ЗВІТ ПРО УПРАВЛІННЯ ТОВ «ЮСК УКРАЇНА» ЗА 2020 РІК

ПРО НАС

ГРУПА JYSK

JYSK (ЮСК) – міжнародна роздрібна мережа, що пропонує повний асортимент товарів для дому. Її перший магазин був відкритий у 1979 році в Данії Ларсом Ларсеном, власником JYSK.

У 1979 році, коли Ларсен відкривав свій перший магазин у другому за розмірами данському місті Орхус (Aarhus) – де, між іншим, він розташований і досі – він навіть не уявляв, наскільки стрімко зростатиме його бізнес. Ларсен продовжував відкривати успішні магазини JYSK Sengetøjslager (оригінальна назва магазину до 2001 року) на території Данії, а у 1984 році відкрив перший магазин за межами країни – у сусідній Німеччині.

Датський бізнесмен та засновник Jysk Ларс Ларсен помер 19.08.2019року в кругу сім’ї. До своєї смерті він передав управління Lars Larsen Group своєму сину Джейкобу Брунсборгу. На данний час компанія належить дітям і онукам Ларса Ларсена.

Слово "JYSK" у назві компанії міститься не випадково. З данської "JYSK" означає щось або – як у випадку з Ларсом Ларсеном – когось з Ютландського півострова, який часто асоціюється зі скромністю, старанністю та чесністю – трьома якостями, з якими завжди асоціювався і сам Ларсен. JYSK є втіленням надійності та відданості своєму слову.

Торгова мережа є одним із європейських лідерів в категоріях товарів для сну (матраци, подушки, ковдри та інше), домашнього текстилю, товарів для ванної кімнати, житлових меблів, а також садових меблів та товарів для літнього відпочинку. В Україні бренд JYSK представлений з 2004 року.

Перші 8 років своєї діяльності в Україні JYSK був представлений по франчайзингу. У 2012-му, після відкриття 10-го магазину, JYSK Nordic оцінив потенціал українського ринку і прийняв рішення викупити франшизу.

Станом на грудень 2020 року в Україні працює 72 магазини JYSK: у Києві, Житомирі, Одесі, Харкові, Дніпропетровську, Сумах, Херсоні, Вінниці, Луцьку, Рівному, Хмельницькому, Львові, Івано-Франківську, Чернігові, Тернополі, Полтаві, Білій Церкві, Гатному, Броварах, Кам’янці-Подільському, Запоріжжі, Кривому Розі, Черкасах, Миколаєві, Чернівцях, Павлограді, Умані, Мелітополі та ін., а також онлайн-магазин www.JYSK.ua та загалом працює 568 співробітників.

Результати діяльності підприємства 2020 року

Результати діяльності підприємства є приріст суми власного капіталу (чистих активів), основним джерелом якого є прибуток від операційної, інвестиційної, фінансової діяльності.

Збільшився чистий дохід на 431,0 млн. грн в 2020 році в порівнянні з 2019 роком.

Дохід 2019/2020рр + 19,8%

Дохід за 2020рік без ПДВ склав 2 602,1 млн.грн.

Закупили на 110,7 млн. грн. основних засобів.

Протягом останнього року продажі більше за всього зросли в таких товарних категоріях як меблі, матраци та декор.

Протягом 2020 року JYSK відкрив 14 нових магазинів в Україні в 12 населених пунктах у різних областях України.

+ 17560кв.м торгової площі.

Також відновив роботу магазин в місті Дніпро, який був на реконструкції майже рік.

За 2020рік JYSK збільшив суму податкових платежів в Україні, сума склала 361,4 млн грн сплачених податків. Для данського бізнесу важливо довести, що чесний та надійний бізнес може бути прибутковим в Україні.

З 2018 року JYSK запустив новий формат магазинів - 3.0, який передбачає нове обладнання, а також зміни в дизайні – в приміщеннях стало більше світла і простору. В 2020році ми продовжили переобладнання магазинів згідно нової концепції.

У підприємства відсутні інвестиції у цінні папери, у фінансові інвестиції в асоційовані і дочірні підприємства тощо.

Ліквідність підприємства

- це його здатність швидко продати активи й одержати гроші для оплати своїх зобов'язань.

Коефіцієнт загальної ліквідності (коефіцієнт покриття) за 2020 рік склав 1,4, що свідчить про спроможність підприємства своєчасного покриття боргів. Тобто на кожну 1 гривню поточних зобов’язань (боргів) підприємство має 1,4 грн. поточних активів.

Питома вага дебіторської заборгованості в оборотних активах займає приблизно 2%. Значення даного показника є незначним, оскільки говорить про несуттєве відволікання оборотних коштів підприємства і висвітлює нормальне її фінансове становище, що не перешкодить підприємству повернути борги кредиторам.

Коефіцієнт швидкої ліквідності склав 0,33, цей коефіцієнт є невисоким, оскільки велика частина грошових коштів вкладена в запаси.

Коефіцієнт абсолютної ліквідності в 2020 році склав 0,33.

Підприємство має активи у вигляді грошових коштів, дебіторської заборгованості та наявності запасів. Дебіторська заборгованість короткострокова, що погашається щомісячно. Запаси підприємства це товари для продажу.

А також поточні зобов’язання у вигляді кредиторської заборгованості.

Кредиторська заборгованість є короткостроковою, та буде погашена на протязі декількох місяців.

Підприємство забезпечує стійкий фінансовий стан, що дозволяє ефективно функціонувати на ринку. Юск своєчасно відповідає за своїми поточними фінансовими зобов’язаннями.

Має достатній обсяг коштів та відсутність простроченої кредиторської заборгованості.

Для забезпечення стійкої платоспроможності, підприємство контролює грошові потоки, їх рівномірність, збалансованість.

Фактори, що можуть вплинути на ліквідність підприємства є попит покупців на продукцію, яку реалізуємо; правильний вибір товарів, які мають високий попит у покупців; аналіз контрагентів з якими співпрацюємо; аналіз ринку; економічний стан країни.

ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ 2020 року

ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ ТОВ «ЮСК УКРАЇНА» ЗА 2020 РІК

 

 

 

 

 

Зростання компанії

Згідно зпостановою Кабінету міністрів України від 16 березня 2020 р. № 215, ми вимушені були закрити всі магазини з 17.03.2020. на період карантину.

Але ВІДКРИТТЯ МАГАЗИНІВ та реконструкція уже існуючих магазинів ПРОДОВЖУЄТЬСЯ, НЕ ЗВАЖАЮЧИ НА КОРОНАВІРУС! А це нові робочі місця, більша доступність до покупців, більша сплата податків.

COVID-19

На період пандемії в березні-квітні, були закриті усі магазини Юск. На цей період підприємство домовилося з орендодавцям про знижки та про відміну сплати орендної плати.

