний дух.

JYSK Лідерство

JYSK лідерство описує поведінку та відношення, яке ми очікуємо від управлінців JYSK. Ми маємо скандинавське коріння, ми довіряємо одне одному. Ми віримо в делегування та свободу в межах відповідальності. Керівник в JYSK має забезпечити за допомогою своїх професійних та особистих якостей, щоб ми були на правильному шляху та наші працівники були щасливі. Щасливі не тому, що вони мають щось робити, а тому, що вони хочуть це робити.

Тому, управлінці в JYSK є ключем для нашого успіху.

JYSK лідерство можна узагальнити трьома словами: Лідер, Наставник та Комунікатор.

Обіцянки працівникам

• JYSK пишається тим, що дбає про працівників та допомагає їм досягати своїх цілей;
• Якщо ви докладаєте зусиль та доводите справу до кінця, ваші можливості безмежні;
• Ми працюємо разом для того, щоб побудувати ваш кар’єрний шлях в JYSK.

Насамперед працівники магазинів JYSK цінують, що на компанію можна покластися, зокрема й у кризові часи. Відчуття підтримки та турботи особливо важливе в Україні: економічну ситуацію тут важко назвати стабільною, тому люди хочуть працювати в надійній компанії. Люди не мають сумнівів, що зарплата буде виплачена точно в строк. Ми практикуємо премії, а не депреміювання. Піклуємося про безпеку – наприклад, під час локдаунів оплачували працівникам таксі, аби вони могли безпечно дістатися на роботу. Поліпшуємо умови праці – зокрема, встановили підйомні офісні столи у відділі обслуговування, нове складське обладнання (електропідйомники), душові кабіни. Продовжуємо підвищувати ефективність та легкість здійснення бізнес-процесів.

Також колег мотивують відносини в колективі та ставлення керівників до працівників.

Віримо, що тільки щаслива людина може бути ефективним продавцем. У нашій візії зазначено, що JYSK прагне бути роботодавцем №1 у рітейлі. Тому фокус на працівників – це звична складова нашої роботи.

ВНУТРІШНІЙ АУДИТ ЗАВЖДИ ПОРУЧ, ЩОБ ДОПОМОГТИ

Компанія має відділ внутрішнього аудиту.

Розпоряджатися грошима й товарами значної цінності щодня — велика відповідальність. Саме тому дуже важливо, щоб всі колеги JYSK знали, куди вони можуть звернутися й у кого спитати, якщо виникають сумніви. Це головна задача внутрішнього аудиту (IA).

«Наша задача — захист JYSK. Наших магазинів, товарів і — що найважливіше — наших співробітників. Саме тому ми витрачаємо 80% нашого часу на консультування колег з питань управління потоком товарів, поповнення запасів, поводження з грошима тощо».

Проте IA також відповідає за перевірку розбіжностей і розслідування випадків на предмет шахрайства. На жаль, таке інколи трапляється. Ми стикаємося з фактами шахрайства й у такому разі у нас до них відверте ставлення. Якщо ми дізнаємося про випадки шахрайства з боку нашого співробітника, наслідки цього дуже чіткі: цього співробітника негайно виключають з числа колег, у деяких випадках повідомляють поліцію, а інформацію, що певного співробітника розміщують на «MYJYSK».

  Керуючись політикою Lars Larsen Group про хабарництво та корупцію, а також Законом України «Про запобігання корупції» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2014, № 49) з усіма змінами та доповненнями усі співробітники компанії ТОВ «ЮСК УКРАЇНА» використовують службу корпоративного інформування  «Whistleblowing» для повідомлення керівництва про підозри щодо відхилення від політики компанії «Jysk» (політика доступна за посиланням www.larslarsengroup.com (https://report.whistleb.com/larslarsengroup) протидії корупції та хабарництву, а також пов’язані із цим протизаконні дії.

Соціальні аспекти та кадрова політика

Середня кількість працівників в 2022 році склала 722 людини.

Підприємство має гнучку бонусну програму для співробітників магазинів.

В JYSK якісне навчання та розвиток кожного працівника є пріоритетом як на рівні управлінської команди, так і на рівні кожного керівника магазину, бо успіх нашої компанії залежить від наших працівників.

Ми прагнемо, щоб з першого дня роботи кожен відчував себе частиною команди: до приходу новачка готуються всі працівники магазину. Перші три місяці працівник проходить інтенсивне навчання, а онлайн-система «MyLearn», яка дозволяє вивчати асортимент та бізнес-процеси у форматі ігрових симуляцій, робить цей процес цікавішим. Окрім цього, регіональний керівник регулярно отримує зворотний зв'язок від працівника про те, як проходить його вступна програма, як ми можемо йому допомогти ще краще адаптуватися та бути успішним у своїй ролі. Якість навчання та розвиток кожного працівника – ось на чому ми зосереджуємось в першу чергу, адже це фундамент успішної роботи компанії.

 В JYSK постійно діють програми навчання на керівника магазину та заступника керівника. До них залучаються як внутрішні, так і зовнішні кандидати. В більшості випадків все, що потрібно працівникові для кар’єрного злету в компанії, – це природні лідерські здібності, працьовитість, вміння працювати в колективі та готовність постійно навчатися.

Заохочення та мотивація співробітників:

  • Офіційне працевлаштування з першого дня
  • Гідна конкурентна заробітна плата
  • Додатково до заробітної плати гарні бонуси як винагороду за досягнення результатів
  • Медичне страхування 
  • Можливості для розвитку і першокласні тренінги 
  • Можливість змагатися, перемагати та отримувати різноманітні призи та подарунки
  • Неймовірно драйвову корпоративну культуру та енергійну команду
  • Кава, чай, печиво та різні "плюшки" на робочому місці
  • Корпоративна знижка при придбання товарів в магазинах Юск у розмірі 20% (до оподаткування) має право користуватись кожен співробітник компанії з першого дня роботи.

НАВЧАННЯ:

У вересні низка навчальних заходів проходила в головному офісі в Києві. На початку вересня пройшли навчання майбутні керівники (Store Manager Trainee Program). Це був третій із п'яти модулів SMT програми. Кожний модуль розрахований на тиждень навчання. Основні напрями - як вдосконалення hard skills з оглядом внутрішніх процесів та процедур, так і soft skills – питання лідерства, навички презентацій, робота з командою тощо.

За схожим принципом проводимо й навчальні програми для наших Талантів - працівників з високим потенціалом та залученістю, які прагнуть зростати в JYSK. Другий модуль вже стартував. Колеги по можливості беруть участь у навчанні як офлайн, так і онлайн.

Випускники програми «Таланти JYSK». Молоді, амбітні з досвідом та вогнем в очах. Майбутні керівники магазинів, дистриктів та регіонів Зростають працівники, значить розвивається і компанія JYSK Україна.

ПРОЕКТ «АКАДЕМІЯ СНУ»

Бути експертом зі сну — частина основ JYSK. «Тренінг “Академії сну” допомогає стати краще у визначенні потреб покупців. Співробітники можу порадити їм відповідно до їхніх потреб, коли вони шукають товари для сну. Таким чином наші покупці залишаються більш задоволеними, і більш імовірно, що вони повернуться знову.

