Про нас

ГРУПА JYSK

JYSK (ЮСК) – міжнародна роздрібна мережа, що пропонує повний асортимент товарів для дому. Її перший магазин був відкритий у 1979 році в Данії Ларсом Ларсеном, власником JYSK.

У 1979 році, коли Ларсен відкривав свій перший магазин у другому за розмірами данському місті Орхус (Aarhus) – де, між іншим, він розташований і досі – він навіть не уявляв, наскільки стрімко зростатиме його бізнес. Ларсен продовжував відкривати успішні магазини JYSK Sengetøjslager (оригінальна назва магазину до 2001 року) на території Данії, а у 1984 році відкрив перший магазин за межами країни – у сусідній Німеччині.

Датський бізнесмен та засновник Jysk Ларс Ларсен помер 19.08.2019року в кругу сім’ї. До своєї смерті він передав управління Lars Larsen Group своєму сину Джейкобу Брунсборгу. Подальше просування мережі магазинів триватиме так, як це було під керівництвом Яна Бо - СЕО та президента компанії. За його словами, перш ніж відмовитися від посади голови, Ларсен брав участь в об'єднанні двох незалежних підрозділ JYSK Group в одну.

Слово "JYSK" у назві компанії міститься не випадково. З данської "JYSK" означає щось або – як у випадку з Ларсом Ларсеном – когось з Ютландського півострова, який часто асоціюється зі скромністю, старанністю та чесністю – трьома якостями, з якими завжди асоціювався і сам Ларсен. JYSK є втіленням надійності та відданості своєму слову.

Торгова мережа є одним із європейських лідерів в категоріях товарів для сну (матраци, подушки, ковдри та інше), домашнього текстилю, товарів для ванної кімнати, житлових меблів, а також садових меблів та товарів для літнього відпочинку. В Україні бренд JYSK представлений з 2004 року.

Перші 8 років своєї діяльності в Україні JYSK був представлений по франчайзингу. У 2012-му, після відкриття 10-го магазину, JYSK Nordic оцінив потенціал українського ринку і прийняв рішення викупити франшизу.

На початку вересня компанія гучно відсвяткувала 15-ти річчя компанії в Україні. 10 вересня компанія закрила всі магазини на один день та зібрала всіх своїх співробітників в Києві на святкову вечірку «Фестиваль фестивалів». На святкуванні виступили данські колеги, які після рішення про вхід на ринок, провели перший рік в Україні, допомагаючи налагоджувати всі процеси.

Відзначали голосно: розважальною програмою, футбольним турніром, караоке, нагородженням переможців річних змагань, фестивалем їжі та виступом Насті Каменських.

JYSK має унікальні переваги для покупців, серед яких повернення без обмежень в часі, гарантія ціни та зручна послуга онлайн-резервування товарів.

До складу Групи JYSK входить більше ніж 2 800 магазинів у 52 країнах світу: Данія, Норвегія, Швеція, Фінляндія, Польща, Чехія, Угорщина, Голландія, Словаччина, Німеччина, Австрія, Швейцарія, Ісландія, Канада, Гренландія, Фарерські Острови, Естонія, Латвія, Литва, Україна, Косово, Болгарія, Казахстан, Румунія, Франція, Великобританія, Словенія, Македонія, Хорватія, Італія, Іспанія, Боснія та Герцеговина, Китай, Сербія, Вірменія, Чорногорія, Індонезія, Греція, Сінгапур, Албанія, В’єтнам, Мальта, Португалія, Грузія, Білорусь, Таджикистан, Молдова, Бельгія, Кувейт, Об’єднані Арабські Емірати, Таїланд, Кіпр, Ірландія та Азербайджан.

Станом на грудень 2019 року в Україні працює 58 магазинів JYSK: у Києві, Житомирі, Одесі, Харкові, Дніпропетровську, Сумах, Херсоні, Вінниці, Луцьку, Рівному, Хмельницькому, Львові, Івано-Франківську, Чернігові, Тернополі, Полтаві, Білій Церкві, Гатному, Броварах, Кам’янці-Подільському, Запоріжжі, Кривому Розі, Черкасах, Миколаєві, Чернівцях, Павлограді, Умані та ін., а також онлайн-магазин www.JYSK.ua та загалом працює 493 співробітників.