В цей період часу працював інтернет-магазин. Повністю діяльність підприємства не зупинилася. Наш лозунг «Тримайтеся якомога далі від епіцентрів зараження — купуйте онлайн на JYSK.ua! Безпечно та зручно купувати онлайн! Будь ласка, бережіть себе та замовляйте товари в інтернет-магазині!»

Підприємство підтримало працівників, ніхто не був звільнений, усім виплачували заробітну плату згідно законодавства України в розмірі 2/3 окладу (простій). В JYSK тимчасово відправляли співробітників додому на час карантину замість масових звільнень, що, на жаль, спостерігалося в деяких інших компаніях.

Було закуплено для працівників засоби гігієни – маски, рукавички, антисептики, тощо.

Лікар з гігієни праці Управління Держпраці у Тернопільській області Богдан Марків провів інформаційну зустріч з питань профілактики коронавірусної інфекції з працівниками ТОВ «Юск Україна».
Працівників ТОВ «Юск Україна» ознайомили із комплексом заходів щодо профілактики коронавірусної інфекції як серед працівників, так і відвідувачів торгового закладу.
Акцентувалась увага на дотриманні правил особистої гігієни, провітрювання виробничих приміщень, дезінфекції робочих поверхонь, прибиранні виробничих та побутових приміщень. Надані рекомендації щодо ведення здорового способу життя та повноцінного вітамінізованого харчування.

ЗУСТРІЧІ ЧЕРЕЗ КОРОНАВІРУС

На початку пандемії співробітники починали новий день із зустрічі, де обговорювали ситуацію з коронавірусом. Ми розробили різні заходи, які допомогли нам легше впоратися з емоціями навколо коронавірусу, а також запровадили ряд дій. Ми замінили всі текстильні рушнички в туалеті й на кухні на паперові й використовували більше антисептиків. Ми часто мили руки. А коли хтось почувався хоч трохи нездорово, він залишався вдома. І це добре спрацювало. Розвісили магазином позначки й наклеїли наліпки на підлогу з повідомленнями тримати дистанцію. Також установили органічне скло на касах, щоб попередити інфікування в умовах, коли важко дотримуватися дистанції. За рахунок компанії працівникам, які погано почувалися проводили ПЛР-тести на коронавірус.

Головні ризики

- Фінансові: ризики, пов'язані з погіршенням банківського та фінансового станів секторів економіки України

- Економічні: ризики погіршення економічної ситуації в країні, що спричиняють внутрішні та зовнішні чинники

- Ризики, що пов'язані зі змінами кон'юктури ринку: ризики, які можуть змінювати ринкове становище та впливати на попит

- Ризики зміни правового середовища: ризики, які спричиняються змінами в законодавстві та податковій політиці України

- Ризики пов'язані з карантином – уведення локдауну та закриття магазинів.

Ризиками підприємства можуть бути поява нових конкурентів на ринку збуту товарів;

збільшення витрант на транпортування, збільшення податків, штрафів; неплатоспроможність покупців, затримка платежів; некомпетентність та помилки керівництва, стихійні лиха, аварії, крадіжки; інфляція; валютні ризики; ризики ліквідності; ризики зниження прибутковості; ризики прямих фінансових збитків тощо.

Головними чинниками мінімізації ризиків є:

- відпрацювання технології в торгівлі й виробництві

- впровадження схеми розмежування котролю та повноважень

- налагодження системи внутрішнього контролю за діяльністю управлінською командою

ТОВ «ЮСК УКРАЇНА» має сильну управлінську команду, яка комплексно підходить до управління ризиками, що дає змогу ефективніше використовувати ресурси, покращувати результати роботи підприємства та гарантувати її безпеку від впливу ризиків. Проводиться необхідна низка заходів для здійснення функцій управління – стровення умов для забезпечення подальшого стабільного функціонування підприємства; вибір прийнятного рівня ризику; успішне управління ризиковими ситуаціями, які виникають.

Отже, винесення правильного рішення, вивчення можливих втрат та їх величини виступає основою запобігання ризику. Від цього залежить фінансовий стан підприємства.

Дослідження та інновації

Юск запустив формат магазинів 2.5 та 3.0, який передбачає нове обладнання, а також зміни в дизайні – в приміщеннях стало більше світла і простору.

Паралельно з розвитком фізичного роздробу, компанія продовжить приділяти багато уваги онлайн-напрямку. Продажі через інтернет в українському JYSK використовує сервіс pick-up, коли клієнт замовляє товари в інтернеті, а забирає — в пунктах видачі у фізичних магазинах.

Незважаючи на виклики під час епідемії коронавірусу, опитування щодо задоволеності клієнтів наразі сприяє кращому розумінню у магазинах JYSK потреб та побажань клієнтів.

Магазини почали опитування покупців в 2020 році з допомогою планшетів, які установлені в торговому залі. Запуск опитування виявився успішним та надав багато корисних ідей для магазинів.

Результати опитування не лише допомогли упорядкувати робочі процеси та графік персоналу в магазині, а також мали позитивний вплив на обслуговування клієнтів в магазині.

Ми зрозуміли, що використання результатів опитування щодо задоволеності клієнтів фактично покращує їх обслуговування, тому що, коли ми пропонуємо клієнтам оцінити нас, ми докладаємо додаткових зусиль до обслуговування, що, в свою чергу, сприяє додатковим продажам.

БЕЗПЕЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПІД ЧАС ЕПІДЕМІЇ КОРОНАВІРУСУ

На початку осені було додано безпечний інструмент підтримки під час епідемії коронавірусу. За допомогою QR-коду клієнти легко можуть відсканувати код та оцінити якість послуг із власного телефону, і немає необхідності контактувати з екраном в магазині.

Новий QR - код став у нагоді. Це чудовий додаток для залучення великої кількості клієнтів до опитування під час коронавірусу. Це показує клієнтам нашу турботу та серйозне ставлення до ситуації.

ІНВЕСТИЦІЇ В МАЙБУТНЄ

Як і багато інших компаній, JYSK спіткало багато проблем через коронавірус, враховуючи той факт, що компанія була вимушена примусово закрити, на період карантину, усі магазини через урядові обмеження.

Як більшість компаній, ми пройшли випробування через коронавірус. Звичайно, першим пріоритетом було забезпечити захист наших покупців і співробітників. Але важливо, що криза через коронавірус не забрала більше ресурсів, ніж необхідно. Ми розраховуємо на довгострокову перспективу, тому маємо інвестувати в майбутнє й бути готовими до часів, коли коронавірус перестане бути центром уваги суспільства.

JYSK швидко адаптується до місцевих і світових змін.

