Звіт про управління ТОВ «ЮСК УКРАЇНА»за 2018 рік
ПРО НАС
ГРУПА JYSK
JYSK – це міжнародна торгова мережа, де можна придбати товари для дому. Власником та засновником групи є Ларс Ларсен, відомий у Данії як провідний торговець країни, який завжди має "чудову пропозицію".
У 1979 році, коли Ларсен відкривав свій перший магазин у другому за розмірами данському місті Орхус (Aarhus) – де, між іншим, він розташований і досі – він навіть не уявляв, наскільки стрімко зростатиме його бізнес. Ларсен продовжував відкривати успішні магазини JYSK Sengetøjslager (оригінальна назва магазину до 2001 року) на території Данії, а у 1984 році відкрив перший магазин за межами країни – у сусідній Німеччині.
На сьогодні до складу Групи JYSK входить більше ніж 2 700 магазинів у 51 країнах світу: Данія, Норвегія, Швеція, Фінляндія, Польща, Чехія, Угорщина, Голландія, Словаччина, Німеччина, Австрія, Швейцарія, Ісландія, Канада, Гренландія, Фарерські Острови, Естонія, Латвія, Литва, Україна, Косово, Болгарія, Казахстан, Румунія, Франція, Великобританія, Словенія, Північна Македонія, Хорватія, Італія, Іспанія, Боснія та Герцеговина, Китай, Сербія, Вірменія, Чорногорія, Індонезія, Греція, Сінгапур, Албанії, В’єтнаму, Мальта, Португалія, Грузія, Білорусь, Таджикистан, Молдова, Бельгія, Кувейт, Дубай і Таїланд.
Щорічний обіг групи сягає приблизно 3,58 мільярда євро. Розвиток групи є стабільним і надійно контролюється. Загальна кількість персоналу становить близько 23 000 співробітників.
Слово "JYSK" у назві компанії міститься не випадково. З данської "JYSK" означає щось або – як у випадку з Ларсом Ларсеном – когось з Ютландського півострова, який часто асоціюється зі скромністю, старанністю та чесністю – трьома якостями, з якими завжди асоціювався і сам Ларсен. JYSK є втіленням надійності та відданості своєму слову.
Прихильність до JYSK зростає не тільки в Україні, а й у світі. Перш за все ми пропонуємо покупцям не просто якісні товари для дому за вигідною ціною, а можливість створити будь-де затишний та комфортний простір для себе. Все це впливає і на оборот JYSK Україна – у 2018 фінансовому році він становив понад мільярд гривень із загальним приростом продажу понад 150%.
Компанія JYSK відкрила у 2018 календарному році 11 нових магазинів JYSK.
Це магазини JYSK «Новус», Бориспіль, Гатне, ТЦ «Лавіна» Київ, «Термінал» Бровари, «Атмосфера» Київ, у м. Хмельницькому відкрито два магазини: магазин у новому ТРЦ WOODMALL та у Lybidy Plaza.
Також ми перемістили магазин JYSK з ТЦ «Скай Молл» в рітейл парк «Петрівка» і відкрили там новий магазин.
Магазин JYSK було відкрито 23-го серпня в ТЦ Класс в Комунальському районі м. Харкова.
Магазин JYSK в новому ТЦ Класс в Холодногірському районі м. Харкова був урочисто відкритий у грудні, хоча почав працювати ще у серпні.
В Одесі було відкрито два магазини в ТЦ City Center - один на Таїрово, другий на Котовського.
У вересні 2018 року було запущено новий формат магазинів – 3.0. Перший такий магазин запрацював в Одесі в жовтні на Котовського. Концепт 3.0 передбачає багато простору та світла, ширший асортимент та окремі виставки товарів у скандинавському стилі. Така подача полегшує прийняття рішення про покупку для споживачів, адже дає можливість побачити готові рішення в інтер’єрі.
Також у 2018 році було розширено головний офіс. Після кардинального ремонту там панує скандинавський стиль та хюґе. Стало комфортніше – збільшилася загальна площа та кількість кімнат для переговорів, додалося технічне забезпечення. До нас також долучилися нові співробітники. Зміни в офісному приміщені позитивно вплинули на настрій працівників, їх націленість на результат, практичність, невимушеність.