«Академія сну» JYSK допомагає в подальшій підготовці найкращих продавців компанії, надаючи їм більш поглиблені знання щодо товарів. Керівництво вибирає кондидатів, які мають бути кваліфікованими продавцями ковдр чи матраців, готовими отримати ще більше інформації й поділитися нею зі своїми колегами.

Навчальна програма, яка створена для підвищення рівня знань в області здорового сну, глибокого знання товарів для сну з асортименту JYSK. За допомогою поглибленого навчання ми створюємо команду експертів в товарах зі сну. В рамках проекту в команді є амбасадори, які навчаються та пізніше навчають свій регіон та співробітників магазинів тонкощам якісного сервісу та компетентної консультації.

TALENT ACADEMY

Два рази на рік проводяться навчальні Талант програми, як допомагають здобути ширші знання співробітникам, що потенційно готові до займання вищих посад в рамках магазину.

Якщо колега має високий рівень виконання, природньо працює через людей, відслідковує свої результати та результати команди, тоді йому точно в Академію Талантів!

Це неймовірний шанс отримати не лише теоретичні знання, а й провести неймовірну роботу над собою разом з колегами під час практичних занять!

SMT ПРОГРАМИ

Програма навчання Store Manager Trainee (SMT) проводимо 2 програми в рік. Це спеціально розроблена програма Стажування на керуючого магазином, яка допомагає підготуватись до посади Керуючого магазином та відповідальності за свій власний магазин.

З 1 ЛИСТОПАДА ДЛЯ ВСІХ ПРАЦІВНИКІВ МАГАЗИНІВ JYSK ДОСТУПНИЙ ПЕРШИЙ ТРЕНІНГ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ (VR).

Протягом останніх років компанія JYSK приділяла особливу увагу підходу до продажів (Sales Attitude). Sales Attitude допомагає нам запропонувати нашим покупцям приємний досвід і зрозуміти їхні потреби, а також приносить результати у вигляді продажів та допомагає нам продавати додаткові продукти. Новий захоплюючий тренінг, який допоможе нам підвищити рівень Sales Attitude, тепер призначений для всіх працівників магазину. Навчання «Правильне ставлення до продажів» використовує технологію віртуальної реальності та допомагає нам практикувати нашу взаємодію з покупцями, представляючи різні ситуації в різних зонах магазину.

Головна перевага VR навчання в реалістичності. Таке відчуття, ніби ти перебуваєш у справжньому магазині JYSK і спілкуєшся з реальними покупцями, чиї реакції та жести також взяті з реального життя.

Йдемо в ногу з тенденціями у сфері навчання та розвитку та надавати нашим співробітникам найкращий досвід навчання. Тому ми завжди шукаємо нові рішення та цифрові вдосконалення, коли мова йде про mLearnings.

ВИСОКИЙ РІВЕНЬ ЗАДОВОЛЕНОСТІ СПІВРОБІТНИКІВ В JYSK

Кожні два роки компанія JYSK просить всіх співробітників оцінити їх робоче місце з урахуванням особистих побажань. Метою цього опитування є використання зворотного зв'язку для постійного поліпшення робочого середовища в JYSK

Опитування проводиться для того, щоб отримати від співробітників чесні й відкриті думки про те, як можна досягнути кращих результатів у майбутньому. Щоб ви всі могли висловити свою думку без будь-яких застережень, ця акція проводиться незалежною компанією під назвою Ennova, яка спеціалізується на такого роду опитуваннях

94 ВІДСОТКИ СПІВРОБІТНИКІВ JYSK СКАЗАЛИ СВОЄ СЛОВО

Цього разу рівень участі в опитуванні JYSK задоволеності співробітників (ESS) був знову дуже високим. Це свідчить про велику залученість, і, за словами виконавчого віцепрезидента HR Яна Верхука, це також означає, що наше керівництво має обов’язок дослухатись до співробітників.

«Ми отримали рівень участі 94%, це дуже високий показник, і я дуже задоволений цим результатом».

Річне зібрання керівників магазинів

В вересні 2022року відбулося Річне зібрання керівників магазинів JYSK в м. Київ. Щасливі зібратися разом. Натхнені, усміхнені, незламні. Віримо і працюємо на перемогу

ОБІЦЯНКИ JYSK

Людські стосунки для JYSK мають дуже велике значення, тому наш персонал проходить спеціальне навчання, щоб забезпечувати найкраще обслуговування та консультації. Кожен день тисячі покупців відвідують магазини JYSK. Ми тут лише тому, що для здійснення покупок багато людей віддають перевагу нашим магазинам. Це завжди мотивує нас пропонувати високу якість за відмінною ціною і бути при цьому доступними, компетентними та корисними. Це стало причиною появи чотирьох обіцянок для наших клієнтів, сформульованих у маніфесті під назвою JYSK CUSTOMER PROMISES.

JYSK CUSTOMER PROMISES - це чотири обіцянки нашим клієнтам, у яких ми виклали бачення того, як мають здійснюватись покупки в магазинах JYSK. З цими обіцянками ми працюємо кожного дня, але ми завжди прагнемо удосконалення. Таким чином, JYSK CUSTOMER PROMISES допомагає нам постійно вдосконалювати наш рівень обслуговування та консультацій.

В березні-квітні компанія JYSK в Україні намагалася вижити, скоротити касовий розрив, перезапустити роботу магазинів, які залишалися в «аварійному стані». Пріоритетом було повернення коштів покупцям, адже величезна кількість споживачів виявила бажання отримати назад передплату, здійснити повернення товару.

ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН

З додатковим фокусом на продажах центри обслуговування клієнтів (CSC) (інтернет магазин) хочуть ще більше покращити досвід покупців в JYSK.

Коли клієнт телефонує до центру обслуговування, він обов'язково очікує почути на іншому краї людину, яка вирішить його проблему. Цього року в інтернет магазині запроваджено тренінг із продажів. Він має на меті покращити досвід покупців в JYSK. Продажі й обслуговування клієнтів — це одне й те ж.

Ми допомагаємо покупцям отримати найкращий досвід, вивчивши їхні потреби. Співробітники мають зосередитися на тому, що кажуть покупці, та скласти два плюс два, щоб запропонувати їм товар, який підходить якнайкраще.

Поєднуючи вибір у наших фізичних магазинах із навіть ширшим асортиментом онлайн, JYSK задовольняє потреби клієнтів і забезпечує підвищення продажів.

«ЗАМОВ ТА ЗАБЕРИ» - РЕЗЕРВУЙТЕ ТОВАРИ ОНЛАЙН - ЗАБИРАЙТЕ У МАГАЗИНІ

НАЙШВИДШИЙ СПОСІБ РОБИТИ ПОКУПКИ ОНЛАЙН

В JYSK до гарної пропозиції - лише один клік! З послугою «ЗАМОВ ТА ЗАБЕРИ» ви можете безкоштовно забронювати товари на нашому сайті зі збереженням акційної ціни!

ПЕРЕВАГИ ПОСЛУГИ «ЗАМОВ ТА ЗАБЕРИ»

  • Ви маєте змогу самостійно забрати товари у магазині
  • Протягом 30 хвилин (у робочі години магазину) з вами зв'яжуться наші співробітники для підтвердження
  • Ви вибираєте зручний для вас магазин JYSK
  • Ви впевнені у наявності товару

JYSK має унікальні переваги для покупців, серед яких повернення без обмежень в часі, гарантія ціни та зручна послуга онлайн-резервування товарів.