Ми дійсно побачили силу нашої бізнес-моделі. Не лише стосовно використання нашої міцної організації на місцях. А й стосовно нашої здатності контролювати потік товарів за непередбачуваних умов, переспрямування наших покупців і співробітників до функції «Замов та забери» нашими онлайн каналами, щоб тримати продажі на рівні навіть тоді, коли більшість магазинів були закриті на карантин.

Нові стратегії розвитку

З 1 вересня 2019 року JYSK впровадив нову стратегію під назвою ”Seamless and Closer to the Customer”. Ця стратегія включає п'ять головних напрямків, які визначають спрямування нашої роботи на наступні три роки.

Нова стратегія “Seamless and Closer to the Customer” покликана забезпечити зростання в майбутньому.

"Після п'яти успішних років слідування стратегії Customer First, виникла потреба в оновленні. Члени Executive Management Team мають більш ніж 140 років спільного досвіду в JYSK. Ось чому так важливо знайти натхнення ззовні, щоб побачити стан речей під іншим кутом та поглянути по-новому на JYSK. Чимало речей відбувається навколо нас, і JYSK, звичайно, повинна йти в ногу з часом".

Пʼять ключових моментів методу глибокого занурення:

ЕКСПАНСІЯ ЗА МЕЖІ ЄВРОПИ:

"Ларс Ларсен (Lars Larsen ) раніше заявив, що ми плануємо відкрити 5000 магазинів JYSK по всьому світу. Це бачення, яке ми, як керівництво, вважаємо дуже захоплюючим і яке ми хочемо втілити в життя. Відкриття магазину JYSK в Ірландії стало останнім відкриттям в одній з найбільших країн Європи. Тим не менш, у нас все ще є величезні можливості для розширення в країнах, де ми вже присутні. Але якщо ми заглянемо в майбутнє, нам вже зараз потрібно підготуватися, які країни за межами Європи можуть бути цікавими для JYSK.
Ми звернулися до сторонньої допомоги, щоб зʼясувати, де JYSK буде найбільш успішним, і на що звернути увагу в першу чергу".

Для України – це відкриття нових магазинів в різних регіонах країни.


НАРОЩУВАННЯ ПРОДАЖІВ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ ДАНИХ:

"Ми повинні краще використовувати отриману інформацію для прогнозування того, що нам потрібно зробити. Ми навчилися дивитися назад, аналізувати минуле, щоб покращити наше майбутнє. Зараз ми переходимо до спроб передбачити майбутнє за допомогою використання даних, що дозволить нам випереджати події. Наприклад, залежно від нашої продукції, кількості товарів і цін. Ми робимо черговий крок на цьому шляху і вдосконалюємо як системи, так і наші ресурси".

БОРОТЬБА З ГОРИЛОЮ І ТИСЯЧЕЮ МИШЕЙ:

"Перш за все потрібно якнайкраще підготуватися до конкуренції з великими учасниками ринку, такими як Amazon. У той же час, йдеться про те, щоб стати кращими, ніж багато інших інтернет-магазинів, кількість яких постійно зростає. Окремі інтернет-магазини самі по собі не є для нас великими конкурентами, проте їх дуже багато, і ми повинні на це реагувати. Ми порівняли себе з великими і дрібними конкурентами і подивилися, які у нас є можливості. Ми знаємо, що кількість онлайн-магазинів буде тільки збільшуватися, і вони повинні працювати разом з нашими фізичними магазинами. Це життєво важливим для наших клієнтів".

ВІДПОВІДНІСТЬ МАЙБУТНЬОМУ

"Це означає, що ми вивчаємо всі аспекти, щоб оцінити наші витрати. Окрім того, ми вкладаємо значні кошти в інформаційні технології та нові розподільчі центри, тому ми повинні бути впевнені, що у нас є всі необхідні для цього ресурси. Це зробить нашу компанію більш раціональною і ефективною, і ми будемо готові до боротьби і розвитку. У той же час ми повинні залишатися гарними торговцями і свідомо ставитися до всього, що робимо."

ЗАЛУЧЕННЯ ТА УТРИМАННЯ ТАЛАНОВИТИХ ФАХІВЦІВ:

"Відкриття багатьох магазинів також означає наявність великої кількості вакансій, а також сильну конкуренцію за кращих співробітників. Ми повинні підтримувати наше бачення того, як бути "Першокласними співробітниками у сфері роздрібної торгівлі". Це означає, що ще більше уваги буде приділятися іміджу роботодавця, і що ми повинні робити роботу в JYSK ще привабливішою і розповісти про всі широкі можливості для розвитку, які ми пропонуємо зі своєї сторони".

Нова стратегія має нову назву, замість “Customer First” - “Seamless and Closer to the Customer”, термін Seamless (безперебійність) не є новим для JYSK. Цей термін був серед 16 пріоритетних напрямків JYSK Balanced Scorecard (системи збалансованих показників JYSK) і став частиною назви нової стратегії.

«Безперебійність» означає, що клієнти не повинні стикатися ні з якими перешкодами на шляху, коли вони роблять покупки в JYSK, не залежно від обраного ними способу. Незалежно від того, чи це покупка онлайн, чи в магазині, доставка чи самовивіз, вони в жодному випадку не повинні стикатися з незручностями. Ми прагнемо зрозуміти наших клієнтів та їхні потреби, щоб мати можливість ще більше адаптувати свої пропозиції для них. Ми маємо серйозні наміри щодо наближення до наших клієнтів. Необхідно пам'ятати, що саме вони платять нам зарплату.

Є чотири напрямки роздрібної торгівлі: Great Store Management, Attractive Stores, Easy Shopping and Competent Service також знаходитимуться у нашому фокусі. Вони щоденно оцінюються клієнтами. Ось чому для нас важливо залишатися стабільними і одночасно розвивати ці напрямки. Основні складові нашої глобальної стратегії лишаються незмінними, незважаючи на втілення нової стратегії. Our Values та Leadership є фундаментом та запорукою того, що ми зможемо знайти вірний курс у водах, в яких опинилися.

JYSK Цінності

JYSK цінності були започатковані нашим власником, Ларсом Ларсеном. Вони описують поведінку та відношення, яке ми очікуємо від кожного працівника в JYSK.

Наші цінності можна узагальнити трьома словами, які має пам'ятати кожний працівник JYSK. Саме вони вказують, як працювати кожний день, як відноситись до колег та наших покупців. Ми віримо в гарного торговця, гарного колегу та гарний командний дух.

JYSK Лідерство

JYSK лідерство описує поведінку та відношення, яке ми очікуємо від управлінців JYSK.

Ми маємо скандинавське коріння, ми довіряємо одне одному. Ми віримо в делегування та свободу в межах відповідальності.
Керівник в JYSK має забезпечити за допомогою своїх професійних та особистих якостей, щоб ми були на правильному шляху та наші працівники були щасливі. Щасливі не тому, що вони мають щось робити, а тому, що вони хочуть це робити. Тому, управлінці в

JYSK є ключем для нашого успіху.