З 1 вересня 2019 року JYSK впроваджує нову стратегію під назвою ”Seamless and Closer to the Customer”. Ця стратегія включає п'ять головних напрямків, які визначають спрямування нашої роботи на наступні три роки.

Нова стратегія “Seamless and Closer to the Customer” покликана забезпечити зростання в майбутньому.

"Після п'яти успішних років слідування стратегії Customer First, виникла потреба в оновленні. Члени Executive Management Team мають більш ніж 140 років спільного досвіду в JYSK. Ось чому так важливо знайти натхнення ззовні, щоб побачити стан речей під іншим кутом та поглянути по-новому на JYSK. Чимало речей відбувається навколо нас, і JYSK, звичайно, повинна йти в ногу з часом".

Пʼять ключових моментів методу глибокого занурення:

ЕКСПАНСІЯ ЗА МЕЖІ ЄВРОПИ:

"Ларс Ларсен (Lars Larsen ) раніше заявив, що ми плануємо відкрити 5000 магазинів JYSK по всьому світу. Це бачення, яке ми, як керівництво, вважаємо дуже захоплюючим і яке ми хочемо втілити в життя. Відкриття магазину JYSK в Ірландії стало останнім відкриттям в одній з найбільших країн Європи. Тим не менш, у нас все ще є величезні можливості для розширення в країнах, де ми вже присутні. Але якщо ми заглянемо в майбутнє, нам вже зараз потрібно підготуватися, які країни за межами Європи можуть бути цікавими для JYSK.
Ми звернулися до сторонньої допомоги, щоб зʼясувати, де JYSK буде найбільш успішним, і на що звернути увагу в першу чергу".
 

НАРОЩУВАННЯ ПРОДАЖІВ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ ДАНИХ:

"Ми повинні краще використовувати отриману інформацію для прогнозування того, що нам потрібно зробити. Ми навчилися дивитися назад, аналізувати минуле, щоб покращити наше майбутнє. Зараз ми переходимо до спроб передбачити майбутнє за допомогою використання даних, що дозволить нам випереджати події. Наприклад, залежно від нашої продукції, кількості товарів і цін. Ми робимо черговий крок на цьому шляху і вдосконалюємо як системи, так і наші ресурси".

БОРОТЬБА З ГОРИЛОЮ І ТИСЯЧЕЮ МИШЕЙ:

"Перш за все потрібно якнайкраще підготуватися до конкуренції з великими учасниками ринку, такими як Amazon. У той же час, йдеться про те, щоб стати кращими, ніж багато інших інтернет-магазинів, кількість яких постійно зростає. Окремі інтернет-магазини самі по собі не є для нас великими конкурентами, проте їх дуже багато, і ми повинні на це реагувати. Ми порівняли себе з великими і дрібними конкурентами і подивилися, які у нас є можливості. Ми знаємо, що кількість онлайн-магазинів буде тільки збільшуватися, і вони повинні працювати разом з нашими фізичними магазинами. Це життєво важливим для наших клієнтів".

ВІДПОВІДНІСТЬ МАЙБУТНЬОМУ

"Це означає, що ми вивчаємо всі аспекти, щоб оцінити наші витрати. Окрім того, ми вкладаємо значні кошти в інформаційні технології та нові розподільчі центри, тому ми повинні бути впевнені, що у нас є всі необхідні для цього ресурси. Це зробить нашу компанію більш раціональною і ефективною, і ми будемо готові до боротьби і розвитку. У той же час ми повинні залишатися гарними торговцями і свідомо ставитися до всього, що робимо."

ЗАЛУЧЕННЯ ТА УТРИМАННЯ ТАЛАНОВИТИХ ФАХІВЦІВ:

"Відкриття багатьох магазинів також означає наявність великої кількості вакансій, а також сильну конкуренцію за кращих співробітників. Ми повинні підтримувати наше бачення того, як бути "Першокласними співробітниками у сфері роздрібної торгівлі". Це означає, що ще більше уваги буде приділятися іміджу роботодавця, і що ми повинні робити роботу в JYSK ще привабливішою і розповісти про всі широкі можливості для розвитку, які ми пропонуємо зі своєї сторони".

Нова стратегія має нову назву, замість “Customer First” - “Seamless and Closer to the Customer”, термін Seamless (безперебійність) не є новим для JYSK. Цей термін був серед 16 пріоритетних напрямків JYSK Balanced Scorecard (системи збалансованих показників JYSK) і став частиною назви нової стратегії.