На 2019 фінансовий рік план розвитку включає відкриття 12-ти нових магазинів, перебудову 7-ми магазинів і при цьому 2-ва магазини перебудовуються в новий концепт 3.0. Мова йде про магазини JYSK в ТЦ Україна, Київ та магазин JYSK в ТЦ FontanSky, Одеса. Тобто разом 19-ть активностей. На разі вже відкрито 6-ть магазинів у 2019 фінансовому році, а також вже підписані угоди оренди і розпочаті підготовчі роботи по відкриттю 2-го магазину в м. Чернігові, 1-го магазину Кам’янець Подільському, та нових трьох магазинів в Києві та на околиці Києва. До речі, саме в Києві ми плануємо відсвяткувати гучно відкриття 50-го магазину JYSK і зробити ми це плануємо в травні 2019 року.
JYSK приорітизує розвиток онлайн продаж то ж інвестиції в розробку та вдосконалення програмного забезпечення, розробку нових платформ, поглиблення інтеграції з партнерами, постійно збільшуються. Одним з напрямків розвитку бачимо повернення сервісу в доставці онлайн-покупок на умовах післяплати.
JYSK - SCANDINAVIAN SLEEPING & LIVING
JYSK це Скандинавська компанія з глибоким Скандинавським корінням. Це те чим ми пишаємось.
Бути Скандинавськими значить не лише довіряти нашим працівникам та надавати їм цікаву роботу та гідну заробітну плату.
Це також відіграє визначну роль у формуванні нашого асортименту та якості продукції.
Ми пропонуємо нашим покупцям товари, виготовлені в Скандинавському стилі, з акцентом на модерновому та простому дизайні.
Це означає, що наші покупці можуть купити меблі, ліжка, аксесуари в Скандинавському стилі. Навіть, якщо їх улюблених товарів немає в магазині, покупці можуть бути впевненими, що знайдуть ці товари в онлайн магазині.
Це наш шлях надання маленької частинки Скандинавії нашим покупцям, коли вони здійснюють покупки в JYSK.
JYSK - чудові скандинавські пропозиції для всіх, хто купує товари для дому та сну.
JYSK Цінності
JYSK цінності були започатковані нашим власником, Ларсом Ларсеном. Вони описують поведінку та відношення, яке ми очікуємо від кожного працівника в JYSK.
Наші цінності можна узагальнити трьома словами, які має пам'ятати кожний працівник JYSK. Саме вони вказують, як працювати кожний день, як відноситись до колег та наших покупців. Ми віримо в гарного торговця, гарного колегу та гарний командний дух.
JYSK Лідерство
JYSK лідерство описує поведінку та відношення, яке ми очікуємо від управлінців JYSK.
Ми маємо скандинавське коріння, ми довіряємо одне одному. Ми віримо в делегування та свободу в межах відповідальності.
Керівник в JYSK має забезпечити за допомогою своїх професійних та особистих якостей, щоб ми були на правильному шляху та наші працівники були щасливі. Щасливі не тому, що вони мають щось робити, а тому, що вони хочуть це робити. Тому, управлінці в
JYSK є ключем для нашого успіху.
JYSK лідерство можна узагальнити трьома словами: Лідер, Наставник та Комунікатор.
Обіцянки працівникам
• JYSK пишається тим, що дбає про працівників та допомагає їм досягати своїх цілей;
• Якщо ви докладаєте зусиль та доводите справу до кінця, ваші можливості безмежні;
• Ми працюємо разом для того, щоб побудувати ваш кар’єрний шлях в JYSK.
Міжнародна культура JYSK
• Один з ключових критеріїв успіху JYSK - це сильна міжнародна корпоративна культура, яка не змінювалася з часів відкриття першого магазину JYSK в 1979 Ларсом Ларсеном.
• Сьогодні JYSK існує в 19 країнах, але корпоративна культура компанії не змінилася.