ЧОРНА П'ЯТНИЦЯ

Не дивлячись на всі труднощі, що ми мали в 2022 році – війна, тривоги, вимкнення світла…., ми провели найбільшу активності в році - BLACK FRIDAY!

ЕКОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ

JYSK має багато різновекторних суспільно корисних ініціатив. Зосереджусь на кількох, мета яких – скоротити забруднення навколишнього середовища. Насамперед йдеться про упаковку. Якщо ви завітаєте в наш магазин, то помітите, що товари змінили своє пакування з кольорового картону чи поліетилену на більш екологічне. Все пакування продукції, маркування, етикетки тепер виготовляються із вторинного матеріалу. Це тривалий процес, зважаючи на кількість постачальників та логістику, але зміни вже видимі не лише для працівників, а й для споживачів.

Також компанія JYSK уже понад рік не використовує одноразові поліетиленові пакети у продажу. Споживачі мають можливість придбати багаторазові сумки або використати власні. Компанія фінансово стимулює таке відповідальне ставлення до навколишнього середовища – періодично надає додаткову знижку всім покупцям, які скористаються власною сумкою для шопінгу, наприклад, як під час акції Bring your own bag. Також акція з заміни матраців: компанія фінансово стимулювала покупців додатковою знижкою, щоб вони не викидали старі матраци на звалище. JYSK самостійно займався логістикою, відправляв уживані матраци на перероблення.

Ми розширюємо екологічну ініціативу: розміщуємо в усіх магазинах контейнери для збору використаних елементів живлення, й уклали угоду з ліцензованою компанією, яка організовує збір та відправляє на перероблення батарейки.

JYSK ВІДДАЄ ПЕРЕВАГУ БІЛЬШ ЕКОРАЦІОНАЛЬНІЙ БАВОВНІ

До кінця 2024 року вся бавовна, що йде на текстильні товари для JYSK, буде або переробленою, або виготовленою в більш екораціональний спосіб.

В JYSK ми працюємо на різних рівнях для зменшення негативного впливу на довкілля. Один з аспектів, на якому ми зосереджуємо свою увагу, — це сировина, яка використовується для виготовлення нашої продукції. 

Текстильні товари – в яких щонайменше 80% ваги складає текстиль: комплекти постільної

Чисельні товари JYSK виготовлено з бавовни. Бавовна — природний матеріал із чисельними корисними якостями. Проте з бавовною не все просто, бо традиційне вирощування вимагає великої кількості води й пестицидів, а це шкідливо відбивається на довкіллі.

На щастя, є кращі й більш екораціональні шляхи вирощування бавовни. Бавовна для товарів JYSK походить з Пакистану. У Пакистані в сезон 2018-2019 років підготовка BCI для виробників означала, що вони використовують у середньому на 15 відсотків менше води в своєму виробництві, ніж середній виробник, що не є учасником BCI.

«У JYSK ми зобов'язалися використовувати на 100 відсотків більш екораціональну бавовну для наших текстильних товарів до кінця 2024 року. Більш екораціональна бавовна означає, що вона або органічна, або перероблена, або проходить через організацію Better Cotton Initiative» (BCI).

Екораціональніша деревина

До кінця 2024 року всі товари й пакування JYSK, вироблені з дерева, картону або паперу, будуть сертифіковані FSC® (FSC® N001715). Шукайте на етикетці товарів позначку FSC, коли купуєте в JYSK.

FSC — скорочено від Forest Stewardship Council®, що є міжнародною неприбутковою організацією й системою маркування деревини й паперу, які походять із екораціонального лісництва або інших відповідальних джерел.

БІЛЬША ЕКОРАЦІОНАЛЬНІСТЬ

Інша тема стає дедалі важливішою для JYSK як компанії — це зусилля з досягнення більшої екораціональності.

«JYSK завжди орієнтувався на ведення бізнесу відповідальним чином. Але останніми роками ця відповідальність стає ще важливішою. Минулого року ми зробили кілька важливих кроків: розробили новий і більш екораціональний дизайн упаковок, встановили дату нашого переходу на 100-відсотково FSC-сертифіковану деревину, запровадили низку додаткових товарів, вироблених із переробних матеріалів, а також материнська компанія стала членом BCI (Better Cotton Initiative). Однак треба продовжувати нашу подорож до більшої екораціональності».

Компанія поставила амбітні цілі довкілля, щоб посилити зосередженість на тому, як їхня діяльність відбивається на навколишньому середовищі. JYSK, налаштований прямувати в більш екораціональному напрямку в усіх сферах нашого бізнесу. В JYSK ми вже знизили споживання енергії в магазинах, встановивши світлодіодне освітлення й сучасне енергоефективне розподільне обладнання. Ми знизили рівень відходів, почали використовувати сировину більш екологічного походження та багато іншого.

БІЛЬШ ЕКОРАЦІОНАЛЬНЕ ПАКУВАННЯ ЙДЕ СВОЇМ ШЛЯХОМ В JYSK

Менше кольорового забарвлення й менше пластику допоможе зробити пакування товарів JYSK більш екораціональним.

Низка нових товарів надходить до магазинів JYSK, і вони огорнуті в більш екораціональну упаковку.

Як зовні так і з середини ми постійно працюємо над тим, щоб наша упаковка була більш екораціональною. Суцільна картонова коробка з простим зображенням товару замінює кольорові коробки з фотографіями, а в середині ми постійно зменшуємо кількість пластику й наповнювачу. Це створює водночас враження простоти в магазинах і більш екораціональне пакування.

Найважливіше, звичайно, — щоб товар потрапив до покупця в неушкодженому стані. Пакування має зберігати товар від моменту його виробництва до прибуття в розподільний центр і магазин та, нарешті, доставлення додому покупцеві. Краще використовувати трохи більше упаковки, ніж марно витратити ресурси на виробництво товару, який зламається й буде викинутий.

З кінця січня в магазинах ми бачимо нову упаковку для постільної білизни та простирадл. Перехід до паперової упаковки із пластику, сертифікованої FSC ™, триває і робить JYSK ще одним кроком у більш стійкому напрямку.

Постільна білизна та простирадла в новій упаковці виглядають набагато краще в магазині. Звільнившись від пластикової упаковки, кольори продуктів можна побачити набагато чіткіше, таким чином це швидше привертає увагу клієнтів.

Поєднання якості з новим ярликом впливає на цінність товару і, крім того, автоматично збільшує його. Крім того, паперова стрічка в центрі виробу полегшує пошук інформації про розмір та інших технічних характеристик.

«Наші клієнти це помічають. З одного боку, вони підтримують та вітають відповідальний підхід до навколишнього середовища. З іншого боку, вони наголошують на перевагах нових паперових стрічок FSC.

Подолання кліматичних змін

JYSK має амбітні плани до 2030 року удвічі зменшити об'єм парникових газів, що викидаються внаслідок живлення й обігріву всіх наших магазинів, розподільних центрів і офісів.

Ми плідно працюємо, щоб зробити наші об'єкти енергоефективнішими, перейти на відновлюване живлення та поступово відмовитися від викопного палива. Ми також спонукаємо наших постачальників і транспортних партнерів зменшувати викиди вуглецю в усьому, що ми робимо, до 2050 року.