«Безперебійність» означає, що клієнти не повинні стикатися ні з якими перешкодами на шляху, коли вони роблять покупки в JYSK, не залежно від обраного ними способу. Незалежно від того, чи це покупка онлайн, чи в магазині, доставка чи самовивіз, вони в жодному випадку не повинні стикатися з незручностями. Ми прагнемо зрозуміти наших клієнтів та їхні потреби, щоб мати можливість ще більше адаптувати свої пропозиції для них. Ми маємо серйозні наміри щодо наближення до наших клієнтів. Необхідно пам'ятати, що саме вони платять нам зарплату.

Є чотири напрямки роздрібної торгівлі: Great Store Management, Attractive Stores, Easy Shopping and Competent Service також знаходитимуться у нашому фокусі. Вони щоденно оцінюються клієнтами. Ось чому для нас важливо залишатися стабільними і одночасно розвивати ці напрямки. Основні складові нашої глобальної стратегії лишаються незмінними, незважаючи на втілення нової стратегії. Our Values та Leadership є фундаментом та запорукою того, що ми зможемо знайти вірний курс у водах, в яких опинилися.

Результати діяльності підприємства

Результати діяльності підприємства є приріст суми власного капіталу (чистих активів), основним джерелом якого є прибуток від операційної, інвестиційної, фінансової діяльності.

Збільшився чистий дохід на 636 млн. в 2019 році в порівнянні з 2018 роком.

Закупили на 88млн. основних засобів.

Протягом останнього року продажі більше за всього зросли в таких товарних категоріях як меблі, матраци та декор.

Протягом 2019 року JYSK  відкрив 11 нових магазинів в Україні.

У 2019-му фінансовому році магазини JYSK відвідало 2,5 млн покупців, а товарообіг склав 2 млрд грн. Протягом 2019 фінансового року мережа продала 7,4 млн одиниць товарів: 900 тис. одиниць текстилю, 854 тис. меблів для дому та саду, 417 тис. ковдр та подушок. Що стосується чистого зростання продажів, то воно склало 123,6% у порівнянні з 2018 роком.

З 2018 року JYSK запустив формат 3.0, який передбачає нове обладнання, а також зміни в дизайні – в приміщеннях стало більше світла і простору. Вже працює 8 таких магазинів. Всього в 2019 році було відкрито 11 нових магазинів, а також перебудовано 5 наявних точок продажів, 2 з яких переформатовані згідно з концептом 3.0.

Українська економіка зростає і якщо порівнювати експорт з Данії в Україну за 2019 рік з 2018 роком, то можна відзначити 44% зростання цього експорту.

За 2019 рік JYSK збільшив суму податкових платежів в Україні, сума склала 200 млн грн сплачених податків. Для данського бізнесу важливо довести, що чесний та надійний бізнес може бути прибутковим в Україні.

Керуючись політикою Lars Larsen Group про хабарництво та корупцію, а також Законом України «Про запобігання корупції» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2014, № 49) з усіма змінами та доповненнями усі співробітники компанії ТОВ «ЮСК УКРАЇНА» використовують службу корпоративного інформування  «Whistleblowing» для повідомлення керівництва про підозри щодо відхилення від політики компанії «Jysk» (політика доступна за посиланням www.larslarsengroup.com (https://report.whistleb.com/larslarsengroup) протидії корупції та хабарництву, а також пов’язані із цим протизаконні дії.

У підприємства відсутні інвестиції у цінні папери, у фінансові інвестиції в асоційовані і дочірні підприємства тощо.

Ліквідність підприємства

- це його здатність швидко продати активи й одержати гроші для оплати своїх зобов'язань.

Коефіцієнт загальної ліквідності (коефіцієнт покриття) за 2019 рік склав 1,8, що свідчить про спроможність підприємства своєчасного покриття боргів. Тобто на кожну 1 гривню поточних зобов’язань (боргів) підприємство має 1,8 грн. поточних активів.

Питома вага заборгованості склала 55%, отже, при ліквідації поточних активів їх вартість буде зменшена на 45%, що не перешкодить підприємству повернути борги кредиторам.

Коефіцієнт швидкої ліквідності склав 0,56, цей коефіцієнт є невисоким, оскільки велика частина грошових коштів вкладена в запаси.

Коефіцієнт абсолютної ліквідності в 2019 році склав 0,55.

