Ларс Ларсен
JYSK Core Story
ЩО ТАКЕ JYSK CORE STORY?
JYSK Core Story – це найважливіша інформація про нашу компанію.
Це не детальний опис нашої стратегії, що йде в ногу з часом. Це фундамент того, як ми, спираючись на наші JYSK Цінності, презентуємо JYSK як в компанії, так і за її межами.
Нижче представлено 12 тез, які складають загальне враження про JYSK, при цьому кожна з них несе власну цінність.
БЛИЖЧЕ ДО ПОКУПЦЯ
JYSK пропонує великий вибір товарів для сну й для дому у скандинавському стилі. Ми допомагаємо легко облаштувати кожну оселю, балкон, терасу або сад та створити атмосферу затишку.
Завдяки тому, що JYSK має тисячі магазинів у всьому світі, де б ви не були, завжди знайдеться хоч один неподалік. Завдяки цьому можна швидко ознайомитися з нашим асортиментом й легко доставити товари до дому. А на нашому сайті представлений розширений асортимент товарів.
Незалежно від того, вибираєте ви товари онлайн або офлайн, ми постійно покращуємо сервіс, стаємо ближчими та оновлюємо асортимент для наших покупців. Ми щодня працюємо над тим, щоб у всіх магазинах були найкращі пропозиції для дому та сну у скандинавському стилі.
ЩО ОЗНАЧАЄ JYSK?
Назва «JYSK» несе в собі великий зміст, бо вона свідчить про те, хто ми є і як ми працюємо.
Значення данського слова «jysk» було важливим для нашого засновника Ларса Ларсена, коли він відкривав свій перший магазин під назвою «Jysk Sengetøjslager». (Пізніше цю назву скоротили до JYSK, яку компанія носить й сьогодні.)
Слово "JYSK" у назві компанії міститься не випадково. З данської "JYSK" означає щось або, як у випадку з Ларсом Ларсеном, когось з Ютландського півострова, який часто асоціюється зі скромністю, старанністю та чесністю – трьома якостями, з якими завжди асоціювався і сам Ларсен. JYSK є втіленням надійності та відданості своєму слову.
Саме тому скандинавський дух JYSK займає центральне місце в тому, як ми ведемо бізнес. Ми завжди прагнемо забезпечити найкращий рівень обслуговування наших покупців, щоб вони завжди могли довіряти нам, як компанії.
Таким чином саме слово «jysk», поведінка та ставлення працівників стали цінностями, які поділяють усі в компанії. Попри те, що слово данського походження, усі співробітники JYSK розуміють його сутність, незалежно від того, в якому куточку світу вони працюють.
СКАНДИНАВСЬКЕ КОРІННЯ
Ми пишаємося своїм скандинавським походженням: усе розпочалося в 1979 році, коли Ларс Ларсен відкрив свій перший магазин в Орхусі, другому найбільшому місті Данії.
З того часу мережа JYSK розширилась далеко за межі Скандинавії й перетворилася на міжнародну компанію з тисячами магазинів у всьому світі.
Наше скандинавське коріння лежить в основі того, як ми ведемо справи. Ми — компанія з орієнтацією на скандинавські цінності, такі як чесність та повага, якими ми керуємося в спілкуванні як із клієнтами, так і з колегами.
Тому скандинавське коріння пов'язане не лише з місцем, де було засновано компанію. Воно також визначає цінності, якими керуються в управлінні компанією.
ЧУДОВА ПРОПОЗИЦІЯ
Нашу компанію засновано на ідеї Чудових Пропозицій для покупців.
З найпершої реклами на телебаченні з нашим засновником Ларсом Ларсеном, JYSK асоціюється з Чудовими Пропозиціями, відмінним співвідношенням ціни та якості.
Як міжнародна компанія, ми спроможні закуповувати велику кількість товарів, тим самим забезпечувати конкурентні ціни для кожного. Залишаючись вірними собі, ми постійно розширюємо наш асортимент, щоб мати змогу запропонувати покупцям великий вибір товарів для кожної кімнати в оселі, включно з балконами та терасами.
Саме так ми дбаємо про те, щоб JYSK завжди міг запропонувати Чудові скандинавські Пропозиції для всіх.
ВЕЛИКИЙ ТОРГОВЕЦЬ
Дух підприємництва становить основу компанії JYSK. Без здорової ділової атмосфери неможливе інвестування в розширення та розвиток компанії.
Для нас підприємництво – це не просто продаж товару за ціною, більшою за закупівельну. Для нас важливо, щоб наші покупці могли купити товар, який відповідає саме їх потребам та при тому має оптимальне співвідношення ціни та якості.
Ми досягаємо цього завдяки чудовим скандинавським пропозиціям для кожного та високому рівню обслуговування покупців. Саме так ми дбаємо про те, щоб наші покупці залишалися з нами та відвідували магазини знову й знову.
ПОСТІЙНИЙ РОЗВИТОК
Постійне розширення компанії стало рушійною силою в JYSK із моменту відкриття найпершого магазину в 1979 році.
Із самого початку на меті в нашого засновника Ларса Ларсена були зростання й відкриття великої кількості магазинів, тому необхідність розвиватися та надихати займає центральне місце в культурі JYSK.
Саме завдяки цьому рік за роком ми відкриваємо більше ніж 100 нових магазинів у світі.
Постійне розширення мережі створює локальні робочі місця й робить JYSK ближчим до покупців. Це також дає можливість розширювати асортимент та об'єми закупівель, щоб скрізь забезпечити Чудові Пропозиції для наших покупців.