НОВА ЗВИЧКА ЗАОЩАДЖУЄ ТИСЯЧІ ЛИСТКІВ ПАПЕРУ

Замість роздрукованого на папері документу щоденні планувальні заходи в магазинах тепер відбуваються на мобільному телефоні. Це заощаджує тисячі друкованих листків щороку.

З 1 грудня 2020 року всі магазини JYSK мали нагоду попрощатися з друкованою версією шаблону щоденних планів. «Перехід на цифрову версію — це спосіб зробити кожен інструмент легкодоступним для всіх наших колег у магазинах. Тепер замість друку на фізичному папері кожен співробітник має легкий доступ до цифрової версії у своєму смартфоні». «Заощадження з точки зору чорнил і паперу є, звичайно, приємним бонусом».

ПРОДОВЖИЛИ ЗБИРАТИ ВЖИВАНІ БАТАРЕЙКИ У ВСІХ МАГАЗИНАХ МЕРЕЖІ

З травня 2021 усіх  магазинах данської мережі JYSK в Україні встановлені спеціальні контейнери для збору вживаних батарейок. Гарантована переробка всіх зібраних батарейок відбувається на заводі GreenWEEL в Румунії, яку оплатить JYSK в рамках програми екологічної відповідальності.

JYSK зібрав 3 773 кг вживаних елементів живлення за три квартали 2022 року. Тим часом більш ніж 1 000 000 батарейок та акумуляторів придбали в магазинах JYSK восени 2022 року. Українці, не дивлячись на війну, продовжують відповідально ставитися до збереження довкілля!

Постери з позначками сталого розвитку для магазинів

За допомогою нашої нової стратегії сталого розвитку JYSK ми хочемо сприяти змінам у всьому JYSK. Кожен співробітник може внести свій внесок у досягнення наших цілей щодо скорочення відходів, більшої кількості їх переробки та економії енергії. Дослідження показали, що добре розроблені постери з позначками, дійсно впливають на зміну поведінки людей з відходами, переробку та економію енергії. Економія енергії та зменшення відходів також заощаджують гроші. Ці постери з позначками також є гарним, щоденним візуальним нагадуванням про зосередженість JYSK на екологічності.(

КОНЦЕПЦІЯ SPOTLIGHT - ЕКОНОМІЯ ВИТРАТ НА ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЮ

В рамках ініціативи JYSK "Fit for the future" (готовність до майбутнього) та скорочення великих витрат на електроенергію, природним кроком є вивчення варіантів економії енергії за допомогою нашого рішення для освітлення магазинів.

Після тестування різних рішень було вирішено вимкнути споти, які допоможуть зекономити +25% від вашого поточного рівня (у 100% магазинів зі спотовим рішенням з акцентом на SC3.0).

Сегменти пристінного обладнання:

  • Основні точкові світильники (білі/білі з червоною крапкою):
    • Перемістіть світильники так, щоб між ними залишалося 2,7 м. Націлюйтеся на кожну третю колону пристінного обладнання, розміщені через кожні 90 см.
      • Зайві світильники необхідно відключити.
        • Було розроблено концепції для кожної зони як, коли і які світильники повинні бути вимкнені.

JYSK приєднується до ініціативи данської волонтерської спільноти, метою якої є зменшення негативного впливу текстильної промисловості на навколишнє середовище та клімат.

Численні продукти JYSK виготовляються з текстилю, тому це стратегічний напрямок у нашому прагненні до більш екологічної сировини. Ініціатива данської спільноти бажає підтримати текстильну стратегію Комісії ЄС і її бачення, згідно з яким до 2030 року всі текстильні вироби, розміщені на ринку ЄС, будуть довговічними, придатними для ремонту та вторинної переробки, значною мірою виготовлені з перероблених волокон, вільних від шкідливих речовин, і вироблені з повагою до соціальних прав і навколишнього середовища.

Мета цієї співпраці в Данії полягає в тому, щоб до 2030 року весь одяг і текстиль від данських компаній складався щонайменше на 40 відсотків з перероблених матеріалів, включаючи щонайменше 10 відсотків перероблених безпосередньо з текстильних волокон. JYSK приєднався до цієї спільної мети.

БЛАГОДІЙНІСТЬ

JYSK свідомо прийняв рішення не займатися піаром того, скільки та кому допомагає компанія в Україні, ми вважаємо це аморальним під час війни. Компанія просто робить свою справу, так само як всі інші компанії в Україні, і допомагає всім можливим – ковдрами, подушками, матрацами, розкладачками. Це допомога біженцям, облаштування бомбосховищ та прихистків тощо. Немає сенсу наводити якісь цифри, скільки десятків мільйонів гривень було надано на благодійну допомогу, цим займаються на всіх рівнях від працівника магазинів до центрального офісу JYSK в Данії. Все буде Україна!

Весь цей час ми не зупинялися і розвивали напрямок благодійності, співпрацюючи із різними партнерами – надійними українськими благодійними фондами. Мета таких акцій завжди – не тільки зібрати гроші на важливу допомогу, а й максимально залучити всіх колег та покупців.

Протягом 2022року було проведено багато благодійних акцій.

Деякі з них:

Так, влітку спільно БФ «Там, де ми, там - Україна» було проведено дві акції. Упродовж декількох тижнів українці купляли патріотичні наліпки та листівки у магазинах мережі. На виручені кошти побудовано спортивний майданчик для реабілітації єдиного в Україні Центру захисту психічного здоров'я ветеранів «Лісова Поляна», який поєднує в діяльності всі види реабілітацій. Така реабілітація вкрай важлива для захисників, їх повернення до захисту країни або повернення до повноцінного мирного життя. А листівки було відправлено на передову захисникам, щоб вони відчули підтримку й подяку українців.

Жовтень видався насичений на благодійні акції й на приємні події. В партнерстві із Благодійним фондом Сергія Притули завдяки тим же благодійним наліпкам ми збирали на модульний будинок для української сім’ї, чия домівка була зруйнована ворогом. Під час тижня акції «Дні здорового сну» співробітники й покупці JYSK придбали 215 ковдр та 437 подушок, які вже дарують комфортний сон українцям у дев’яти закладах, таких як лікарні та прихистки у різних регіонах України.

Також в JYSK проходили локальні благодійні акції. Під час відкриття магазинів у Рівному та Тернополі завдяки активності наших покупців було закуплено ліки для «Рівненської обласної клінічної лікарні імені Юрія Семенюка» та необхідні побутові речі для Тернопільського обласного центру реабілітації та розвитку дитини.

Протягом останніх пів року десятки тисяч покупців придбали в JYSK благодійні наліпки, з продажу яких ми передали на благодійність більше мільйона гривень.

,

Дякуємо за кожний внесок, особливо розчулила історія про маленького хлопчика з Одеси, який щодня упродовж активності приносив свої власні кишенькові гроші на підтримку ветеранів. Наші діти точно найкращі!

Всі зібрані кошти були передані у фонд "Простір можливостей" на підтримку ветеранської спільноти.

Водночас йшов збір коштів для спільноти, яка підтримує ветеранів у нововідкритому магазині в Червонограді. Ми сильні, коли ми всі разом!

Наступний збір коштів на підтримку був на День Незалежності, тривав два тижні.

Підприємство підтримало Ірпінський ліцей №3, перерахувавши кошти на його розвиток.

Надано благодійну допомогу на закупівля “Куртка костюм (утеплююча) (кофти з фліс матеріалу Полар 280 г/м2, колір “Хакі”)” для військовослужбовців військової частини А2120 Збройних Сил України.