Підприємство має активи у вигляді грошових коштів, дебіторської заборгованості та наявності запасів. Дебіторська заборгованість короткострокова, що погашається щомісячно. Запаси підприємства це товари для продажу.

А також поточні зобов’язання у вигляді кредиторської заборгованості.

Кредиторська заборгованість є короткостроковою, та буде погашена на протязі одного – двух місяців.

Підприємство забезпечує стійкий фінансовий стан, що дозволяє ефективно функціонувати на ринку. Юск своєчасно відповідає за своїми поточними фінансовими зобов’язаннями.

Має достатній обсяг коштів та відсутність простроченої кредиторської заборгованості.

Для забезпечення стійкої платоспроможності, підприємство контролює грошові потоки, їх рівномірність, збалансованість.

Фактори, що можуть вплинути на ліквідність підприємства є попит покупців на продукцію, яку реалізуємо; правильний вибір товарів, які мають високий попит у покупців; аналіз контрагентів з якими співпрацюємо; аналіз ринку; економічний стан країни.

Головні ризики

- Фінансові: ризики, пов'язані з погіршенням банківського та фінансового станів секторів економіки України

- Економічні: ризики погіршення економічної ситуації в країні, що спричиняють внутрішні та зовнішні чинники

- Ризики, що пов'язані зі змінами кон'юктури ринку: ризики, які можуть змінювати ринкове становище та впливати на попит

- Ризики зміни правового середовища: ризики, які спричиняються змінами в законодавстві та податковій політиці України

Ризиками підприємства можуть бути поява нових конкурентів на ринку збуту товарів;

збільшення витрант на транпортування, збільшення податків, штрафів; неплатоспроможність покупців, затримка платежів; некомпетентність та помилки керівництва, стихійні лиха, аварії, крадіжки; інфляція; валютні ризики; ризики ліквідності; ризики зниження прибутковості; ризики прямих фінансових збитків тощо.

Головними чинниками мінімізації ризиків є:

- відпрацювання технології в торгівлі й виробництві

- впровадження схеми розмежування котролю та повноважень

- налагодження системи внутрішнього контролю за діяльністю управлінською командою

ТОВ «ЮСК УКРАЇНА» має сильну управлінську команду, яка комплексно підходить до управління ризиками, що дає змогу ефективніше використовувати ресурси, покращувати результати роботи підприємства та гарантувати її безпеку від впливу ризиків. Проводиться необхідна низка заходів для здійснення функцій управління – стровення умов для забезпечення подальшого стабільного функціонування підприємства; вибір прийнятного рівня ризику; успішне управління ризиковими ситуаціями, які виникають.

Отже, винесення правильного рішення, вивчення можливих втрат та їх величини виступає основою запобігання ризику. Від цього залежить фінансовий стан підприємства.

Дослідження та інновації

Юск запустив формат магазинів 3.0, який передбачає нове обладнання, а також зміни в дизайні – в приміщеннях стало більше світла і простору.

Паралельно з розвитком фізичного роздробу, компанія продовжить приділяти багато уваги онлайн-напрямку. Продажі через інтернет в українському JYSK використовує сервіс pick-up, коли клієнт замовляє товари в інтернеті, а забирає — в пунктах видачі у фізичних магазинах.

Соціальні ініціативи

Вже другий рік поспіль у березні  команда JYSK, за підтримки FSC® Ukraine, виїжджала саджати дерева до Лісового вісника Боярської лісодослідної станції. Цього року ми долучилися до Всеукраїнської акції «Майбутнє лісу у твоїх руках».

У квітні представники команди відвідали київський обласний центр соціально-психологічної допомоги реабілітації дітей в с.Сезенків та подарували їм близько 130 книжок у рамках соціального проекту "Бібліотека Мрій". Цей невеличкий заклад опікується 80-ма дітками різного віку.

Провели екоініціативу: міняли старі подушки покупців на додаткову знижку 30% на нові подушки. Все, що було потрібно зробити - принести до магазину свою стару подушку. Всі старі подушки, які компанія зібрала після обміну у рамках акції "Обміняй стару подушку на нову", відвезли до притулку для тварин за допомогою волонтерів.

Акція була настільки вдалою, що компанія повторила заміну товару влітку, але вже з постільною білизною. Всі комплекти, які можна було, також відправили на благочинність.