JYSK лідерство можна узагальнити трьома словами: Лідер, Наставник та Комунікатор.

Обіцянки працівникам

• JYSK пишається тим, що дбає про працівників та допомагає їм досягати своїх цілей;
• Якщо ви докладаєте зусиль та доводите справу до кінця, ваші можливості безмежні;
• Ми працюємо разом для того, щоб побудувати ваш кар’єрний шлях в JYSK.

 Міжнародна культура JYSK

Один з ключових критеріїв успіху JYSK - це сильна міжнародна корпоративна культура, яка не змінювалася з часів відкриття першого магазину JYSK в 1979 Ларсом Ларсеном.

• На сьогодні до складу Групи JYSK входить більше ніж 2900 магазинів у 51 країні світу: Данія, Норвегія, Швеція, Фінляндія, Польща, Чехія, Угорщина, Голландія, Словаччина, Німеччина, Австрія, Швейцарія, Ісландія, Канада, Гренландія, Фарерські Острови, Естонія, Латвія, Литва, Україна, Косово, Болгарія, Казахстан, Румунія, Франція, Великобританія, Словенія, Північна Македонія, Хорватія, Італія, Іспанія, Боснія та Герцеговина, Сербія, Вірменія, Чорногорія, Індонезія, Греція, Албанії, В’єтнаму, Мальта, Португалія, Грузія, Білорусь, Таджикистан, Молдова, Бельгія, Кувейт, Дубай, Таїланд, Ірландія та Азербайджан, але корпоративна культура компанії не змінилася.

ВНУТРІШНІЙ АУДИТ ЗАВЖДИ ПОРУЧ, ЩОБ ДОПОМОГТИ

Компанія має відділ внутрішнього аудиту.

Розпоряджатися грошима й товарами значної цінності щодня — велика відповідальність. Саме тому дуже важливо, щоб всі колеги JYSK знали, куди вони можуть звернутися й у кого спитати, якщо виникають сумніви. Це головна задача внутрішнього аудиту (IA).

«Наша задача — захист JYSK. Наших магазинів, товарів і — що найважливіше — наших співробітників. Саме тому ми витрачаємо 80% нашого часу на консультування колег з питань управління потоком товарів, поповнення запасів, поводження з грошима тощо».

Проте IA також відповідає за перевірку розбіжностей і розслідування випадків на предмет шахрайства. На жаль, таке інколи трапляється. Ми стикаємося з фактами шахрайства й у такому разі у нас до них відверте ставлення. Якщо ми дізнаємося про випадки шахрайства з боку нашого співробітника, наслідки цього дуже чіткі: цього співробітника негайно виключають з числа колег, у деяких випадках повідомляють поліцію, а інформацію, що певного співробітника розміщують на «MYJYSK».

  Керуючись політикою Lars Larsen Group про хабарництво та корупцію, а також Законом України «Про запобігання корупції» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2014, № 49) з усіма змінами та доповненнями усі співробітники компанії ТОВ «ЮСК УКРАЇНА» використовують службу корпоративного інформування  «Whistleblowing» для повідомлення керівництва про підозри щодо відхилення від політики компанії «Jysk» (політика доступна за посиланням www.larslarsengroup.com (https://report.whistleb.com/larslarsengroup) протидії корупції та хабарництву, а також пов’язані із цим протизаконні дії.

Соціальні аспекти та кадрова політика

Середня кількість працівників в 2020 році склала 568 людини.

Підприємство має гнучку бонусну програму для співробітників магазинів.

В JYSK якісне навчання та розвиток кожного працівника є пріоритетом як на рівні управлінської команди, так і на рівні кожного керівника магазину, бо успіх нашої компанії залежить від наших працівників.

Ми прагнемо, щоб з першого дня роботи кожен відчував себе частиною команди: до приходу новачка готуються всі працівники магазину. Перші три місяці працівник проходить інтенсивне навчання, а онлайн-система «MyLearn», яка дозволяє вивчати асортимент та бізнес-процеси у форматі ігрових симуляцій, робить цей процес цікавішим. Окрім цього, регіональний керівник регулярно отримує зворотний зв'язок від працівника про те, як проходить його вступна програма, як ми можемо йому допомогти ще краще адаптуватися та бути успішним у своїй ролі. Якість навчання та розвиток кожного працівника – ось на чому ми зосереджуємось в першу чергу, адже це фундамент успішної роботи компанії.

 В JYSK постійно діють програми навчання на керівника магазину та заступника керівника. До них залучаються як внутрішні, так і зовнішні кандидати. В більшості випадків все, що потрібно працівникові для кар’єрного злету в компанії, – це природні лідерські здібності, працьовитість, вміння працювати в колективі та готовність постійно навчатися.

Заохочення та мотивація співробітників:

  • Офіційне працевлаштування з першого дня
  • Гідна конкурентна заробітна плата
  • Додатково до заробітної плати гарні бонуси як винагороду за досягнення результатів
  • Медичне страхування 
  • Можливості для розвитку і першокласні тренінги 
  • Можливість змагатися, перемагати та отримувати різноманітні призи та подарунки
  • Неймовірно драйвову корпоративну культуру та енергійну команду
  • Кава, чай, печиво та різні "плюшки" на робочому місці
  • Корпоративна знижка при придбання товарів в магазинах Юск у розмірі 20% (до оподаткування) має право користуватись кожен співробітник компанії з першого дня роботи.
  • З жовтня 2020 року компанія впровадила Страхування Життя –Metlife кожного співробітника.

НАВЧАННЯ:

Запуск освітнього проекту «Академія сну» для співробітників.

Бути експертом зі сну — частина основ JYSK. «Тренінг “Академії сну” допомогає стати краще у визначенні потреб покупців. Співробітники можу порадити їм відповідно до їхніх потреб, коли вони шукають товари для сну. Таким чином наші покупці залишаються більш задоволеними, і більш імовірно, що вони повернуться знову. 

«Академія сну» JYSK допомагає в подальшій підготовці найкращих продавців компанії, надаючи їм більш поглиблені знання щодо товарів. Керівництво вибирає кондидатів, які мають бути кваліфікованими продавцями ковдр чи матраців, готовими отримати ще більше інформації й поділитися нею зі своїми колегами.

Навчальна програма, яка створена для підвищення рівня знань в області здорового сну, глибокого знання товарів для сну з асортименту JYSK. За допомогою поглибленого навчання ми створюємо команду експертів в товарах зі сну. В рамках проекту в команді є амбасадори, які навчаютьсяся та пізніше навчають свій регіон та співробітників магазинів тонкощам якісного сервісу та компетентної консультації.