Також провели активність - завітайте в JYSK, підпишіть листівку для Українських захисників, щирі слова підтримки та подяки дуже важливі … там … на нулі, де Україна виборює Незалежність!

Новорічні свята – чудова можливість зробити добру справу

У передноворічний період окрім підготовки подарунків рідним та близьким завжди приємно зробити добру справу і допомогти тим, хто цього особливо потребує. З 15 по 21 грудня у мережі JYSK можна було придбати новорічну наліпку для збору на благодійний проект «Мобільні Лікарі», мета якого – забезпечити медичне обстеження та допомогу в деокупованих селах та громадах України. Більш ніж 174 тисячі небайдужих покупців придбали новорічні благодійні наліпки майже на пів мільйона гривень. Завдяки ним на початку 2023 року запланований виїзд мобільної бригади лікарів до декількох деокупованих сіл, зокрема до Куп'янської громади Харківської області.

Співробітники JYSK особисто беруть участь у благодійних заходах як волонтери. Так, в рамках проєкт «Бібліотека мрії» в цьому році колеги з Вінниці та Рівного завітали до Дитячих будинків сімейного типу та Рівненського центру соціально-психологічної допомоги із книгами та подарунками. Декілька років поспіль в рамках проєкту колеги з JYSK привозять книжки скандинавських авторів і дарують тепло й увагу дітям і їх батькам у подібних закладах.

Напередодні Дня Святого Миколая за власною ініціативою колеги зі львівського магазину привезли частинку свята до Центру підтримки маріупольців «Я Маріуполь» у Львові. Колеги не тільки доставили новорічні прикраси, а й за лічені хвилини зібрали та вбрали ялинку у дитячій ігровій кімнаті Центру.

КНИЖКИ ДАРУЮТЬ МРІЇ ДІТЯМ

JYSK Україна забезпечує скандинавсько-українськими дитячими книжками спеціальні заклади для дітей із малозабезпечених або неблагополучних сімей.

Це книжки таких авторів, як Астрід Ліндгрен, що сповнені любові, оптимізму й віри в кохання й доброту.

Колеги JYSK із різних регіонів України відвідують заклади, щоб подарувати книжки, а також провести час із дітьми.

Ініціатива проводиться в співпраці з НДО «Бібліотека мрії», і колеги JYSK продовжуватимуть дарувати книжки й надію дітям у скруті.

Ельф від JYSK зміцнює віру та надію Українців.

JYSK В МОЇЙ ДОМІВЦІ

Подивіться, як наші колеги прикрашають свої оселі виробами JYSK.

Вироби JYSK — важлива частина нашої щоденної роботи. А для багатьох із нас вони ще й частина наших осель, бо використовуються для декорування інтер'єру на власний смак і різноманітними способами.

Пропонуємо вам знайти своє натхнення в тому, як наші колеги у всьому світі використовують вироби JYSK для власних домівок.

 

КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА

Цінні експонати спадщини вікінгів з Чернігівського історичного музею імені В.В. Тарновського беруть участь у виставці «Вікінги на Сході» в Музеї Месгаарда у місті Орхус у Данії. До речі, поблизу розташований головний офіс JYSK.

Завдяки півсотні боксів від JYSK інша частина експонатів, які залишилися в музеї в Чернігові, буде безпечно упаковано та надійно збережено. Неймовірно приємно долучитися до зберігання культурної спадщини

ПОДЯКИ

В цей складний час, підприємство не переставало звітувати в усі необхідні фонди та податкову інспекцію.

Не дивлячись на тривалу відсутність світла, інтернету. Працювали вдень та вночі, коли була змога та ресурси.

Усі звіти було надано вчасно в установлені законодавством терміни.

Отримали декілька подяк від управляння статистики.

Лист-подяка за участь у державному статистичному спостереженні:

Надсилаємо Вам лист-подяку щодо участі у державних статистичних спостереженнях.

З повагою, Головне управління статистики у Полтавській області.

ВІЙНА

В усіх людей з України одна спільна трагедія - війна, й одна на всіх заповітна мрія - перемога. Та кожен проживає ці важкі моменти по-різному. Хтось із працівників JYSK працює в магазині, і ця робота дуже відрізняється від звичної. Хтось в рядах ЗСУ або в територіальній обороні оберігає своє місто й країну і потребує підтримки колег. А хтось пережив чи переживає ночі в оточенні ворога, у підвалі чи бомбосховищі... Ми тримаємо контакт із колегами та ділитимемось із вами цими неймовірними історіями.

ПАРА З JYSK ДОПОМАГАЄ ПАТРУЛЬНІЙ ПОЛІЦІЇ

Андрій Безхлібний, завідувач відділу меблів київського магазину та його колега й друга половинка Аліна Дорош, Customer service supporter, допомагають патрульній поліції.

До JYSK Андрій був кадровим офіцером - старшим лейтенантом медичної служби. Він поділився з Аліною базовими знаннями першої медичної допомоги пораненим. І це було дуже влучно, адже вони потрапили у підрозділ патрульної поліції, де медиків не вистачало.

В перші дні Аліна з Андрієм навчали надання першої медичної допомоги бійців підрозділу. А зараз вони рятують життя, виїжджаючи з хлопцями на завдання.

«JYSK також допоміг нашому підрозділу зі спальними мішками, ковдрами, кариматами, рушниками, - розповідає Аліна. - Крім того, ми закуповували все необхідне в поліцію. Дякую колегам з Customer Service, які дуже допомогли фінансово і постійно нас підтримують. Тут я також познайомилась зі справжніми поліціянтами, про яких пишуть у книгах: відважні, сильні й безмежно закохані у свою країну, готові захищати її до останнього! Також дуже багато поліціанток, які на рівні з чоловіками тримають зброю, патрулюють місто, виходять на варту. І хто після цього скаже, що жінка — це слабка стать?»

«Дякую компанії за підтримку, допомогу і турботу. Колеги, друзі, зараз тяжко, важко емоційно, страшно, і я також боюся кожного разу, коли виїжджаю на завдання. Але це нормально, і всі ми робимо важливу роботу на своїх фронтах! Все буде Україна!», - підбадьорює Андрій.

КОЛЕГА З ЕВАКУЙОВАНОГО МІСТА ПРАЦЮЄ У ЛЬВІВСЬКОМУ МАГАЗИНІ

Олексій Сімбірьов, який до початку війни працював директором магазину JYSK в Харкові, після семи днів бомбардування евакуювався на захід України.

«Після приїзду до Львова я одразу попросився працювати й наступного дня вийшов на роботу в один з наших магазинів, - розповідає Олексій. - Дуже радий був цій можливості, адже робочі задачі трохи відвертають увагу від зовнішніх проблем, внутрішньої тривоги та читання новин.

Я пишаюся тим, що JYSK не лишився осторонь, виділяє волонтерам дуже багато товарів. Дякую, що відкрили частину магазинів для наших покупців, ми їм зараз потрібні, адже ми продаємо життєво необхідні товари. Ковдри, подушки, пледи, матраци, каримати, розкладачки… Попит значно перевищив пропозицію, полиці порожні - продали все що можна було продати! Ми зі свого боку намагаємося забезпечити винятковий сервіс кожному покупцеві, не дивлячись на нестандартні умови роботи».