Також, у квітні регіональний менеджер компанії виступили на Екомарафоні в Києві, де розказали про соціальну відповідальність JYSK, а також нашу ініціативу - відмовлення від стандартних пакетів. Наприклад, розказали, що текстильні товари, що мають позначку "Довіра до текстилю" відповідають жорстким критеріям Міжнародної Асоціації OEKO-TEX, а також не містять шкідливих речовин. Садові дерев'яні меблі мають сертифікат FSC (FSC® N001715), що свідчить про стале використання ресурсів.

Стан справ із забрудненням поліетиленовими відходами погіршується. Більш як 10 років тому в JYSK відмовилися від загальної практики роздачі безкоштовних поліетиленових пакетів. Ми впевнені, що українці вже готові до наступного кроку. З лютого місяця 2019 року в магазинах JYSK Запоріжжя, Дніпра, Гатного проводився експеримент: Компанія JYSK повністю відмовилась від використання поліетиленових пакетів в цих магазинах. Покупці мали можливість безкоштовно загорнути свої покупки у папір. Також, споживачам пропонувалися багаторазові сумки JYSK BLUE BAG. Вони зручні в побуті, це зекономить кошти покупцям на купівлю нових пакетів та найголовніше - збереже природу. Результат був неймовірно позитивний, нас підтримали колеги та покупці, тож протягом 2019 року ми поступово виводили з асортименту пакети, магазин за магазином.
В продовження наших екоініціатив, таких як відмова від пластикових пакетів в магазинах та участь у висадженні дерев, у червні ми відмовились від одноразового посуду та води у пластикових пляшках в офісі.

У листопаді  JYSK провів івент «Зимова подорож до скандинавії». Саме тут майже 100 гостей мали нагоду дізнатися більше про батьківщину бренду, поринути в атмосферу новорічного свята та скандинавського способу життя. Учасники заходу охоче користувались нагодою зробити незабутні світлини - фотозон цього разу було декілька - банер з данською Королевою, кульки з пір'ячком, дві новорічні фотозони та світлини, які моментально друкувалися на пам'ять на фотопринтері. Затишку додали й виступи особливих гостей свята – спікерів Яни Мєтьолкіної та Анни Муромцевої. Цього разу компанія вирішила відійти від теми дизайну та інтер’єрів, сконцентрувавши увагу на культурі та людях. На заході гості мали змогу ще й роздивитися новинки від JYSK із зимової колекції, а також підглянути, як краще облаштувати затишні куточки у себе вдома. Велика перевага JYSK - всі товари підбираються спеціально таким чином, щоб вони поєднувалися одне з одним.

У грудні представники команди JYSK відвідали Княгівський ліцей Волинської обласної ради з Бібліотекою мрій. У цій школі-інтернаті література була здебільшого застаріла, тож нова художня література довго буде радувати всіх. Директор Луцького магазину захопив із собою найкрасивішу ялинку з асортименту JYSK, щоб дітки весело відзначили святкові дні.

Екологічні аспекти

У 2020 році JYSK вперше планує провести масштабну екокомпанію. В магазинах мережі в рамках акції Super Days покупці зможуть віддати старий матрац на утилізацію, які будуть доставлені на завод, що займається утилізацією.

Підприємство по магазинам має скриньки куди покупці приносять використані батарейки, та потім відправляє їх на подальшу утилізацію.

В 2018 року мережа магазинів JYSK спільно з міжнародною неурядовою організацією FSC, яка опікується відповідальним веденням лісового господарства, провела акцію «Посади дерево». Поповнення природного фонду України – особлива зона уваги в діяльності міжнародної торгової мережі JYSK, адже більшість меблів з її асортименту є FSC-сертифікованими (FSC® N001715).

В 2019 році, було продовжено традицію посадки дерев.

Акцію «Посади дерево» провели на території сертифікованого підрозділу НУБіП України «Боярська лісова дослідна станція». Перед початком заходу співробітники  компанії JYSK прослухали лекцію про правильну висадку дерев, після чого висадили сосну та дуб – приблизно 2 500 однорічних рослин.

Компанія JYSK є міжнародним членом організації FSC (Forest Stewardship Council – Лісова опікунська рада) та долучилася до проблематики сталого використання лісових ресурсів ще з 1990-х років. Продукція, яка відповідає вимогам сертифікату FSC, дає підтвердження того, що лісове господарство є екологічно відповідальним, соціально вигідним та економічно життєздатним. Компанія надає перевагу продукції, яка походить саме з таких лісів та продовжує збільшувати частку FSC-сертифікованих меблів для дому та саду.