Talent Academy

Два рази на рік проводяться навчальні Талант програми, як допомагають здобути ширші знання співробітникам, що потенційно готові до займання вищих посад в рамках магазину.

Якщо колега має високий рівень виконання, природньо працює через людей, відслідковує свої результати та результати команди, тоді йому точно в Академію Талантів!

Це неймовірний шанс отримати не лише теоретичні знання, а й провести неймовірну роботу над собою разом з колегами під час практичних занять!

📷Для кого програма: для працівників 2-го рівня Pipeline (SA, AR, LR, ADMR), які мають високий рівень виконання та потенціал і бажання зайняти вищі посади.

📷Мета: підготувати працівників до DepSM позиції та побудувати Pipeline майбутніх SMT та SM

📷 Тривалість програми: 2 модулі по 3 дні на протязі жовтня 2020 - січня 2021.

SMT програми

Програма навчання Store Manager Trainee (SMT) проводимо 2 програми в рік. Це спеціально розроблена програма Стажування на керуючого магазином, яка допомагає підготуватись до посади Керуючого магазином та відповідальності за свій власний магазин.

Всі навчальні курси та вступна програма відбуваються у спеціальній програмі в MYLEARN, яка постійно проходить оновлення. Наразі вводиться програма навчання по товарним групам та навчання на робочому місці «On the Job», яка буде ще краще та ефективніше для засвоєння навчальних матеріалів. Графіку для онлайн-курсів для JYSK малює дизайнер фільмів про Гаррі Поттера, тому якість зображення на найвищому рівні в 3D якості. У співробітників, які проходять навчання, буде можливість пересуватись по магазину онлайн та бачити всі товарні групи та розташування.

ОХОРОНА ПРАЦІ

Ми в 2020 році почали та на початку 2021року завершили онлайн навчання по охороні праці та пожежній безпеці  для SM, DepSM та LR в магазинах!

Ми організували навчання для 225 працівників загальною вартістю більше 750 000грн!

Тому що безпека та здоров’я наших працівників є найважливішим пріоритетом!

Відтепер відповідальні працівники в магазинах знають, яким чином організувати безпечне робоче середовище та несуть пряму відповідальність за себе та кожного працівника в своєму магазині

Колеги, немає абсолютно жодної ситуації, коли б прийомка товару або видача замовлень, була важливіша за життя та здоров’я працівника.

Якщо ви або ваші колеги травмуються через те, що поспішали або не приділили належну увагу, це буде також мати прямий вплив на магазин та його показники.

Безпека понад усе!

ВИСОКИЙ РІВЕНЬ ЗАДОВОЛЕНОСТІ СПІВРОБІТНИКІВ В JYSK

З 14-29 січня всі співробітники взяли участь в опитуванні задоволеності співробітників ESS (Employee Satisfaction Survey), щоб зробити JYSK ще привабливішим місцем для роботи. Тобто співробітники пройшли опитування щодо того, як їм працюється в JYSK.

Кожні два роки компанія JYSK просить всіх співробітників оцінити їх робоче місце з урахуванням особистих побажань. Метою цього опитування є використання зворотного зв'язку для постійного поліпшення робочого середовища в JYSK

Опитування проводиться для того, щоб отримати від вас чесні й відкриті думки про те, як можна досягнути кращих результатів у майбутньому. Щоб ви всі могли висловити свою думку без будь-яких застережень, ця акція проводиться незалежною компанією під назвою Ennova, яка спеціалізується на такого роду опитуваннях

100 відсотків співробітників взяли участь в опитуванні. Рівень задоволеності співробітників склав – 74%. Рівень лояльності - 84%. JYSK серед найкращих у своїй галузі. Таких висновків дійшла консалтингова компанія ENNOVA, яка проводила опитування в JYSK.

JYSK - SCANDINAVIAN SLEEPING & LIVING

JYSK це Скандинавська компанія з глибоким Скандинавським корінням. Це те чим ми пишаємось.

Бути Скандинавськими значить не лише довіряти нашим працівникам та надавати їм цікаву роботу та гідну заробітну плату.

Це також відіграє визначну роль у формуванні нашого асортименту та якості продукції.

Ми пропонуємо нашим покупцям товари, виготовлені в Скандинавському стилі, з акцентом на модерновому та простому дизайні.

Це означає, що наші покупці можуть купити меблі, ліжка, аксесуари в Скандинавському стилі. Навіть, якщо їх улюблених товарів немає в магазині, покупці можуть бути впевненими, що знайдуть ці товари в онлайн магазині.

Це наш шлях надання маленької частинки Скандинавії нашим покупцям, коли вони здійснюють покупки в JYSK.
JYSK - чудові скандинавські пропозиції для всіх, хто купує товари для дому та сну.

Майбутнє JYSK

Якщо ви розглядаєте JYSK, як вашого майбутнього роботодавця, для нас важливо надати вам загальну картинку компанії, в якій ви будете працювати. Тому, ми хочемо розповісти вам, чого вам чекати в майбутньому від JYSK. Звісно, неможливо передбачити все, але ми все ж таки спробуємо:
• JYSK змінюється та росте як ніколи до того;
• Ми рухаємося в новому напрямку і хочемо показати наш бренд з іншої перспективи;
• Ми розвиваємо наш напрямок e-business;
• Ми все будуємо на міцному фундаменті нашої історії для того, щоб мати навіть ще краще майбутнє;
• Переважна більшість наших працівників лояльні до компанії та розвивають її за допомогою своїх ідей та ініціатив.

Журнал для працівників GO JYSK

GOJYSK.com - це онлайн видання компанії JYSK

Доступний на 18 мовах, GOJYSK.com пропонує читачам останні новини та можливості зі світу JYSK. Ми розповідаємо історії наших колег JYSK, щоб надихнути та розказати про різні культури та відмінності країн.

Оскільки GOJYSK.com публічно доступний, це надає можливість зазирнути всередину компанії всім, хто цікавиться JYSK.

GOJYSK.com це JYSK Nordic онлайн-засоби масової інформації для працівників компанії та просто зацікавлених людей.

На GOJYSK.com ви можете отримати ексклюзивний погляд з середини на те, що зараз відбувається у світі JYSK. Ми висвітлюємо найновіші та найважливіші досягнення в магазинах, центрах розподілення та офісах, де всі працюють задля забезпечення клієнтів чудовими скандинавськими пропозиціями для сну та життя.

Метою GOJYSK.com є показ та підтримка загальноприйнятої корпоративної культури JYSK за її межами, у групах співробітників та у посадових функціях. GOJYSK.com сприяє обміну знаннями як у компанії JYSK, так і з колегами у всьому світі.
Інформаційне наповнення для GOJYSK.com в основному забезпечується Communications department в групі JYSK Nordic, а також іншими авторами з різних країн.