Майбутнє JYSK
Якщо ви розглядаєте JYSK, як вашого майбутнього роботодавця, для нас важливо надати вам загальну картинку компанії, в якій ви будете працювати. Тому, ми хочемо розповісти вам, чого вам чекати в майбутньому від JYSK. Звісно, неможливо передбачити все, але ми все ж таки спробуємо:
• JYSK змінюється та росте як ніколи до того;
• Ми рухаємося в новому напрямку і хочемо показати наш бренд з іншої перспективи;
• Ми розвиваємо наш напрямок e-business;
• Ми все будуємо на міцному фундаменті нашої історії для того, щоб мати навіть ще краще майбутнє;
• Переважна більшість наших працівників лояльні до компанії та розвивають її за допомогою своїх ідей та ініціатив.
Журнал для працівників GO JYSK
GOJYSK.com - це онлайн видання компанії JYSK
Доступний на 18 мовах, GOJYSK.com пропонує читачам останні новини та можливості зі світу JYSK. Ми розповідаємо історії наших колег JYSK, щоб надихнути та розказати про різні культури та відмінності країн.
Оскільки GOJYSK.com публічно доступний, це надає можливість зазирнути всередину компанії всім, хто цікавиться JYSK.
GOJYSK.com це JYSK Nordic онлайн-засоби масової інформації для працівників компанії та просто зацікавлених людей.
На GOJYSK.com ви можете отримати ексклюзивний погляд з середини на те, що зараз відбувається у світі JYSK. Ми висвітлюємо найновіші та найважливіші досягнення в магазинах, центрах розподілення та офісах, де всі працюють задля забезпечення клієнтів чудовими скандинавськими пропозиціями для сну та життя.
Метою GOJYSK.com є показ та підтримка загальноприйнятої корпоративної культури JYSK за її межами, у групах співробітників та у посадових функціях. GOJYSK.com сприяє обміну знаннями як у компанії JYSK, так і з колегами у всьому світі.
Інформаційне наповнення для GOJYSK.com в основному забезпечується Communications department в групі JYSK Nordic, а також іншими авторами з різних країн.
Якість і безпека товарів JYSK
Товари JYSK мають відповідати нашим стандартам якості та безпеки, тому ми дуже прискіпливо вибираємо постачальників.
Представники нашого відділу закупівель регулярно відвідують фабрики, де перевіряють якість наших товарів. Після того як товари надходять до наших складів, перш ніж потрапити на полиці магазинів, вони проходять ще одну перевірку відділом контролю якості JYSK.
Крім того, ми здійснюємо випробування на довговічність і безпеку в співпраці з незалежними випробувальними організаціями. Наприклад, ми випробовуємо товари на рівновагу та наявність небезпечних речовин.
Дізнайтесь, як вимоги JYSK щодо якості втілюються у життя тут.
Відгуки про товари JYSK
Покупці надіслали до JYSK більше ніж 150 000 відгуків про товари, оцінивши нас у 4,5 з можливих 5 зірок. Це нерозривно пов’язано з нашим прагненням досягти найвищої якості та є предметом нашої гордості.
Ми бажаємо, щоб наші клієнти мали можливість ознайомитись із думкою інших покупців, перш ніж придбати товар, та дуже раді мати зворотний зв'язок зі своїми покупцями. Таку можливість забезпечують відгуки про товари на наших сайтах.
Як підраховується рейтинг
Рейтинг складається на основі більше ніж 150 000 відгуків від клієнтів на наших сайтах. Відгуки про товари збираються з усіх країн, що відносяться до регіону JYSK Nordic.
Чому ми користуємось власною системою
Існує багато шляхів отримати відгуки про товари в Інтернеті, але вони можуть відрізнятись у різних країнах. JYSK є компанією світового масштабу з представництвами у багатьох країнах. Нам важливо порівнювати враження, які отримують від наших товарів покупці в різних країнах. Тому ми розробили власну систему оцінювання товарів для наших покупців.
СПІВРОБІТНИЦТВО JYSK
Компанія JYSK прагне співпрацювати з низкою установ, організацій, постачальників і франчайзерів.