«Команда JYSK завжди відповідально ставилася до природніх ресурсів, то ж цього року ми вирішили започаткувати ще одну хорошу традицію – акцію «Посади дерево». Такі заходи – це чудова можливість не тільки згуртувати колектив, а й зробити вклад в збереження лісу.

Соціальні аспекти та кадрова політика

Середня кількість працівників в 2019 році склала 493 людини.

Підприємство має гнучку бонусну програму для співробітників магазинів.

В JYSK якісне навчання та розвиток кожного працівника є пріоритетом як на рівні управлінської команди, так і на рівні кожного керівника магазину, бо успіх нашої компанії залежить від наших працівників.

Ми прагнемо, щоб з першого дня роботи кожен відчував себе частиною команди: до приходу новачка готуються всі працівники магазину. Перші три місяці працівник проходить інтенсивне навчання, а онлайн-система «MyLearn», яка дозволяє вивчати асортимент та бізнес-процеси у форматі ігрових симуляцій, робить цей процес цікавішим. Окрім цього, регіональний керівник регулярно отримує зворотний зв'язок від працівника про те, як проходить його вступна програма, як ми можемо йому допомогти ще краще адаптуватися та бути успішним у своїй ролі. Якість навчання та розвиток кожного працівника – ось на чому ми зосереджуємось в першу чергу, адже це фундамент успішної роботи компанії.

 В JYSK постійно діють програми навчання на керівника магазину та заступника керівника. До них залучаються як внутрішні, так і зовнішні кандидати. В більшості випадків все, що потрібно працівникові для кар’єрного злету в компанії, – це природні лідерські здібності, працьовитість, вміння працювати в колективі та готовність постійно навчатися.

Заохочення та мотивація співробітників:

Офіційне працевлаштування з першого дня

Гідна конкурентна заробітна плата

Додатково до заробітної плати гарні бонуси як винагороду за досягнення результатів

Повне медичне страхування 

Можливості для розвитку і першокласні тренінги 

Можливість змагатися, перемагати та отримувати різноманітні призи та подарунки

Неймовірно драйвову корпоративну культуру та енергійну команду

Кава, чай, печиво та різні "плюшки" на робочому місці

знижка при придбанні товарів в магазинах Юск у розмірі 20% (до оподаткування)

COVID-19

На період пандемії, були закриті усі магазини Юск. На цей період підприємство домовилося з орендодавцям про знижки та про відміну сплати орендної плати.

В цей період часу працював інтернет-магазин. Повністю діяльність підприємства не зупинилася. Наш лозунг «Тримайтеся якомога далі від епіцентрів зараження — купуйте онлайн на JYSK.ua! Безпечно та зручно купувати онлайн! Будь ласка, бережіть себе та замовляйте товари в інтернет-магазині!»

Підприємство підтримало працівників, ніхто не був звільнений, усім виплачували заробітну плату згідно простою 2/3 окладу.

Було закуплено для працівників засоби гігієни – маски, рукавички, антисептики, тощо.

Лікар з гігієни праці Управління Держпраці у Тернопільській області Богдан Марків провів інформаційну зустріч з питань профілактики короновірусної інфекції з працівниками ТОВ «Юск Україна».
Працівників ТОВ «Юск Україна» ознайомили із комплексом заходів щодо профілактики короновірусної інфекції як серед працівників, так і відвідувачів торгового закладу.
Акцентувалась увага на дотриманні правил особистої гігієни, провітрювання виробничих приміщень, дезінфекції робочих поверхонь, прибиранні виробничих та побутових приміщень. Надані рекомендації щодо ведення здорового способу життя та повноцінного вітамінізованого харчування.

JYSK - SCANDINAVIAN SLEEPING & LIVING


JYSK це Скандинавська компанія з глибоким Скандинавським корінням. Це те чим ми пишаємось.

Бути Скандинавськими значить не лише довіряти нашим працівникам та надавати їм цікаву роботу та гідну заробітну плату.

Це також відіграє визначну роль у формуванні нашого асортименту та якості продукції.

Ми пропонуємо нашим покупцям товари, виготовлені в Скандинавському стилі, з акцентом на модерновому та простому дизайні.