Якість і безпека товарів JYSK

Товари JYSK мають відповідати нашим стандартам якості та безпеки, тому ми дуже прискіпливо вибираємо постачальників.

Представники нашого відділу закупівель регулярно відвідують фабрики, де перевіряють якість наших товарів. Після того як товари надходять до наших складів, перш ніж потрапити на полиці магазинів, вони проходять ще одну перевірку відділом контролю якості JYSK.

Крім того, ми здійснюємо випробування на довговічність і безпеку в співпраці з незалежними випробувальними організаціями. Наприклад, ми випробовуємо товари на рівновагу та наявність небезпечних речовин.

СПІВРОБІТНИЦТВО JYSK

Компанія JYSK прагне співпрацювати з низкою установ, організацій, постачальників.

Споживачі та громадські організації

Компанія JYSK постійно співпрацює з кількома організаціями у питаннях, пов'язаних із добробутом клієнтів і захистом довкілля.

Розширення

Компанія JYSK регулярно відкриває нові, кращі магазини. Ми завжди шукаємо приміщення для нових магазинів.

ОБІЦЯНКИ JYSK

Людські стосунки для JYSK мають дуже велике значення, тому наш персонал проходить спеціальне навчання, щоб забезпечувати найкраще обслуговування та консультації. Кожен день тисячі покупців відвідують магазини JYSK. Ми тут лише тому, що для здійснення покупок багато людей віддають перевагу нашим магазинам. Це завжди мотивує нас пропонувати високу якість за відмінною ціною і бути при цьому доступними, компетентними та корисними. Це стало причиною появи чотирьох обіцянок для наших клієнтів, сформульованих у маніфесті під назвою JYSK CUSTOMER PROMISES.

JYSK CUSTOMER PROMISES - це чотири обіцянки нашим клієнтам, у яких ми виклали бачення того, як мають здійснюватись покупки в магазинах JYSK. З цими обіцянками ми працюємо кожного дня, але ми завжди прагнемо удосконалення. Таким чином,

JYSK CUSTOMER PROMISES допомагає нам постійно вдосконалювати наш рівень обслуговування та консультацій.

ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН

 З додатковим фокусом на продажах центри обслуговування клієнтів (CSC) (інтернет магазин) хочуть ще більше покращити досвід покупців в JYSK.

Коли клієнт телефонує до центру обслуговування, він обов'язково очікує почути на іншому краї людину, яка вирішить його проблему. Цього року в інтернет магазині запроваджено тренінг із продажів. Він має на меті покращити досвід покупців в JYSK. Продажі й обслуговування клієнтів — це одне й те ж.

Ми допомагаємо покупцям отримати найкращий досвід, вивчивши їхні потреби. Співробітники мають зосередитися на тому, що кажуть покупці, та скласти два плюс два, щоб запропонувати їм товар, який підходить якнайкраще. 

Весняний локдаун через коронавірус зупинив багато видів діяльності, але не роботу центрів обслуговування клієнтів JYSK. Там вирувала найжвавіша діяльність, яка спостерігалася до цього часу. Зараз напруга знизилася, але CSC все ще більш завантажені, ніж зазвичай.

Навесні магазини JYSK були змушені закритися через коронавірус, натомість велика частина продажів здійснювалася онлайн, що призвело до важків часів із доставкою. Це в свою чергу викликало найбільше навантаження в CSC за весь їхній досвід роботи.

Восени 2020 року робоче навантаження було ще вище за часи до кризи, і служба обслуговування клієнтів намагалася якнайкраще підготуватися до наступних місяців із Чорною п'ятницею, Різдвом і новими обмеженнями через коронавірус в січня 2021року.

Поєднуючи вибір у наших фізичних магазинах із навіть ширшим асортиментом онлайн, JYSK задовольняє потреби клієнтів і забезпечує підвищення продажів.

«ЗАМОВ ТА ЗАБЕРИ» - РЕЗЕРВУЙТЕ ТОВАРИ ОНЛАЙН - ЗАБИРАЙТЕ У МАГАЗИНІ

НАЙШВИДШИЙ СПОСІБ РОБИТИ ПОКУПКИ ОНЛАЙН

В JYSK до гарної пропозиції - лише один клік! З послугою «ЗАМОВ ТА ЗАБЕРИ» ви можете безкоштовно забронювати товари на нашому сайті зі збереженням акційної ціни!

ПЕРЕВАГИ ПОСЛУГИ «ЗАМОВ ТА ЗАБЕРИ»

  • Ви маєте змогу самостійно забрати товари у магазині
  • Протягом 30 хвилин (у робочі години магазину) з вами зв'яжуться наші співробітники для підтвердження
  • Ви вибираєте зручний для вас магазин JYSK
  • Ви впевнені у наявності товару

JYSK має унікальні переваги для покупців, серед яких повернення без обмежень в часі, гарантія ціни та зручна послуга онлайн-резервування товарів.

ЧОРНА П'ЯТНИЦЯ БУЛА БЕЗПЕЧНА Й ВЕСЕЛА

«Чорна п'ятниця» — початок найзаклопотанішої пори, однак надзвичайно важливо піклуватися одне про одного.

Наш девіз «Бережіть один одного» — головне послання JYSK цього року на вшановуванні Чорної п'ятниці посеред пандемії коронавірусу.

Безпека на першому місці

Але передбачалося не тільки послання берегти одне одного. Велика кількість ініціатив і настанов задіяно, для того, щоб Чорна п'ятниця в JYSK пройшла, у першу чергу, безпечно та водночас святково для кожного.

«Чорна п'ятниця» була святковою нагодою, тому ми багато зробили, щоб забезпечити захист покупцям і співробітникам.

  • Акції діяли кілька днів, щоб розосередити потік покупців та тримати безпечну дистанцію.
  • Було встановлено додаткові касові апарати в усіх магазинах, щоб покупці швидше проходили й не було довгих черг
  • Реклама, спрямована повідомити, що всі акції також діють онлайн, нагадуючи покупцям можливість залишатися вдома, при цьому скористатися чудовими пропозиціями 
  • Більша кількість співробітників на роботі дозволила покупцям швидко отримувати допомогу та менше часу проводити в магазині
  • Запустили оновлений плану інтенсивного прибирання
  • Встановлено багато санітайзерів для рук 
  • Багато товарів на складі, тож небуло потреби квапитися до магазину — двері штурмувати не прийшлося
  • Як завжди, необмежена можливість повернення товарів: покупці можуть чекати скільки схочуть, щоб повернути товари, придбані Чорної п'ятниці 
  • Звичайно, дотримання певних вимог.

Екологічні аспекти

У 2020 році JYSK вперше провів масштабну екокомпанію. В магазинах мережі в рамках акції Super Days покупці змогли віддати старий матрац на утилізацію, які були доставлені на заводи, що займається утилізацією.