Споживачі та громадські організації
Компанія JYSK постійно співпрацює з кількома організаціями у питаннях, пов'язаних із добробутом клієнтів і захистом довкілля.
Франшиза
Ми завжди вітаємо компанії, які бажають на базі концепції JYSK відкривати магазини в рамках зобов'язувальної угоди. Звертайтесь до відділення франчайзі компанії JYSK за посиланням https://www.jysk.com/franchise-contact.
Розширення
Компанія JYSK регулярно відкриває нові, кращі магазини. Ми завжди шукаємо приміщення для нових магазинів.
ОБІЦЯНКИ JYSK
Людські стосунки для JYSK мають дуже велике значення, тому наш персонал проходить спеціальне навчання, щоб забезпечувати найкраще обслуговування та консультації. Кожен день тисячі покупців відвідують магазини JYSK. Ми тут лише тому, що для здійснення покупок багато людей віддають перевагу нашим магазинам. Це завжди мотивує нас пропонувати високу якість за відмінною ціною і бути при цьому доступними, компетентними та корисними. Це стало причиною появи чотирьох обіцянок для наших клієнтів, сформульованих у маніфесті під назвою JYSK CUSTOMER PROMISES.
JYSK CUSTOMER PROMISES - це чотири обіцянки нашим клієнтам, у яких ми виклали бачення того, як мають здійснюватись покупки в магазинах JYSK. З цими обіцянками ми працюємо кожного дня, але ми завжди прагнемо удосконалення. Таким чином,
JYSK CUSTOMER PROMISES допомагає нам постійно вдосконалювати наш рівень обслуговування та консультацій.
ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ ЗА 2018 РІК
КОМПАНІЯ JYSK І КОРОЛІВСЬКА РОДИНА ДАНІЇ
Впродовж багатьох років члени данської королівської родини є постійними клієнтами компанії JYSK. Ми дуже пишаємося цією традицією.
Її Величність Королева Данії дозволила компанії JYSK використовувати відзнаку "Постачальник королівської родини Данії". Ця відзнака надається лише надійним, економічно обґрунтованим компаніям або особам із хорошою репутацією, які впродовж кількох років мали ділові стосунки з королівською родиною. Крім того, у 2009 році данська королівська родина нагородила засновника компанії JYSK Ларса Ларсена лицарським орденом за його внесок у ділову сферу Данії.
JYSK розподільчі центри
JYSK має розподільчі центри в Польщі, Швеції та Данії.
Розподільчі центри обслуговують магазини JYSK 24 години на день, п’ять днів на тиждень. Біля 700 людей працює позмінно – день, вечір та ніч. Разом, ми опрацьовуємо замовлення та забезпечуємо, щоб 99,9% всіх замовлень було доставлено в магазини без помилок. Ми відвантажуємо тисячі палет з наших Розподільчих центрів щоденно.
Наш головний офіс знаходиться в Києві. Ми маємо біля 40 працівників, які працюють та розвиваються в JYSK Україна.
В головному офісі ми маємо наступні відділи:
• Управлінська команда;
• Рітейл;
• Відділ розвитку;
• Фінансовий відділ;
• Маркетингу та продажів;
• Відділ обслуговування клієнтів;
• HR відділ;
• IT відділ.
Ми всі працюємо як одне ціле для досягнення нашої загальної мети та успіху в країні. Наша культура характеризується нашим скандинавським корінням з відповідальністю, залученістю та довірою. В нашому офісі ви можете відчути, що означає працювати в динамічному середовищі та мати багато колег закордоном.
КОНТАКТИ
Ми завжди раді почути більше від наших колег в JYSK та читачів з усього світу.
У вас є сюжети, відгуки на наші матеріали чи просто запитання? Тоді зв'яжіться з нами.
• Пишіть нам на GOJYSK@JYSK.com.
ЦЕНТРАЛЬНИЙ ОФІС
ТОВ "ЮСК УКРАЇНА"
м. Київ
вул. Іоанна Павла ІІ, 21
01042
Відділ по роботі з клієнтами:
+380442470786
0800202022
onlineshopua@JYSK.com