Це означає, що наші покупці можуть купити меблі, ліжка, аксесуари в Скандинавському стилі. Навіть, якщо їх улюблених товарів немає в магазині, покупці можуть бути впевненими, що знайдуть ці товари в онлайн магазині.

Це наш шлях надання маленької частинки Скандинавії нашим покупцям, коли вони здійснюють покупки в JYSK.
JYSK - чудові скандинавські пропозиції для всіх, хто купує товари для дому та сну.

JYSK Цінності

JYSK цінності були започатковані нашим власником, Ларсом Ларсеном. Вони описують поведінку та відношення, яке ми очікуємо від кожного працівника в JYSK.

Наші цінності можна узагальнити трьома словами, які має пам'ятати кожний працівник JYSK. Саме вони вказують, як працювати кожний день, як відноситись до колег та наших покупців. Ми віримо в гарного торговця, гарного колегу та гарний командний дух.

JYSK Лідерство

JYSK лідерство описує поведінку та відношення, яке ми очікуємо від управлінців JYSK.

Ми маємо скандинавське коріння, ми довіряємо одне одному. Ми віримо в делегування та свободу в межах відповідальності.
Керівник в JYSK має забезпечити за допомогою своїх професійних та особистих якостей, щоб ми були на правильному шляху та наші працівники були щасливі. Щасливі не тому, що вони мають щось робити, а тому, що вони хочуть це робити. Тому, управлінці в

JYSK є ключем для нашого успіху. JYSK лідерство можна узагальнити трьома словами: Лідер, Наставник та Комунікатор.

Обіцянки працівникам

• JYSK пишається тим, що дбає про працівників та допомагає їм досягати своїх цілей;
• Якщо ви докладаєте зусиль та доводите справу до кінця, ваші можливості безмежні;
• Ми працюємо разом для того, щоб побудувати ваш кар’єрний шлях в JYSK.

Міжнародна культура JYSK

• Один з ключових критеріїв успіху JYSK - це сильна міжнародна корпоративна культура, яка не змінювалася з часів відкриття першого магазину JYSK в 1979 Ларсом Ларсеном.
• Сьогодні JYSK існує в 19 країнах, але корпоративна культура компанії не змінилася.

Майбутнє JYSK

Якщо ви розглядаєте JYSK, як вашого майбутнього роботодавця, для нас важливо надати вам загальну картинку компанії, в якій ви будете працювати. Тому, ми хочемо розповісти вам, чого вам чекати в майбутньому від JYSK. Звісно, неможливо передбачити все, але ми все ж таки спробуємо:
• JYSK змінюється та росте як ніколи до того;
• Ми рухаємося в новому напрямку і хочемо показати наш бренд з іншої перспективи;
• Ми розвиваємо наш напрямок e-business;
• Ми все будуємо на міцному фундаменті нашої історії для того, щоб мати навіть ще краще майбутнє;
• Переважна більшість наших працівників лояльні до компанії та розвивають її за допомогою своїх ідей та ініціатив.

Журнал для працівників GO JYSK

GOJYSK.com - це онлайн видання компанії JYSK

Доступний на 18 мовах, GOJYSK.com пропонує читачам останні новини та можливості зі світу JYSK. Ми розповідаємо історії наших колег JYSK, щоб надихнути та розказати про різні культури та відмінності країн.

Оскільки GOJYSK.com публічно доступний, це надає можливість зазирнути всередину компанії всім, хто цікавиться JYSK.

GOJYSK.com це JYSK Nordic онлайн-засоби масової інформації для працівників компанії та просто зацікавлених людей.

На GOJYSK.com ви можете отримати ексклюзивний погляд з середини на те, що зараз відбувається у світі JYSK. Ми висвітлюємо найновіші та найважливіші досягнення в магазинах, центрах розподілення та офісах, де всі працюють задля забезпечення клієнтів чудовими скандинавськими пропозиціями для сну та життя.

Метою GOJYSK.com є показ та підтримка загальноприйнятої корпоративної культури JYSK за її межами, у групах співробітників та у посадових функціях. GOJYSK.com сприяє обміну знаннями як у компанії JYSK, так і з колегами у всьому світі.
Інформаційне наповнення для GOJYSK.com в основному забезпечується Communications department в групі JYSK Nordic, а також іншими авторами з різних країн.

Якість і безпека товарів JYSK

Товари JYSK мають відповідати нашим стандартам якості та безпеки, тому ми дуже прискіпливо вибираємо постачальників.