ПЕРЕРОБКА МАТРАЦІВ СТАЄ УСПІШНОЮ МОДЕЛЛЮ ПРОДАЖІВ В УКРАЇНІ

Успішність моделі продажів в Україні довела схема, коли покупцям дуже просто позбутися старого матрацу, віддавши його на переробку та ще й отримавши за це знижку на придбання нового. Результати справді вражають, хоча важко сказати, чи саме ця єдина ініціатива стала причиною, та ми помітили значне підвищення в продажах нових матраців протягом нашої кампанії з переробки.

В Україні покупці мали два варіанти на вибір: доставити старий матрац до місцевого магазину JYSK або його заберали із дому, коли доставляли новий матрац.

До матраців JYSK Україна проводила кілька кампаній по утилізації старих подушок. Спираючись на той успіх, ми пішли далі й узялися за більш амбітний сектор — матраци.

«Покупці очікують від нас більшого стосовно екораціональності. Це надзвичайно важливо для JYSK як для бренду»

НЕЙМОВІРНІ РЕЗУЛЬТАТИ АКЦІЇ "ОБМІНЯЙ МАТРАЦ" 10-13.09.2020р.

Підвели підсумки нашої НЕЙМОВІРНОЇ активності «Обміняй Матрац» 10-13.09.20.

Маємо шалений результат, а саме:

  • В ці дні ми приросли по товарній групі Матраци на 187,5%
  • Приріст з пендінгом - 462%
  • Загально ми продали Матраців на 10 млн 885 тис грн.
  • З залишків магазинів ми продали Матраців на 3 млн 691 тис.
  • Зробили замовлень на 7 млн 194 тис
  • Продали 2396 артикулів з товарної групи Матраци
  • Продали 1213 Матраців

Провели екоініціативу: міняли старі подушки покупців на додаткову знижку 30% на нові подушки. Все, що було потрібно зробити - принести до магазину свою стару подушку. Всі старі подушки, які компанія зібрала після обміну у рамках акції "Обміняй стару подушку на нову", відвезли до притулку для тварин за допомогою волонтерів.

Наша ініціатива - відмовлення від стандартних поліетиленових пакетів.

Стан справ із забрудненням поліетиленовими відходами погіршується. Більш як 10 років тому в JYSK відмовилися від загальної практики роздачі безкоштовних поліетиленових пакетів. В теперішній час ми не продаємо пакетів, споживачам пропонуємо багаторазові сумки JYSK BLUE BAG. Вони зручні в побуті, це зекономить кошти покупцям на купівлю нових пакетів та найголовніше - збереже природу.

Також компанія відмовились від використання, для внутрішніх потреб, одноразового посуду та води у пластикових пляшках в офісі.

Підприємство по магазинам має скриньки куди покупці приносять використані батарейки, та потім відправляє їх на подальшу утилізацію.

В Нових магазинах відразу встановлюють LED лампи, в існуючих магазинах були замінені люмінесцентні ламп на LED.

Текстильні товари, які продаються в мережі магазинів ЮСК, що мають позначку "Довіра до текстилю" відповідають жорстким критеріям Міжнародної Асоціації OEKO-TEX, а також не містять шкідливих речовин. Садові дерев'яні меблі мають сертифікат FSC® (FSC® N001715), що свідчить про стале використання ресурсів.

JYSK ВІДДАЄ ПЕРЕВАГУ БІЛЬШ ЕКОРАЦІОНАЛЬНІЙ БАВОВНІ

До кінця 2024 року вся бавовна, що йде на текстильні товари для JYSK, буде або переробленою, або виготовленою в більш екораціональний спосіб.

В JYSK ми працюємо на різних рівнях для зменшення негативного впливу на довкілля. Один з аспектів, на якому ми зосереджуємо свою увагу, — це сировина, яка використовується для виготовлення нашої продукції. 

Текстильні товари – в яких щонайменше 80% ваги складає текстиль: комплекти постільної

Чисельні товари JYSK виготовлено з бавовни. Бавовна — природний матеріал із чисельними корисними якостями. Проте з бавовною не все просто, бо традиційне вирощування вимагає великої кількості води й пестицидів, а це шкідливо відбивається на довкіллі.

На щастя, є кращі й більш екораціональні шляхи вирощування бавовни. Бавовна для товарів JYSK походить з Пакистану. У Пакистані в сезон 2018-2019 років підготовка BCI для виробників означала, що вони використовують у середньому на 15 відсотків менше води в своєму виробництві, ніж середній виробник, що не є учасником BCI.

«У JYSK ми зобов'язалися використовувати на 100 відсотків більш екораціональну бавовну для наших текстильних товарів до кінця 2024 року. Більш екораціональна бавовна означає, що вона або органічна, або перероблена, або проходить через організацію Better Cotton Initiative» (BCI).

З кінця 2024 року уся деревина, що йде на товари JYSK, походитиме з екораціональних лісництв.

БІЛЬША ЕКОРАЦІОНАЛЬНІСТЬ

Інша тема стає дедалі важливішою для JYSK як компанії — це зусилля з досягнення більшої екораціональності.

«JYSK завжди орієнтувався на ведення бізнесу відповідальним чином. Але останніми роками ця відповідальність стає ще важливішою. Минулого року ми зробили кілька важливих кроків: розробили новий і більш екораціональний дизайн упаковок, встановили дату нашого переходу на 100-відсотково FSC-сертифіковану деревину, запровадили низку додаткових товарів, вироблених із переробних матеріалів, а також материнська компанія стала членом BCI (Better Cotton Initiative). Однак треба продовжувати нашу подорож до більшої екораціональності».

Компанія поставила амбітні цілі довкілля, щоб посилити зосередженість на тому, як їхня діяльність відбивається на навколишньому середовищі. JYSK, налаштований прямувати в більш екораціональному напрямку в усіх сферах нашого бізнесу. В JYSK ми вже знизили споживання енергії в магазинах, встановивши світлодіодне освітлення й сучасне енергоефективне розподільне обладнання. Ми знизили рівень відходів, почали використовувати сировину більш екологічного походження та багато іншого.

БІЛЬШ ЕКОРАЦІОНАЛЬНЕ ПАКУВАННЯ ЙДЕ СВОЇМ ШЛЯХОМ В JYSK

Менше кольорового забарвлення й менше пластику допоможе зробити пакування товарів JYSK більш екораціональним.

Низка нових товарів надходить до магазинів JYSK, і вони огорнуті в більш екораціональну упаковку.

Як зовні так і з середини ми постійно працюємо над тим, щоб наша упаковка була більш екораціональною. Суцільна картонова коробка з простим зображенням товару замінює кольорові коробки з фотографіями, а в середині ми постійно зменшуємо кількість пластику й наповнювачу. Це створює водночас враження простоти в магазинах і більш екораціональне пакування.