КОЛЕГИ З БУЧІ ПЕРЕЖИЛИ ДНІ ТА НОЧІ В ОТОЧЕННІ У БОМБОСХОВИЩАХ

Юлія Бондарчук, директор магазину JYSK у Бучі, що під Києвом, дев’ять днів жила з дітьми у підвалі. В оточенні серед бойових дій.

«Найжахливішим за весь час перебування там було незнання. Ми боялися вийти на вулицю, а там постійно бомбардували, літали гелікоптери та винищувачі. Приголомшливою була новина про те, що у ТЦ, в кому був наш магазин, прилетів снаряд та ,сталася пожежа, - ділиться Юлія. - Мій чоловік був за кордоном, я була одна з дітьми. Тому нам залишалося тільки спостерігати як тікають наші сусіди. Виїхати було неможливо, у нас в наявності не було автомобіля.

Нарешті ми знайшли людину, яка наважилася їхати й було вільне авто. Ми зібралися за 15 хвилин: дала указівки дітям, забрала котів. Вирішила, що для мене найбільш цінними є ті, у кого б'ються серця. Тому про речі та матеріальне не думала взагалі.

Далі все було як уві сні: як виїжджали, як було страшно, мені здається, я взагалі не дихала. Люди з автоматами, постріли над головою… пам'ятаю, що кожному дякували за те, що живі. Тепер інші цінності. Те, що колись здавалося важливим, тепер здається дрібницею. Дуже вдячна людям, які допомагали у цій жахливій ситуації.

Анастасія Захарова, завідувачка відділу дрібних артикулів магазину в Бучі, майже два тижні з чоловіком і трирічним сином були в оточенні в жахливих умовах.

«Через день після початку війни не стало Інтернету, через три дні - світла та води, а через сім днів не стало газу. Кажуть, людина може звикнути до всього. Так, ми прилаштовувалися. Воду носили відрами з колодязя, збудували піч у дворі для приготування їжі, зливали бензин з машин і заряджали генератор, щоб зарядити телефони. Всі сусіди згуртувалися як єдине ціле, допомагаючи один одному, розповідає Анастасія. - Потім стало зовсім страшно - бої наблизилися до нас і не вщухали по три години поспіль. Тоді була лише одна думка - виїхати разом з дитиною, але будо вже пізно, наше містечко було окуповано.

Колони ворожої техніки стояли по периметру нашого житлового комплексу. Ми чекали й чекали, коли ми зможемо виїхати з цього оточення. Гуманітарний коридор відкрили 8 березня. Виїжджали дуже довго колоною завдовжки декілька кілометрів. Ми бачили все: техніку, ворогів...Вони стояли кожні сто метрів з автоматами, і було чутно тільки вибухи навкруги… Ми не знали, що з нами буде за п’ять хвилин …Коли добралися до наших військових, плакали усі: і чоловіки, і жінки… найстрашніші миті мого життя були позаду.

КОЛЕГА З ХАРКОВА ОРГАНІЗУВАЛА ЖІНОЧИЙ БАТАЛЬЙОН ДЛЯ ДОПОМОГИ ЗСУ

Катерина Грущенко, завідувачка відділу дрібних артикулів магазину у Харкові, була вимушена залишити рідне місто та домівку та зараз займається організацією гуманітарної допомоги у селищі під Харковом. Поруч з нею близько 500 переселенців із Харкова. Багато хто з цих людей були постійними покупцями її магазину JYSK.

«Кожного дня я маю безліч роботи: складання списків переселенців, формування потреб та запитів від жителів, фасування та видача гуманітарної допомоги. Але я вирішила на цьому не зупинятися. Адже відчуваю сили та бажання робити щось більше. Так, я приєдналася до створення та розвитку жіночої волонтерської спільноти, яка має на меті допомагати ЗСУ.

Наша організація об’єднує вольових та активних дівчат з різних куточків України. Ми - це Women’s battalion! Ми маємо власний сайт та активно розвиваємо сторінки в соціальних мережах.

Кожна з дівчин в нашому батальйоні має певну зону відповідальності. Ми разом формуємо потужну інформаційну платформу, яка може стати надійним фундаментом для кожного українця в скрутний час. В наших з вами руках наразі потужна інформаційна зброя - навіть звичайний смартфон допомагає наблизити нашу перемогу в інформаційному просторі. Один репост у соціальних мережах здатний врятувати чиєсь життя.

Особисто я долучилася до групи, яка розвиває нашу сторінку в Instagram. Я не маю професійного досвіду в цій сфері, але разом із командою я готова навчатися та робити все необхідне заради бажаного результату Колеги, закликаю і вас приєднуватися до нашої організації. Разом ми здатні творити добру справу!

ХАРКІВ

Олексій Панченко та Інна Коцегуб працюють пліч-о-пліч в JYSK Україна 15 та 12 років відповідно. Олексій – керуючим магазину, а Інна – заступником керуючого. З самого початку війни вони залишилися в Харкові, допомагають відновлювати місцеві магазини, а також переміщати товари із двох закритих магазинів Харкова в магазини на Західній Україні.

Коли було зруйновано ТРЦ «Восторг», саме вони зголосилися навідатися до зруйнованого магазину й оцінити масштаби розрухи.

У Харкові залишилися майже всі працівники магазину. Ми переписувалися, зідзвонювалися і тим самим підтримували одне одного. Не дарма кажуть, що справжній друг впізнається в біді.

Наприкінці березня ми відкрили для роботи перший у Харкові магазин з початку війни. Ви навіть не можете уявити, з якою радістю та наснагою ми поїхали на роботу! Завдяки Миші Панченко, який усіх збирав містом, ми могли приїхати до магазину. На той момент транспорт у Харкові взагалі був відсутній.

Минуло ще трохи часу і колеги потихеньку почали повертатися до міста. Ми потроху підготували та відкрили три магазини, на черзі був ще один. Та ракета Іскандер відсунула наші плани… Довелося зайнятися відновлюванням зруйнованих магазинів.

ПЕРШОЮ НА ДОПОМОГУ ПРИЙШЛА ПОЛЬЩА

У Польщі JYSK залучила до допомоги як Distribution Centre в Радомсько, так і декілька магазинів по країні

Польща почала надавати допомогу з першого дня війни, тому більшість допомоги від JYSK надійшла звідти.

"Велика поядка усім працівникам JYSK Польща, які від самого початку доставляли допомогу та товари на пожертвування, а також надавали допомогу індивідуально, надаючи своє житло українцям, які тікають з країни", - говорить Пьотр Падалак, Country Manager у Польщі.

JYSK в Угорщині підтримує пожертвами три благодійні організації.

"Я щасливий, що ми робимо стільки, скільки можемо. Водночас, я хвилююся за своїх колег в Україні. Ми залишаємося на зв'язку від самого початку війни, також у нас є гаряча лінія для усіх, хто прибуває в наші країни", - говорить Сандор Шиместер, Country Manager в Угорщині.

"Для людей, які хочуть залишитися тут, ми зробимо усе можливе, щоб потурбуватися про них та забезпечити роботою".

Більшість допомоги надходить до України та сусідніх країн, зокрема до Польщі, Словаччини, Румунії та Угорщини. Це країни, які упродовж останнього тижня прийняли більше одного мільйона біженців з України.