Представники нашого відділу закупівель регулярно відвідують фабрики, де перевіряють якість наших товарів. Після того як товари надходять до наших складів, перш ніж потрапити на полиці магазинів, вони проходять ще одну перевірку відділом контролю якості JYSK.

Крім того, ми здійснюємо випробування на довговічність і безпеку в співпраці з незалежними випробувальними організаціями. Наприклад, ми випробовуємо товари на рівновагу та наявність небезпечних речовин.

СПІВРОБІТНИЦТВО JYSK


Компанія JYSK прагне співпрацювати з низкою установ, організацій, постачальників і франчайзерів.
 

Споживачі та громадські організації

Компанія JYSK постійно співпрацює з кількома організаціями у питаннях, пов'язаних із добробутом клієнтів і захистом довкілля.
 

Франшиза

Ми завжди вітаємо компанії, які бажають на базі концепції JYSK відкривати магазини в рамках зобов'язувальної угоди. Звертайтесь до відділення франчайзі компанії JYSK за посиланням https://www.jysk.com/franchise-contact.
 

Розширення

Компанія JYSK регулярно відкриває нові, кращі магазини. Ми завжди шукаємо приміщення для нових магазинів.

ОБІЦЯНКИ JYSK

Людські стосунки для JYSK мають дуже велике значення, тому наш персонал проходить спеціальне навчання, щоб забезпечувати найкраще обслуговування та консультації. Кожен день тисячі покупців відвідують магазини JYSK. Ми тут лише тому, що для здійснення покупок багато людей віддають перевагу нашим магазинам. Це завжди мотивує нас пропонувати високу якість за відмінною ціною і бути при цьому доступними, компетентними та корисними. Це стало причиною появи чотирьох обіцянок для наших клієнтів, сформульованих у маніфесті під назвою JYSK CUSTOMER PROMISES.

JYSK CUSTOMER PROMISES - це чотири обіцянки нашим клієнтам, у яких ми виклали бачення того, як мають здійснюватись покупки в магазинах JYSK. З цими обіцянками ми працюємо кожного дня, але ми завжди прагнемо удосконалення. Таким чином,

JYSK CUSTOMER PROMISES допомагає нам постійно вдосконалювати наш рівень обслуговування та консультацій.

ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ ЗА 2019 РІК

КОМПАНІЯ JYSK І КОРОЛІВСЬКА РОДИНА ДАНІЇ


Впродовж багатьох років члени данської королівської родини є постійними клієнтами компанії JYSK. Ми дуже пишаємося цією традицією.

Її Величність Королева Данії дозволила компанії JYSK використовувати відзнаку "Постачальник королівської родини Данії". Ця відзнака надається лише надійним, економічно обґрунтованим компаніям або особам із хорошою репутацією, які впродовж кількох років мали ділові стосунки з королівською родиною. Крім того, у 2009 році данська королівська родина нагородила засновника компанії JYSK Ларса Ларсена лицарським орденом за його внесок у ділову сферу Данії.

JYSK розподільчі центри

JYSK має розподільчі центри в Польщі, Швеції та Данії, будуються нові.

Наш головний офіс знаходиться в Києві. Ми маємо біля 40 працівників, які працюють та розвиваються в JYSK Україна.
В головному офісі ми маємо наступні відділи:


• Управлінська команда;
• Рітейл;
• Відділ розвитку;
• Фінансовий відділ;
• Маркетингу та продажів;
• Відділ обслуговування клієнтів;
• HR відділ;
• IT відділ.


Ми всі працюємо як одне ціле для досягнення нашої загальної мети та успіху в країні. Наша культура характеризується нашим скандинавським корінням з відповідальністю, залученістю та довірою. В нашому офісі ви можете відчути, що означає працювати в динамічному середовищі та мати багато колег закордоном.

КОНТАКТИ

Ми завжди раді почути більше від наших колег в JYSK та читачів з усього світу.
У вас є сюжети, відгуки на наші матеріали чи просто запитання? Тоді зв'яжіться з нами.
• Пишіть нам на GOJYSK@JYSK.com.

ЦЕНТРАЛЬНИЙ ОФІС
ТОВ "ЮСК УКРАЇНА"
м. Київ
вул. Іоанна Павла ІІ, 21
01042
Відділ по роботі з клієнтами:
+380442470786
onlineshopua@JYSK.com