Найважливіше, звичайно, — щоб товар потрапив до покупця в неушкодженому стані. Пакування має зберігати товар від моменту його виробництва до прибуття в розподільний центр і магазин та, нарешті, доставлення додому покупцеві. Краще використовувати трохи більше упаковки, ніж марно витратити ресурси на виробництво товару, який зламається й буде викинутий.

НОВА ЗВИЧКА ЗАОЩАДЖУЄ ТИСЯЧІ ЛИСТКІВ ПАПЕРУ

Замість роздрукованого на папері документу щоденні планувальні заходи в магазинах тепер відбуваються на мобільному телефоні. Це заощаджує тисячі друкованих листків щороку.

З 1 грудня 2020 року всі магазини JYSK мали нагоду попрощатися з друкованою версією шаблону щоденних планів. «Перехід на цифрову версію — це спосіб зробити кожен інструмент легкодоступним для всіх наших колег у магазинах. Тепер замість друку на фізичному папері кожен співробітник має легкий доступ до цифрової версії у своєму смартфоні». «Заощадження з точки зору чорнил і паперу є, звичайно, приємним бонусом».

БЛАГОДІЙНІСТЬ

Влітку наші колеги з магазину в Сумах, завжди беруть участь у всіх активностях компанії. Цього разу вони відвідали Штепівський навчально-реабілітаційний центр Сумської обласної ради, щоб подарувати дітям нову Бібліотеку Мрій, пригостити смаколиками та вдосталь поспілкуватися.

Маленькі сонечки, зайчики та котики дуже зраділи новим яскравим книжкам, Бібліотека Мрій №172

У найчарівнішу святкову пору року, перед Різдвом та Новим роком, наші колеги з полтавського магазину подарували нову бібліотеку та позитивні емоції Микільському навчально – реабілітаційному центру Полтавського району Полтавської обласної ради та Дитячому будинку сімейного типу в Полтаві, де 11 дітей прийняли у свою сім’ю, а власні діти вже дорослі та живуть окремо.

Бібліотека мрій - це проект з найщирішими емоціями!

ВИРОБИ JYSK В НАШИХ ДОМІВКАХ

Подивіться, як наші колеги прикрашають свої оселі виробами JYSK.

Вироби JYSK — важлива частина нашої щоденної роботи. А для багатьох із нас вони ще й частина наших осель, бо використовуються для декорування інтер'єру на власний смак і різноманітними способами.

Пропонуємо вам знайти своє натхнення в тому, як наші колеги у всьому світі використовують вироби JYSK для власних домівок.

    

ГЛОБАЛЬНІ ЦІЛІ ЯК НОВА ОСНОВА ДЛЯ РОБОТИ JYSK В ОБЛАСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

Retail awards

Переможець Retail awards 2019р. у категорії Мережа магазинів «Товари для дому» - JYSK UKRAINE

26.02.2020 відбулась щорічна церемонія серед найбільших та найуспішніших рітейлерів в Україні - Retail awards.

Мережу JYSK було визнано Вибором споживача 2019 року! Ми перемогли у номінації - Мережа магазинів «Товари для дому».

Вже 6 років поспіль ми посідаємо 1-ше місце і пишаємось тим, що покупці визнають нас кращими у категорії «Товари для дому».

КОМПАНІЯ JYSK І КОРОЛІВСЬКА РОДИНА ДАНІЇ

Впродовж багатьох років члени данської королівської родини є постійними клієнтами компанії JYSK. Ми дуже пишаємося цією традицією.

Її Величність Королева Данії дозволила компанії JYSK використовувати відзнаку "Постачальник королівської родини Данії". Ця відзнака надається лише надійним, економічно обґрунтованим компаніям або особам із хорошою репутацією, які впродовж кількох років мали ділові стосунки з королівською родиною. Крім того, у 2009 році данська королівська родина нагородила засновника компанії JYSK Ларса Ларсена лицарським.

ГОЛОВНИЙ ОФІС

В нашому локальному головному офісі ми працюємо над розвитком JYSK в Україні. У нас багато  різних відділів і всі працюють над єдиною метою, розвитком магазинів в країні на найвищому рівні. Наше Скандинавське коріння у поєднанні з нашими Цінностями: Торговець, Колега та Командний дух, описує всю нашу корпоративну культуру. У порівнянні з усією компанією, наш головний офіс в Україні невеликий. Але це створює атмосефру чудової команди та згуртованості. Ми працюємо з багатьма колегами JYSK по всьому світу. 

Наш головний офіс знаходиться в Києві. Ми маємо більше 50 працівників, які працюють та розвиваються в JYSK Україна.
В головному офісі ми маємо наступні відділи:

  • Управлінська команда;
  • Рітейл;
  • Відділ розвитку;
  • Фінансовий відділ;
  • Маркетингу та продажів;
  • Відділ обслуговування клієнтів;
  • HR відділ;
  • IT відділ.

Ми всі працюємо як одне ціле для досягнення нашої загальної мети та успіху в країні. Наша культура характеризується нашим скандинавським корінням з відповідальністю, залученістю та довірою. В нашому офісі ви можете відчути, що означає працювати в динамічному середовищі та мати багато колег закордоном.

КОНТАКТИ

Ми завжди раді почути більше від наших колег в JYSK та читачів з усього світу.
У вас є сюжети, відгуки на наші матеріали чи просто запитання? Тоді зв'яжіться з нами.
• Пишіть нам на GOJYSK@JYSK.com.

ЦЕНТРАЛЬНИЙ ОФІС
ТОВ "ЮСК УКРАЇНА"
м. Київ
вул. Іоанна Павла ІІ, 21
01042
Відділ по роботі з клієнтами:
+380442470786
onlineshopua@JYSK.com

JYSK загалом довела свою неймовірну витривалість під час економічної кризи, бо її добре знають, як компанію з завжди Чудовими Пропозиціями.

ПРОГНОЗ РОЗВИТКУ

Стрімкий ріст 2015-2020 років JYSK відповідає амбітним планам компанії.

З 2012 року після того як материнська компанія JYSK викупила назад франшизу кількість магазинів JYSK зросла з 10-ти до 72 магазинів станом на кінець 2020 календарного року.

В планах компанії продовжувати нарощувати присутність на ринку, збільшувати кількість магазинів, наближуючи їх до покупців в усіх куточках України, перебудовувати існуючі торгові точки, покращуючи рівень сервісу. JYSK продовжує вірити в Україну і бачить потенціал ринку для подвоєння поточної кількості магазинів на ринку України та збільшення своєї частки.

В планах компанії є відкриття принаймні 12 магазинів щороку. Також оновлення до концепту 3.0 /перебудова / розширення 20-30 існуючих магазинів у найближчі 3 роки.