Хоча навантаження на країни зростає, JYSK продовжує робити все можливе, надаючи подушки, матраци, ковдри, покривала та інші товари, які можуть стати в нагоді.

"У цьому приймають участь наші колеги, вони допомагають, як можуть. Наші працівники перевершують усі очікування: якщо необхідно знайти додаткове ліжко, вони його знайдуть," - говорить Алекс Брату, Country Manager у Румунії.

Понад 100 працівників JYSK Україна вимушено емігрували від початку війни. Більшість вже працевлаштовано в магазинах JYSK в Європі. Світлана, регіональний менеджер JYSK Україна продовжує мотивувати колег в Україні з Кракова:

Всім привіт!

Колеги, я зараз знаходжусь в Польщі.

Працюю в одному з магазинів м. Кракова.

Дякую JYSK за все, що він для нас робить. J

YSK Ukraine люблю всім сердцем.

Є можливість працювати, не втрачати свої навички, мати нові виклики.

А сьогодні ще мала нагоду під час консультацїї подякувати Президенту Польщі за все, що було для нас в Польщі організовано від країни.

Він сказав : "Будеш в Україні передавай привіт Володимиру" )) Купив чохол для вуличних меблів.

Енерджі на касі в нас сьогодні губки для миття посуду, сказав, що поки не потрібно.

Дякую Piotr Padalak за турботу до українських колег у Польщі.

Нагальні питання з різних інтерв’ю виконавчого директора Іваниці Є.П. на протязі 2022року:

Чи готувалася компанія до війни? Чи був бізнес «JYSK Україна» готовий до нової кризи?

Так, ми відчували «нагнітання ситуації» в медіа, проте не вірили в це, заспокоювали колег. Водночас все ж таки розробляли плани та будували сценарії. Чи допомогли вони? Ні. Ми не були до цього готові навіть після окупації Криму та частини Донецької та Луганської областей. Ми не вірили, що так може бути у XXI столітті. Тому, повторюсь, ми не були готові. Але, якщо відверто, ми, як і всі українці, показали таку волю до свободи, перемоги, незалежності, таку свідомість, вміння єднатися, домовлятися, змінювати процеси тощо, що дуже швидко компанія відновила діяльність після фактично повної зупинки. Насамперед це заслуга працівників компанії, їхні цінності та відношення мають велике значення.

Чи отримала компанія «JYSK Україна» підтримку від материнської компанії? Можливо, була змога працевлаштувати тих співробітників, хто був змушений поїхати за кордон тощо?

Понад сто працівників компанії тимчасово покинули Україну. Всім співробітникам без винятку було запропоновано працевлаштування в країні, де вони перебувають. Українці зараз працюють у магазинах JYSK у понад 20 країнах.

Як вирішені питання безпеки співробітників і відвідувачів магазинів, що працюють?

По-перше, із самого початку компанія категорично вирішила: ми відновлюємо діяльність лише у випадку, якщо працівники магазину, його керівник і регіональні менеджери відчувають себе в безпеці. Так, в нас і досі є об'єкти, які зачинені насамперед через небезпеку для персоналу – це окремі магазини в Миколаєві та Харкові. Природно, що з першого дня потрапляння магазинів JYSK до зони окупації господарська діяльність там припинялася.

По-друге, ми суворо дотримуємося попереджень про повітряну небезпеку. Щойно звучить сирена, магазин JYSK призупиняє діяльність, споживачів просять покинути приміщення, працівники переміщуються в найближче найбільш безпечне укриття. Через те що, на жаль, не в усіх ТЦ система сповіщення працює досконало, компанія встановила відповідні застосунки на всіх корпоративних телефонах. Ба більше, спеціалістом з охорони праці було активовано повторні спеціалізовані навчання працівників з безпеки праці.

Які зміни відбулися в роботі магазинів JYSK, асортименті товарів, відвідуваності та продажах?

Ми відзначаємо суттєві й різносторонні зміни в географічній структурі відвідування магазинів і продажах. Так, у західному регіоні, приміром, більшість локацій JYSK у травні-червні показали приріст за кількістю продажів і відвідувачів. Цьому сприяло як і збільшення кількості населення міст внаслідок переміщення людей зі східної та південно-східної частин України, так і перерозподіл надлишків сезонного садового асортименту, який ми «успішно» встигли завезти напередодні війни з південно-східних магазинів JYSK у магазини, що розміщуються в західному регіоні країни.

Загалом по мережі, якщо порівнювати виторги рік до року чи факт до плану, то з початку війни JYSK в Україні показує негативні індекси. Магазини на окупованій території, знищені магазини, вимушено закриті, а також приміщення, що розташовані в географічній близькості одні до одних тощо – якщо врахувати все це та реальність війни й воєнного стану, то фінансові результати діяльності не потребують додаткового пояснення.

Розкажіть про волонтерську місію компанії «JYSK Україна».

JYSK був в Україні до війни, з Україною під час війни й обов’язково буде після перемоги. Компанія відіграє важливу соціальну та гуманітарну роль і розуміє це. Кожне збережене робоче місце, кожне створене робоче місце, кожний десяток мільйонів закуплених нами товарів в українських постачальників підтримують країну і наближують її до перемоги.

Попри війну, нові торговельні точки JYSK відкривають свої двері для українців. До повномасштабної війни у компанії заявляли, що до кінця 2022 року планують відкрити 100 магазинів. Чи вдається виконати план?

Ні, не вдається. Війна коригує наші плани, і це нова реальність для будь-якого бізнесу. В JYSK фінансовий рік триває від вересня до серпня. У 2021 фінансовому році (з 1 вересня 2020-го до кінця серпня 2021-го) було відкрито 14 магазинів і мережа нараховувала 80-т діючих магазинів та онлайн магазин.

Отже, ви продовжите інвестувати?

Так, під час війни ми інвестуємо і продовжимо це робити. Ми будемо відкривати нові магазини та перебудовувати ті торговельні точки, які запланували. У деяких магазинах ми запланували збільшити площу приміщень та складів, тому що умови та ефективність праці вимагають цих змін. Звісно, зараз ризик інвестицій зріс, але якщо компанія хоче розвиватися та розвивати Україну, то це потрібно робити. Ми вважаємо, що бізнеси повинні працювати, створювати робочі місця, платити податки й таким чином підтримувати економіку. JYSK показує приклад іншим. JYSK не лише імпортує соціально важливі товари в Україну, а й закуповує їх в українських виробників для експорту в європейських магазинах мережі. JYSK продовжує підтримувати та допомагати українським виробникам розвивати їх бізнес.

Чи змінилася поведінка покупців? На які товари зріс попит?

З початком війни у наших магазинах хвилями розкуповували надувні та звичайні матраци, ковдри, подушки, постільну білизну. Це зумовлено тим, що чимало людей переїжджали в більш безпечні міста і їм треба було облаштуватися на нових місцях. А от продажі товарів для саду упали. Особливістю жовтня став ріст попиту на елементи живлення, батарейки, свічки, …, що пов'язано з масовими обстрілами мирних міст росіянами.

Чи варто очікувати підвищення цін на товари?

JYSK послідовно працює над утриманням росту цін товарів в мережі. Не дивлячись на те, що частина українських виробників та постачальників вимушені стрімко підняти ціни (наприклад, вартість матраца виготовленого в Україні збільшилася на 50%), пояснюючи це подорожчанням енергоресурсів, сировини та інших складових собівартості. Закупівельні ціни на імпортні товари також зростають. Основним драйвером росту на імпортні товари є девальвація гривні.