СПІВРОБІТНИКИ
Ми віримо, що наші співробітники — це ключ до успіху. Тому ми надаємо можливості зростання й розвитку, мотивуємо знаходити нові виклики та стимули в межах нашої компанії. Коли зростають наші співробітники, зростає JYSK.
Ми прагнемо стати для працівників найкращим місцем роботи у сфері роздрібної торгівлі незалежно від розташування магазину JYSK. Це означає, що JYSK має завжди бути привабливим місцем роботи, де нашим працівникам приємно проводити час.
Ми також пишаємося, коли нагороджуємо наших співробітників за активну участь та докладені зусилля. З правильним ставленням до роботи, JYSK надає багато можливостей.
ЦІННОСТІ
JYSK базується на цінностях з міцним скандинавським корінням.
Наші цінності JYSK Values та скандинавський стиль керівництва JYSK Leadership складають основу того, як ми ставимося одне до одного в компанії, а також працюємо з зовнішніми партнерами.
Наші три фундаментальні цінності JYSK Values — Торговець, Колега та Командний дух — походять від нашого засновника Ларса Ларсена. Вони втілюють у собі принципи спілкування та ставлення одне до одного.
На додаток до наших основних цінностей ми чекаємо, що наші управлінці будуть керуватися принципами JYSK Leadership: Лідер, Наставник та Комунікатор. В JYSK ми довіряємо одне одному та віримо в делегування повноважень та відповідальну свободу.
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
Як міжнародна компанія, JYSK щоденно взаємодіє з тисячами покупців, співробітників та постачальників.
Всі наші рішення впливають на оточення, а це означає, що ми, як компанія, маємо обов'язок забезпечити відповідальне виконання щоденних задач.
Наша відповідальність охоплює низку сфер, зокрема, співробітників JYSK, а також персонал, який працює у наших постачальників у всьому світі. Ми прагнемо забезпечити, щоб всі наші товари були вироблені з дотриманням усіх відповідних норм щодо безпеки людей, тварин та довкілля.
Завдяки нашому членству в міжнародних організаціях ми гарантуємо, що неупереджені партнери відвідують наших постачальників та інформують нас, якщо постачальник не відповідає нашим вимогам.
Ми завжди відкриті до діалогу. Ми віримо, що шляхом навчання й співпраці з нашими постачальниками, ми можемо впливати водночас на їх відповідальне ставлення та методи роботи. Таким чином JYSK робить свій внесок до позитивних змін в цілому.
СПОНСОРСТВО Й БЛАГОДІЙНІСТЬ
JYSK прагне позитивних змін в суспільстві. Тому у нас існує давня традиція співпрацювати з неурядовими організаціями (NGO) для підтримки добрих справ.
Найбільше ми спонсоруємо параспорт, а з 1989 року JYSK підтримує данських атлетів. Сьогодні JYSK надає підтримку національним параспортивним командам в декількох країнах.
Для компанії важливо працювати з надійними партнерами, які подбають, щоб благодійні внески від JYSK пішли на правильні цілі. Тому ми зосереджуємо наші зусилля на кількох вибраних проєктах, щоб якомога більша кількість людей скористалася нашою допомогою.
ЛАРС ЛАРСЕН
Підприємець - це була офіційна посада й неофіційне прізвисько Ларса Ларсена, який у 1979 році започаткував компанію, відому сьогодні як JYSK.
Із самого початку підприємницькі здібності й Чудові Пропозиції були основою діяльності Ларса Ларсена. Це і є причиною успіху й зростання компанії JYSK, яка перетворилася на міжнародну компанію товарів для дому та саду, яка присутня онлайн та офлайн у багатьох країнах світу.
В Данії Ларс Ларсен був одним із найвідоміших та найпрацьовитіших бізнесменів. Не в останню чергу завдяки запуску з самого заснування реклами на телебаченні й тому, що він завжди пропонував дійсно Чудові Пропозиції.
Протягом багатьох років Ларс Ларсен отримував нагороди за його зусилля в розвитку данської ділової сфери й Данії загалом. У 2009 році його було посвячено в Лицарі ордена Данеброг Її Величністю Королевою Маргарет II за заслуги в данській діловій сфері, а у 2017 році підвищено до Лицаря першого класу ордена Данеброг. У 2018 році Ларс Ларсен отримав почесну нагороду фонду Den Berlingske Fonds Hæderspris, яку вручають за видатні заслуги перед Данією.
На додаток до JYSK, родина, яка керує Lars Larsen Group, володіє низкою інших компаній у різних сферах діяльності, зокрема декорування інтер'єру, ресторанний бізнес та гольф.
У 2004 році Ларс Ларсен опублікував свою автобіографію, де більш докладно розповів про його життя й кар'єру. Коли книгу було опубліковано, кожна данська сім'я отримала свою копію, а з того часу книгу було перекладено на багато мов.
Ларс Ларсен пішов із життя у себе вдома в серпні 2019 року у віці 71 року, оточений найближчими родичами.
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
JYSK – це міжнародна торгова мережа зі скандинавським корінням, де можна придбати товари для дому та саду. Засновник Ларс Ларсен відкрив свій перший магазин в Данії у 1979 році.
На сьогодні до складу Групи JYSK входить понад 3000 магазинів у 48 країні світу. Загальна кількість персоналу становить близько 30 000 співробітників.
Компанія JYSK належить до Lars Larsen Group.