Загалом, на мою думку, споживачу варто очікувати подальшого росту цін на товари. На цей момент бізнес стримує підняття цін шляхом зменшення маржинальності товарів та товарних запасів зі старою нижчою собівартістю. Кількість таких товарів обмежена та й затратна частина зростає, приміром, транспортні витрати зростають в рази, тому тенденція підняття цін збережеться.

Чи були проблеми з внесенням ваших категорій товару до списку критичного імпорту?

Була справжня епопея з критичним імпортом. Спочатку наші товари не внесли до списку критичного імпорту. Ми писали багато листів у Кабмін та Мінекономіки. Після цього до списку потрапила частина нашого асортименту. Тому ми спочатку почали імпортувати цю групу товарів. Потім, зважаючи на скорочення товарних запасів на магазинах, ми відкрили доступ до всього асортименту і почали його завозити, хоча не розуміли, коли матимемо можливість за нього платити.

Чи вдалося зберегти команду? Як ви підтримуєте співробітників?

До війни у компанії було 778 співробітників, наразі, штат незначно скоротився і складає 749 осіб. З них 626 людей працюють в Україні.. Частина захищає Україну в лавах ЗСУ, частина виїхала за кордон чи все ще перебуває на окупованій території.

З тих колег хто виїхав за кордон, переважна більшість продовжують працювати віддалено на український офіс або у магазинах мережі JYSK. Географія вимушеної тимчасової міграції вражає, працівники JYSK Україна працюють в більше ніж 20-ти країнах світу: Канада, Данія, Ірландія, Грузія, Німеччина, Польща, …

Життя поволі повертається в місто Буча, включно з відкриттям магазину JYSK

Для багатьох в Україні та за її межами назва міста Буча пов’язана зі смертю та руйнуванням під час російської окупації.

Тепер життя повертається до міста під Києвом, де мешканці ремонтують дороги та будівлі, щоб місто знову зажило своїм життям. магазин частково зруйнований і повністю розграбований.

Відновлений магазин в Бучі - це нові можливості для відбудови свого життя й комфорту для жителів міста.

Були раді вітати в магазині JYSK Буча Міністра закордонних справ Данії Jeppe Kofod, Надзвичайного та Повноважного Посла Королівства Данії в Україні Ole Egberg Mikkelsen та Надзвичайного та Повноважного Посла України в Королівстві Данія Михайла Видойника.

Інформація від Country Manager (Іваниця Є.П.) : «Колеги, ви неймовірні! Ми переможемо!»

Скоро стартує кампанія Proud to be JYSK. Коли мене запитають, чому я пишаюсь бути частиною JYSK - то це через те, що я працюю з такими Людьми як Ви!

Люди – ви не можете уявити, які ми круті!!! По нам сусіди-орендатори звіряють не лише годинники та й відслідковують, коли почалась та завершилась тривога,- Молодці! Не нехтуємо небезпекою! Приклад зі Львову – хлопці відслідковують, відбої по областям і проактивно повертаються в магазин так, що ми вже на місці, як тільки пішов відбій в нашому місті. Полтава опрацьовує кліки з бомбосховищ. Сервіс не страждає не дивлячись на повітряні тривоги та відсутність світла.

Запоріжжя – романтична перевірка привабливості магазину в напівтемряві зі свічками на столах. Таке не можливо забути. Повітряна тривога, колеги в спринтерському темпі закривають касу та виводять покупців, але не забуваються поцікавитись, як там порядок на складі. Ось це відношення!

Викладка товарів в магазинах, що знаходяться по прямій менше ніж 5 кілометрів до лінії фронту, де прильоти, відсутність світла, … - це буденність, … розриває шаблон.

Дніпро – мегаполіс в абсолютній темряві не втрачає привабливості, та й темрява абсолютно не впливає на настрій колег, - зосереджені, позитивні, налаштовані на результат.

ГЛОБАЛЬНІ ЦІЛІ ЯК НОВА ОСНОВА ДЛЯ РОБОТИ JYSK В ОБЛАСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

КОМПАНІЯ JYSK І КОРОЛІВСЬКА РОДИНА ДАНІЇ

Впродовж багатьох років члени данської королівської родини є постійними клієнтами компанії JYSK. Ми дуже пишаємося цією традицією.

Її Величність Королева Данії дозволила компанії JYSK використовувати відзнаку "Постачальник королівської родини Данії". Ця відзнака надається лише надійним, економічно обґрунтованим компаніям або особам із хорошою репутацією, які впродовж кількох років мали ділові стосунки з королівською родиною. Крім того, у 2009 році данська королівська родина нагородила засновника компанії JYSK Ларса Ларсена лицарським.

ГОЛОВНИЙ ОФІС

В нашому локальному головному офісі ми працюємо над розвитком JYSK в Україні. У нас багато  різних відділів і всі працюють над єдиною метою, розвитком магазинів в країні на найвищому рівні. Наше Скандинавське коріння у поєднанні з нашими Цінностями: Торговець, Колега та Командний дух, описує всю нашу корпоративну культуру. У порівнянні з усією компанією, наш головний офіс в Україні невеликий. Але це створює атмосефру чудової команди та згуртованості. Ми працюємо з багатьма колегами JYSK по всьому світу. 

Наш головний офіс знаходиться в Києві. Ми маємо більше 50 працівників, які працюють та розвиваються в JYSK Україна.

Ми всі працюємо як одне ціле для досягнення нашої загальної мети та успіху в країні. Наша культура характеризується нашим скандинавським корінням з відповідальністю, залученістю та довірою. В нашому офісі ви можете відчути, що означає працювати в динамічному середовищі та мати багато колег закордоном.

ПРОГНОЗ РОЗВИТКУ

З 2012 року після того як материнська компанія JYSK викупила назад франшизу кількість магазинів JYSK зросла з 10-ти до 83 магазинів станом на кінець 2022 календарного року.

JYSK продовжує розвиватись в Україні!

Відбудовуються пошкоджені магазини, перебудовуються розширюються чинні, відкриваються та підписуються нові договори оренди.

Підприємство має бізнес-план - план відновлення на 2023 фінансовий рік. Тобто можна стверджувати, що горизонт планування на цей час сягає осені 2023 року. Також ми плануємо нові відкриття у 2023 фінансовому році

В планах компанії продовжувати нарощувати присутність на ринку, збільшувати кількість магазинів, наближуючи їх до покупців в усіх куточках України, перебудовувати існуючі торгові точки, покращуючи рівень сервісу. JYSK продовжує вірити в Україну і бачить потенціал ринку для подвоєння поточної кількості магазинів на ринку України та збільшення своєї частки.

КОНТАКТИ

Ми завжди раді почути більше від наших колег в JYSK та читачів з усього світу.
У вас є сюжети, відгуки на наші матеріали чи просто запитання? Тоді зв'яжіться з нами.
• Пишіть нам на GOJYSK@JYSK.com.

ЦЕНТРАЛЬНИЙ ОФІС
ТОВ "ЮСК УКРАЇНА"
м. Київ
вул. Іоанна Павла ІІ, 21
01042
Відділ по роботі з клієнтами:
+380442470786
0800202022
onlineshopua@JYSK.com